Waarom komt die hier eigenlijk nooit meer?quote:Op maandag 11 februari 2019 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik hen vorige week nog met fylax gegamed en niet over zijn moeder gepraat. Goed he? Hoj zegt een grote jongen te zijn met werk enzo
Waarschijnlijk omdat hij nu een grote jongen is met een omgedraaide kraanquote:Op maandag 11 februari 2019 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom komt die hier eigenlijk nooit meer?
Wat doe ik hier dan nogquote:Op maandag 11 februari 2019 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij nu een grote jongen is met een omgedraaide kraan
Kan anders nog met een klauwhamer op je knieën losgaan om te kijken of er nog meer kapot kan?quote:Op maandag 11 februari 2019 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat je een gebroken ziel die ontkent dat hij Turks is nog meer kapot kan maken.
Ik denk op zich ook wel dat FOK! de hippiecamping van internet is jaquote:Op maandag 11 februari 2019 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op een hippiecamping niet nee, welkom in de echte wereld. Waar mensen lachen om noobs.
*knikkende knieënquote:Op maandag 11 februari 2019 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan anders nog met een klauwhamer op je knieën losgaan om te kijken of er nog meer kapot kan?
*knakkende.quote:
Is het je niet opgevallen dat er amper meer typfouten te vinden zijn op telegraaf.nl? En dat daar 'nieuws' is te vinden ipv achterhaalde meuk?quote:Op maandag 11 februari 2019 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft DJMO met mensen slachten in Argonne forest te maken?
Moet wel zeggen dat je DJMO aan het inhalen bent qua labiliteit op deze manier
Ik kijk wel eens in de fysieke telegraaf naar op de site lees ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat er amper meer typfouten te vinden zijn op telegraaf.nl? En dat daar 'nieuws' is te vinden ipv achterhaalde meuk?
Ik ben toevallig ook zeer trots op de eerder genoemde pauoeraetikelen van mijn handquote:Op maandag 11 februari 2019 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik verdien er meer mee dan hier en ben er tegenwoordig nog trotser op ook. Deze shit is zo treurig geworden dat ik zelfs mijn shirt verbrand heb en dan zit ik niet eens in team ontzettend boze appel, freaky freak, relmof en de boze vagijnen.
Tuurlijk telt FOK! niet mee, maar dat maakt me niet zo gek veel uit.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:26 schreef YokiKater het volgende:
En als 'uit de hoogte doen' al vergeleken wordt met een standaard medium als de Telegraaf, dan zegt dat toch ook al genoeg? SBS gaat zelfs nog een inhaalslag maken. FOK! telt totaal niet meer mee, het is slechts een sentiment voor de oldbies, dat is binnen 2 jaar over. Dat noemen we marketing & development.
Al zou je voor de fucking IJmuidense Bode werken, je bent gewoon een beetje aan het raaskallen alsof je straalbezopen bent.quote:Op maandag 11 februari 2019 23:26 schreef YokiKater het volgende:
En als 'uit de hoogte doen' al vergeleken wordt met een standaard medium als de Telegraaf, dan zegt dat toch ook al genoeg? SBS gaat zelfs nog een inhaalslag maken. FOK! telt totaal niet meer mee, het is slechts een sentiment voor de oldbies, dat is binnen 2 jaar over. Dat noemen we marketing & development.
Die hebben we ook wel in de FP-crew gehad, met whiskeyquote:Op maandag 11 februari 2019 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zou je voor de fucking IJmuidense Bode werken, je bent gewoon een beetje aan het raaskallen alsof je straalbezopen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |