abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 februari 2019 @ 10:40:06 #51
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184969423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Klopt, je kan je afvragen of ze dan nog willen investeren daarin.
Deden ze 'vroeger' toch ook? Voor dat microtransactions in elke game de norm werden. Je betaalt verdomme 60 euro voor een spelletje met wat graphics die geüpdatet zijn en getransfereerde spelers. Dat EA het zelf ieder jaar verneukt door onzinnige dingen (timed shooting, keeper bewegen, OP skillmoves die nergens op slaan zoals de dragback en la croqueta) toe te voegen is hun eigen probleem. Hoeveel mensen ken je die nou echt op een feature als timed shooting zaten te wachten? Beetje hetzelfde als dat je in een Fortnite of CoD 2 keer op de schiet knop moet drukken zodat je sniperschot 2x damage doet ofzo, waar slaat dat op.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184969735
If an ICON has had a Prime SBC and is one of the select ICONS to get a Moments version, there will be an opportunity to use the SBC item when the Moments SBC gets released, later in FUT 19.

Prima, heb 5 Prime icons in mijn team dus dan hoop ik wel dat ze erbij zitten,
Ballack, Nedved, Rijkaard, Blanc en Figo.
pi_184969816
Miljoen aangetikt. Dus binnen 12 uurtjes 600k verkocht. En alles met stevige winst.
pi_184969834
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:40 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Deden ze 'vroeger' toch ook? Voor dat microtransactions in elke game de norm werden. Je betaalt verdomme 60 euro voor een spelletje met wat graphics die geüpdatet zijn en getransfereerde spelers. Dat EA het zelf ieder jaar verneukt door onzinnige dingen (timed shooting, keeper bewegen, OP skillmoves die nergens op slaan zoals de dragback en la croqueta) toe te voegen is hun eigen probleem. Hoeveel mensen ken je die nou echt op een feature als timed shooting zaten te wachten? Beetje hetzelfde als dat je in een Fortnite of CoD 2 keer op de schiet knop moet drukken zodat je sniperschot 2x damage doet ofzo, waar slaat dat op.
Zeker, ik ben het met je eens hoor. Maar hun hele business is tegenwoordig gewoon op gericht om geld te verdienen via lootboxes. Het kan wellicht weer teruggaan naar oude situatie als er een equal level playing field is dus dan moet je ook direct lootboxes bij andere spelletjes verbieden. Maar ja, zal je zien dat je straks moet betalen om in Wembley te kunnen spelen of in een Ajax-shirt. Want betalen voor iets waarvan je zeker weet wat je krijgt mag wel.
pi_184969979
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:36 schreef ebtravel het volgende:
Iedereen baalt om die nieuwe ICONS terwijl ik nog steeds loop te martelen met ongeveer alleen gouden spelers, Calabria en RED Donnurruma, en maar 230K te besteden _O-

gisteren even weer Rivals gedaan. Begon lekker, daarna wedstrijd na wedstrijd verloren. Meest achterlijke overpowered teams en ik kan dus ook voor geen kont verdedigen meer. Wel fijn dat Koulibaly en Chiellini totaal niet door Firminho worden weggezet :')
BPL spelers. Standaard joh. Al zet je er een muur neer. Elke BPL speler komt er wel voorbij.
pi_184970303
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Flikker toch op EA :r

Gvd voor 1.6 miljoen aan een de endgame icon Prime Best uitgegeven met het idee dat dat de beste RW is in het spel, komt EA met een Prime Prime Best :')

Helemaal gestoord die lui _O-

Denk dat ik maar helemaal kap met FUT, als ze dit soort geintjes blijven flikken.
2nd Best
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:46:21 #57
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_184973936
enige reden dat ik nog fut speel is eigenlijk alleen voor de fut-swap kaartjes, vind die wel leuke collectorsitems om te hebben, duurste tradable speler in mijn club is ook gewoon live UCL fahrmann samen met IF brandt als investering voor de bundesliga potm, mijn basiself en fitnessteam bestaan beide praktisch uit untradables omdat ik het leuk vind om al die verschillende kaarten te verzamelen. wat betreft gameplay heb ik sinds fifa 15 geen fun meer in fut gehad, sinds ze op die frostbite engine zijn overgestapt is het helemaal naar de klote gegaan voor mij
  dinsdag 12 februari 2019 @ 16:00:08 #58
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184974263
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:46 schreef lesleyyb het volgende:
enige reden dat ik nog fut speel is eigenlijk alleen voor de fut-swap kaartjes, vind die wel leuke collectorsitems om te hebben, duurste tradable speler in mijn club is ook gewoon live UCL fahrmann samen met IF brandt als investering voor de bundesliga potm, mijn basiself en fitnessteam bestaan beide praktisch uit untradables omdat ik het leuk vind om al die verschillende kaarten te verzamelen. wat betreft gameplay heb ik sinds fifa 15 geen fun meer in fut gehad, sinds ze op die frostbite engine zijn overgestapt is het helemaal naar de klote gegaan voor mij
Eerlijk gezegd vond ik de gameplay van Fifa 18 in de eerste week wel lekker. Elk potje eindigde wel in 6-6, maar het speelde redelijk vloeiend en leuk :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 12 februari 2019 @ 17:08:27 #59
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_184975746
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:36 schreef ebtravel het volgende:
Iedereen baalt om die nieuwe ICONS terwijl ik nog steeds loop te martelen met ongeveer alleen gouden spelers, Calabria en RED Donnurruma, en maar 230K te besteden _O-

gisteren even weer Rivals gedaan. Begon lekker, daarna wedstrijd na wedstrijd verloren. Meest achterlijke overpowered teams en ik kan dus ook voor geen kont verdedigen meer. Wel fijn dat Koulibaly en Chiellini totaal niet door Firminho worden weggezet :')
Jij hebt een Serie A team toch? Haal die 87 Gomez, briljante speler ^O^
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_184978180
SpinBros twitterde op dinsdag 12-02-2019 om 16:38:51 See something new every day when you play #FIFA19 . Literally, avoiding the ball, at all costs. https://t.co/Uf4SG3RBUm reageer retweet
'Scripting bestaat niet'

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2019 18:57:56 ]
pi_184978366
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:46 schreef lesleyyb het volgende:
enige reden dat ik nog fut speel is eigenlijk alleen voor de fut-swap kaartjes, vind die wel leuke collectorsitems om te hebben, duurste tradable speler in mijn club is ook gewoon live UCL fahrmann samen met IF brandt als investering voor de bundesliga potm, mijn basiself en fitnessteam bestaan beide praktisch uit untradables omdat ik het leuk vind om al die verschillende kaarten te verzamelen. wat betreft gameplay heb ik sinds fifa 15 geen fun meer in fut gehad, sinds ze op die frostbite engine zijn overgestapt is het helemaal naar de klote gegaan voor mij
Laatste goede fifa was 09.

Rossoneri siamo noi.
pi_184978442
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:04 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Laatste goede fifa was 09.

Toen leerde ik mijn tricks, wat een tijd, was echt onverslaanbaar online toen _O_

Als klein kut joch telkens al die haatberichten op Xbox Live krijgen _O_
pi_184978500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:57 schreef Doublepain het volgende:
SpinBros twitterde op dinsdag 12-02-2019 om 16:38:51 See something new every day when you play #FIFA19 . Literally, avoiding the ball, at all costs. https://t.co/Uf4SG3RBUm reageer retweet
'Scripting bestaat niet'
Dit is wel erg extreem :')
  dinsdag 12 februari 2019 @ 19:10:15 #64
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_184978506
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 19:04 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Laatste goede fifa was 09.

fifa 10 op de ps2 heb ik compleet grijs gespeeld. 1e keer fut was fifa 14, en ondanks dat headers op waren en je continu rebound goals tegen kreeg voelde het nooit vervelend om te spelen. gameplay was voor iedereen gelijk en hoeveel bullshit je ook tegen je kreeg, je wist dat je tegenstander hetzelfde ging krijgen
  dinsdag 12 februari 2019 @ 19:31:02 #65
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184978973
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 18:57 schreef Doublepain het volgende:
SpinBros twitterde op dinsdag 12-02-2019 om 16:38:51 See something new every day when you play #FIFA19 . Literally, avoiding the ball, at all costs. https://t.co/Uf4SG3RBUm reageer retweet
'Scripting bestaat niet'
Hahaha, wat een gedrocht is dit. _O-

Ik zag laatst ook een filmpje van een gozer die voor een leeg doel mist, omdat de bal richting de keeper (die bij de paal lag) gezogen werdt, fantastisch.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport dinsdag 12 februari 2019 @ 19:41:13 #66
274204 crew  Mexicanobakker
pi_184979146
Moet je ook maar geen teletubbie bij de eerste paal zetten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_184980511


:')
pi_184980557
quote:
Weer nieuwe kaarten?

Houdt het een keer op?
  dinsdag 12 februari 2019 @ 21:34:10 #69
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_184981793
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Weer nieuwe kaarten?

Houdt het een keer op?
Dit doen ze elk jaar. Je kan ook janken om het janken natuurlijk.

Bovendien hoef je ze niet te kopen dus alleen maar mooi dat ze met veel content komen.
  Redactie Sport dinsdag 12 februari 2019 @ 21:48:02 #70
274204 crew  Mexicanobakker
pi_184982202
Is dat winter OTW?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_184982483
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Weer nieuwe kaarten?

Houdt het een keer op?
Ging meer om welke kaarten ze promoten, wat een troep
  dinsdag 12 februari 2019 @ 22:05:54 #72
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184982599
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ging meer om welke kaarten ze promoten, wat een troep
Winter OTWs zijn wel erg slecht dit jaar inderdaad. Als Balo en Morata je headliners zijn weet je genoeg :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport dinsdag 12 februari 2019 @ 22:09:38 #73
274204 crew  Mexicanobakker
pi_184982686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Winter OTWs zijn wel erg slecht dit jaar inderdaad. Als Balo en Morata je headliners zijn weet je genoeg :P
Daarom dat ze het maar lekker met een andere promo combineren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_184984918
88 Rijkaard of FS De Ligt?
pi_184985214
De ligt is buiten de icon links toch in alles beter joh
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_184987287
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:08 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Jij hebt een Serie A team toch? Haal die 87 Gomez, briljante speler ^O^
Ja ik heb een serie A inderdaad. Alleen zit ik dan met: Dybala, Mertens (nu als CAM en SP, aanvallend), Perisic (valt mee) en Costa (aanvallend) en nog eens opkomende backs (Sandro en Calabria).. Misschien verklaart dat wel waarom ik soms wordt weggetikt.

Zag laatst ook nog IF Hamsik, en wellicht IF Cancelo, alleen is die RM..

Begin aardig vast te lopen met Serie A. Dan moet ik die League SBC gaan doen... Wat dat betreft snap ik mensen die BPL hebben, maar dat vind ik ook verschrikkelijk....

Hybrid Serie a + ?!
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184987770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ligt is buiten de icon links toch in alles beter joh
Zeker, maar ik verwacht daar wel nog een pricedrop, terwijl die icon steady zal blijven. Snapte?

Ik kan ook de Baresi en Nesta sbc doen en een Italiaans blok neerplempen. Lijkt me eigenlijk ook wel wat. Ik ga nog eens even hobbyen. :)
pi_184988416
Baresi is 1.40m zie ik. :')
pi_184988914
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:04 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Ja ik heb een serie A inderdaad. Alleen zit ik dan met: Dybala, Mertens (nu als CAM en SP, aanvallend), Perisic (valt mee) en Costa (aanvallend) en nog eens opkomende backs (Sandro en Calabria).. Misschien verklaart dat wel waarom ik soms wordt weggetikt.

Zag laatst ook nog IF Hamsik, en wellicht IF Cancelo, alleen is die RM..

Begin aardig vast te lopen met Serie A. Dan moet ik die League SBC gaan doen... Wat dat betreft snap ik mensen die BPL hebben, maar dat vind ik ook verschrikkelijk....

Hybrid Serie a + ?!
Ben ook begonnen met een Serie A team. Zo moeilijk om daar goede en betaalbare spelers te krijgen. Ik had het geluk om twee keer Ronaldo te packen dus ik kon de duurde spelers halen. Werd echter gek van de matige cvms in de serie A en Dybala was ook drama. Ik had als spits Maradona, Cruyf, Mertens, insigne gebruikt. Het was elke keer net niet. Nu heb ik een Hybrid La Liga/Liga NOS/Ligue 1 team. Heb Del Piero en Zanetti als icons. Draait nu prima. Vorige week nog Bale en Raul Prime vervangen voor Mbappe en Del Piero. Del Piero is geweldig. Mbappe nog niet zo geweldig.
pi_184989494
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 10:40 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Ben ook begonnen met een Serie A team. Zo moeilijk om daar goede en betaalbare spelers te krijgen. Ik had het geluk om twee keer Ronaldo te packen dus ik kon de duurde spelers halen. Werd echter gek van de matige cvms in de serie A en Dybala was ook drama. Ik had als spits Maradona, Cruyf, Mertens, insigne gebruikt. Het was elke keer net niet. Nu heb ik een Hybrid La Liga/Liga NOS/Ligue 1 team. Heb Del Piero en Zanetti als icons. Draait nu prima. Vorige week nog Bale en Raul Prime vervangen voor Mbappe en Del Piero. Del Piero is geweldig. Mbappe nog niet zo geweldig.
Mijn packluck is nog niet je van het, en ondanks de vele trading tips die gegeven zijn kom ik er nog niet ver mee :') Ik zie de markt gewoon niet goed genoeg. De spelers die ik packte toen ik nog BPL had waren voornamelijk Serie A, en dat blijven mijn beste :') Hamsik, Alex Sandro, Skriniar. ik blijf er ook bij dat de 'mindere rated' spelers echt veel beter zijn dan de 'toppers. Zo speelde ik voorheen met Kolarov, Parolo (SBC -IF), Skriniair. Die zijn minder dan Sandro, Dybala en Chiellini :')

Was ook met Vardy i.p.v. Lacazette, Fred i.p.v. Dembele/Gundogan.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  woensdag 13 februari 2019 @ 11:23:46 #81
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_184989649
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:14 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Mijn packluck is nog niet je van het, en ondanks de vele trading tips die gegeven zijn kom ik er nog niet ver mee :') Ik zie de markt gewoon niet goed genoeg. De spelers die ik packte toen ik nog BPL had waren voornamelijk Serie A, en dat blijven mijn beste :') Hamsik, Alex Sandro, Skriniar. ik blijf er ook bij dat de 'mindere rated' spelers echt veel beter zijn dan de 'toppers. Zo speelde ik voorheen met Kolarov, Parolo (SBC -IF), Skriniair. Die zijn minder dan Sandro, Dybala en Chiellini :')

Was ook met Vardy i.p.v. Lacazette, Fred i.p.v. Dembele/Gundogan.
is me vaker opgevallen hoe mindere spelers fijner zijn dan de grote jongens, fifa 17 en 18 deed ik altijd de Dawry Jameel league sbc voor Omar Al-soma. qua links extreem bagger (syrier in een league met vooral saudi-arabiërs) maar ik linkte hem met 2 van zijn zilveren teamgenoten, rest gold eromheen en die 3 deden het vaak beter dan mijn gold spelers. niemand kwam langs mijn zilveren Kanté Tassir al-jassam O+ rip league sbc Al-Soma though, al is Musa ook wel geinig
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:37:48 #82
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_184990740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:14 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Mijn packluck is nog niet je van het, en ondanks de vele trading tips die gegeven zijn kom ik er nog niet ver mee :') Ik zie de markt gewoon niet goed genoeg. De spelers die ik packte toen ik nog BPL had waren voornamelijk Serie A, en dat blijven mijn beste :') Hamsik, Alex Sandro, Skriniar. ik blijf er ook bij dat de 'mindere rated' spelers echt veel beter zijn dan de 'toppers. Zo speelde ik voorheen met Kolarov, Parolo (SBC -IF), Skriniair. Die zijn minder dan Sandro, Dybala en Chiellini :')

Was ook met Vardy i.p.v. Lacazette, Fred i.p.v. Dembele/Gundogan.
Ik heb nu:

IF Mertens - 87 Zapata (Headliner?)
SIF Gomez
88 Hamsik (Geen idee hoe die kaart heet :D) - UCL Nainggolan
IF Leiva
SIF Alex Sandro - Chiellini - IF Manolas - SIF Cancelo
SIF Donnarumma

In 41212-2. IF Leiva is een verrassend goede CDM ondanks z'n stats. Wil alleen graag Bentancur hebben, dan verhuist Nainggolan naar CDM. Heb IF Milinkovic ook lang gebruikt. Heeft een goed afstandsschot, maar is voor CM mij te traag.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_184993138
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:37 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik heb nu:

IF Mertens - 87 Zapata (Headliner?)
SIF Gomez
88 Hamsik (Geen idee hoe die kaart heet :D) - UCL Nainggolan
IF Leiva
SIF Alex Sandro - Chiellini - IF Manolas - SIF Cancelo
SIF Donnarumma

In 41212-2. IF Leiva is een verrassend goede CDM ondanks z'n stats. Wil alleen graag Bentancur hebben, dan verhuist Nainggolan naar CDM. Heb IF Milinkovic ook lang gebruikt. Heeft een goed afstandsschot, maar is voor CM mij te traag.
aardig teampje O+
Ik hou echter tot noch toe vast aan LB/RB in mn teams, ondanks dat ik Perisic en Costa erin heb, maar speel veel over de vleugels..
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184996534
Enige wat ik niet hoop is red Sterling packen morgen
  woensdag 13 februari 2019 @ 18:39:48 #85
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_184996775
nieuwe patch op pc geven de patch notes alleen aan dat er visueel dingen zijn gedaan, net 6 potjes rivals gespeeld en qua gameplay is er imo toch echt wel wat verbeterd, schoten lijken veel consistenter te zijn. button delay etc is nog steeds flink aanwezig maar gewonnen met 6-1, 5-1, 3-2, 3-1, 7-1 en 4-2. finesse schoten werken weer enigszins, power shots en low drivens voelen ook beter aan. heb me in ieder geval vermaakt en werd niet gefrustreerd omdat elk schot wat ik afvuurde enigszins richting doel was en niet van die slappe kutschoten die 10 meter naast het doel hobbelden. ik ben tevreden :)
pi_185004611
Hopelijk +2 voor m'n Aurier, zeer tevreden mee. :9~
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_185008808
Vanochtend voor de verandering eens voor untradable packs uit de rewards gedaan, D5 G3 volgens mij (4x goud, 2x mega), doen meer mensen dit? Heb dus letterlijk 3x Chiriches en 1x jullie favoriet Kagawa gepacked. Had wel weer op telefoon geopend, en dat kijkt ook niet leuk weg (maar moest wel openen want ga morgen op vakantie en wellicht geen PS tijd meer). Open ik daarna toch even verdomme Seedorf (88) in m'n mega pack. Is die beetje lekker om mee te spelen??? M'n eerste ICON van mijn leven, en was niet eens uitbundig blij, dacht dat het de slechtste van de 3 was.

Heb als untradables nu Sergio Busquest (89), Zlatan en Diego Costa (85), Mhikitaryan. Kom ik dan ook al aardig weg voor eventuele Icon upgrade?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  donderdag 14 februari 2019 @ 10:44:33 #88
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185009599
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 09:50 schreef ebtravel het volgende:
Vanochtend voor de verandering eens voor untradable packs uit de rewards gedaan, D5 G3 volgens mij (4x goud, 2x mega), doen meer mensen dit? Heb dus letterlijk 3x Chiriches en 1x jullie favoriet Kagawa gepacked. Had wel weer op telefoon geopend, en dat kijkt ook niet leuk weg (maar moest wel openen want ga morgen op vakantie en wellicht geen PS tijd meer). Open ik daarna toch even verdomme Seedorf (88) in m'n mega pack. Is die beetje lekker om mee te spelen??? M'n eerste ICON van mijn leven, en was niet eens uitbundig blij, dacht dat het de slechtste van de 3 was.

Heb als untradables nu Sergio Busquest (89), Zlatan en Diego Costa (85), Mhikitaryan. Kom ik dan ook al aardig weg voor eventuele Icon upgrade?
Gefeliciteerd! Seedorf 88 is een van de beste middenvelders in het spel, veel pro's gebruikten hem ook tijdens events (geen idee of ze dat nu nog doen, met al die nieuwe Headliner en Future Star kaarten)! Heb zelf een tijdje met 85 Seedorf gespeeld, en die was al heel goed.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185010278
Gold 2 geëindigd en dan krijg ik uit de packs als hoogste 82-rated players. Niet eens 1 83 in toch vrij goede pakketten. Ongelofelijk.
pi_185010667
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:44 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Seedorf 88 is een van de beste middenvelders in het spel, veel pro's gebruikten hem ook tijdens events (geen idee of ze dat nu nog doen, met al die nieuwe Headliner en Future Star kaarten)! Heb zelf een tijdje met 85 Seedorf gespeeld, en die was al heel goed.
Top om te horen. Je hebt nu ook die 91, vandaar. Maar een ICON packen, untradable omdat je anders maar 2 packs kon openen, heerlijk. Dat gevoel _O_

In 2012 heb ik een keer Messi gehad, toen ben ik juichend aan de telefoon gegaan, dat niet eens nu :')
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  donderdag 14 februari 2019 @ 11:54:34 #91
483093 RogerShah
Denk'n te weet'n
pi_185010745
Mijn playerpick's waren weer heerlijk 1 van 81 en 1 van 79 :'(
  donderdag 14 februari 2019 @ 12:04:43 #92
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185010956
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 11:50 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Top om te horen. Je hebt nu ook die 91, vandaar. Maar een ICON packen, untradable omdat je anders maar 2 packs kon openen, heerlijk. Dat gevoel _O_

In 2012 heb ik een keer Messi gehad, toen ben ik juichend aan de telefoon gegaan, dat niet eens nu :')
88 schijnt beter te zijn als CM dan de 91 in ieder geval.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185011547
Gewoon Lehmann 88 uit een WL rewards _O_
  donderdag 14 februari 2019 @ 12:50:31 #94
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_185011625
vanaf morgen 19:00 wordt mijn potm reus dus gewoon ff 91 rated :D *O*
pi_185011988
Mijn Seedorf heeft mij aan 't denken gezet. Hybrid wordt nu toch veel makkelijker?
Ik speelde:
Perisic - Mertens - Costa
Hamsik - Dybala - Naingolan

Maar ik kan nu dus
Costa - Mertens (iets verlies op - (een fatsoenlijke (IF) RB))?
Hamsik - Dybala - Seedorf

Alleen Mertens gaat dan iets erop achteruit (10 > 8)
Eventueel Pogba nog voor Dybala, maar dan moet ik wel wat gaan puzzelen.. Tips?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  donderdag 14 februari 2019 @ 14:03:56 #96
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_185012796
Boh hopen dat de 88 Reus CAM een beetje te betalen is.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_185013842
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 13:14 schreef ebtravel het volgende:
Mijn Seedorf heeft mij aan 't denken gezet. Hybrid wordt nu toch veel makkelijker?
Ik speelde:
Perisic - Mertens - Costa
Hamsik - Dybala - Naingolan

Maar ik kan nu dus
Costa - Mertens (iets verlies op - (een fatsoenlijke (IF) RB))?
Hamsik - Dybala - Seedorf

Alleen Mertens gaat dan iets erop achteruit (10 > 8)
Eventueel Pogba nog voor Dybala, maar dan moet ik wel wat gaan puzzelen.. Tips?
Nainggolan houden en linken met Mertens’ voor de chemistry? Helaas zijn er niet zoveel goede rechtsbuitens in de game voor een redelijke prijs en op 10 chem krijgen is helemaal lastig, dan zul je moeten wachten op flashback Robben
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_185013892
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nainggolan houden en linken met Mertens’ voor de chemistry? Helaas zijn er niet zoveel goede rechtsbuitens in de game voor een redelijke prijs en op 10 chem krijgen is helemaal lastig, dan zul je moeten wachten op flashback Robben
De 10 chem maakt me niet heel veel uit. Nu staat noodgedwongen Costa daar, en Perisic links. Maar kan dus wel Mbappe er neergooien. Dan heb ik alleen Mertens op 8 chem, en Mbappe op 7, echter wel 100 totaal. Misschien met naingolan wel 10, dan gaat Dybala of Hamsik er dus af.. Dacht alleen met Seedorf dus meer kans te maken om lekker te kunnen Hybriden

Edit:
Ik kan ook Veratti (scream) en Mbappe halen. Dan is het 10 Mertens, 9 Mbappe, 10 Verrati
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_185025553
Geen idee hoe, maar weer een icon gepacked.
Deze keer Prime OKocha.

Verkocht een Baby van basten gesniped (420k)
Maar wat the fuck, is die Van basten goed! Holy fuck! En dan heb ik Baby R9, CR7, Bergkamp, Potm Auba, Crespo, Zlatan en nog andere icons en high tier spitsen gehad

Scoorde bij zijn debuut 8!!! Keer in divisie 3, Tegen een team met Future star mendy - Prime nesta - Prima canavaro - OTW Cancelo achterin en baby ballack en futmas matuidi op cdm (4231)

Pot daarna een hatrick en daarna 4 goals.
Hij is bizar sterk, snel en zijn schot gaat nergens over.

Even de baby icon sbc en de rest van de promo's afwachte, denk dat ik daarna zijn prime ga halen.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 08:11:27 #100
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185025577
Iedereen packt hier icons en ik heb er nog nooit 1 gepacked sinds legends geintroduceerd zijn op de Xbox _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')