Ja snap ik wel. Ben zelf ook niet zo van het ziek thuis zitten.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb genoeg collega's die zich om elke nies ziekmelden en waar ik dan voor moet invallen.....nu rennen ze maar een keertje voor mij
Vrijwel al die remakes zijn matig, alleen Jungle Book was nog wel tof.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:29 schreef I. het volgende:
[..]
Het is allemaal niet best nee.Ben beter van ze gewend.
Als je ziek bent is het toch beter om thuis te blijven, anders steek je al je collega's nog aan.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb genoeg collega's die zich om elke nies ziekmelden en waar ik dan voor moet invallen.....nu rennen ze maar een keertje voor mij
Precies.....paracetamol en gewoon gaan.....quote:Op maandag 11 februari 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Ben zelf ook niet zo van het ziek thuis zitten.
Nja precies, Mowgli is dan weer een stuk beter, en da's weer geen Disney.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrijwel al die remakes zijn matig, alleen Jungle Book was nog wel tof.
Ik zie m'n collega's nooitquote:Op maandag 11 februari 2019 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je ziek bent is het toch beter om thuis te blijven, anders steek je al je collega's nog aan.
Zelfs daar ben ik niet van. Alleen neusspray om de nachten te slapen wel.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Precies.....paracetamol en gewoon gaan.....
Muah ik vind Mowgli niet per se beter dan Jungle Book, ontloopt elkaar niet veel. Hebben allebei andere sterktes en minpunten.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:32 schreef I. het volgende:
[..]
Nja precies, Mowgli is dan weer een stuk beter, en da's weer geen Disney.
Anders slaap je inderdaad niet....quote:Op maandag 11 februari 2019 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik niet van. Alleen neusspray om de nachten te slapen wel.
Hmm, kan kan.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik vind Mowgli niet per se beter dan Jungle Book, ontloopt elkaar niet veel. Hebben allebei andere sterktes en minpunten.
Vond het einde van dat Mowgli een beetje afgeraffeld.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:34 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, kan kan.Vond hem zelf wel een stuk sterker. Maar true, ze hebben elk hun eigen kwaliteiten.
Er zijn mensen verslaafd aan neussprayquote:Op maandag 11 februari 2019 19:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Anders slaap je inderdaad niet....
Bizar!quote:Op maandag 11 februari 2019 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn mensen verslaafd aan neusspray
Wtf
Hmm, ja zit wat in.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond het einde van dat Mowgli een beetje afgeraffeld.
Mensen die geen neusschotje meer overhoudenquote:Op maandag 11 februari 2019 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn mensen verslaafd aan neusspray
Wtf
Lijkt mij mooi kut hoor.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:40 schreef I. het volgende:
[..]
Mensen die geen neusschotje meer overhouden
Ja, mij ook wel. Kende wel iemand die dat had, maar dan door een andere oorzaak. Hazenlip enzulks.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt mij mooi kut hoor.
Ah, sapcentrifugequote:Op maandag 11 februari 2019 19:42 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, mij ook wel. Kende wel iemand die dat had, maar dan door een andere oorzaak. Hazenlip enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |