Ik denk dat Sylvie zelf genoeg centjes heeft.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar die gaat achter rijke mannen aan toch
quote:Op maandag 11 februari 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar die gaat achter rijke mannen aan toch
Geloof het ook wel ... maar tochquote:Op maandag 11 februari 2019 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvie zelf genoeg centjes heeft.
Geeft het ook met bakken uit.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvie zelf genoeg centjes heeft.
nee hoor, de duitse geborene Silvia Sommerlath is om de 70quote:Op maandag 11 februari 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Die is toch 120 de koningin van Zweden?
Bijna, maar ik vind haar wel een charmante vrouw.quote:Op maandag 11 februari 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Die is toch 120 de koningin van Zweden?
Ja dat was altijd wel een mooi konijnquote:Op maandag 11 februari 2019 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna, maar ik vind haar wel een charmante vrouw.
quote:Op maandag 11 februari 2019 16:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Jawel joh al haar mannen zijn toevallig miljonair
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 11 februari 2019 16:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat was altijd wel een mooi konijn
quote:Op maandag 11 februari 2019 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sein oder nicht sein, ohne yoghurt kann ich nicht sein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar niet weer jogurt vor de doos
quote:Op maandag 11 februari 2019 16:52 schreef mario390 het volgende:
[..]maar niet weer jogurt vor de doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lul niet, ze heeft voor mij een tof schilderijtje gemaakt.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:02 schreef chufi het volgende:
andere dozenTof, ik ben ook weer bezig met het het oppakken van mijn modelhobby. Makkelijker gezegd dan gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:02 schreef chufi het volgende:
andere dozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een fladderende mutsdoos.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:12 schreef chufi het volgende:
Maar dozen bestaan ook in andere topics.. niet alleen hier... hier hebben we ook de muts van sig000
die wil je niet boos makenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een fladderende mutsdoos.
Ze heeft een vriendje nodig.quote:
Geen idee wat voor doos van gisterenquote:Op maandag 11 februari 2019 17:26 schreef mario390 het volgende:
wie was dat gisteren met de drogene doos?
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:26 schreef mario390 het volgende:
wie was dat gisteren met de drogene doos?
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dit is 40 plus Mario iedereen?
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dit is 40 plus Mario iedereen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |