quote:
Hallo!quote:
Bedanktquote:Op maandag 11 februari 2019 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo!
Ik ben normaal niet zo van ze zwaai en hallo enzo, maar als jij er blij van wordt.
Ach, zijn UI is stoerder dan hij zelf, maak je niet druk.quote:
Doe ik ook niet, beetje beroerd van, dat hij zich voor de anti Mario lobby laat gebruikenquote:Op maandag 11 februari 2019 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, zijn UI is stoerder dan hij zelf, maak je niet druk.
Relativeren.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]de zei gisteren ik ben gevaarlijk ,in.pv verkrachter
Je kan niet alleen maar vrienden hebben in het levenquote:Op maandag 11 februari 2019 16:26 schreef mario390 het volgende:
Ik vind het ook wel altijd leuk om je hier te zien.quote:
Wat is een in pv verkrachter?quote:Op maandag 11 februari 2019 16:26 schreef mario390 het volgende:
Joh, als je Mario gaat 'aanvallen' ben je in mijn ogen een beetje een lamzak.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, beetje beroerd van, dat hij zich voor de anti Mario lobby laat gebruiken
Dat vind ik lief. Samen met Mo toch nog fans hierquote:Op maandag 11 februari 2019 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel altijd leuk om je hier te zien.
Personeelsvereninging verkrachter die pakt iedereen op bedrijfsuitjesquote:
Chufi is toch ook fan van jou, mits je geen topics kaaptquote:Op maandag 11 februari 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik lief. Samen met Mo toch nog fans hier
Ja vind ik ookquote:Op maandag 11 februari 2019 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, als je Mario gaan 'aanvallen' ben je in mijn ogen een beetje een lamzak.
Maar goed, da's mijn mening...
quote:Op maandag 11 februari 2019 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi is toch ook fan van jou, mits je geen topics kaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |