abonnement Unibet Coolblue
pi_184945300
quote:
12s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:12 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Het zoogdier mens an sich valt over het algemeen slecht te dresseren als het gaat om een ander begrijpen.
Dat komt omdat de ego's zo groot zijn en dus ook alles wordt bekeken door die eigen ego bril. Er zijn maar weinig mensen die dat niet hebben. Tenminste in mijn omgeving.
pi_184945317
quote:
12s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:12 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Het zoogdier mens an sich valt over het algemeen slecht te dresseren als het gaat om een ander begrijpen.
hmm kwestie van jezelf vooral dresseren-->observatie, opmerkzaamheid.
btw, over reageren gesproken..ik vergat wat een paar maanden geleden :@ , dus nu : thx voor feliciteren, lief :*
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  zondag 10 februari 2019 @ 21:15:10 #278
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_184945340
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:13 schreef Marsani het volgende:

[..]

Dat komt omdat de ego's zo groot zijn en dus ook alles wordt bekeken door die eigen ego bril. Er zijn maar weinig mensen die dat niet hebben. Tenminste in mijn omgeving.
In ieders omgeving ;) . They rule! :P
love & heet
pi_184945365
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:15 schreef sly-nl het volgende:

[..]

In ieders omgeving ;) . They rule! :P
They live
I will do what i must !!
pi_184945369
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:09 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Hola FF. Vanaf juli niet meer, meen ik..
Hoi Sly.Hoe is het met je rug?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184945376
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:13 schreef Marsani het volgende:

[..]

Dat komt omdat de ego's zo groot zijn en dus ook alles wordt bekeken door die eigen ego bril. Er zijn maar weinig mensen die dat niet hebben. Tenminste in mijn omgeving.
Het is vooral een kwestie van intelligentie verder te kijken dan de eigen referentiekaders ( en daar dan ook juiste verbanden in te leggen etc etc. )
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_184945398
En dan nog beseffen dat je feilbaar kan zijn daarin :P
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  zondag 10 februari 2019 @ 21:18:53 #283
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_184945425
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:14 schreef Voxs het volgende:

[..]

hmm kwestie van jezelf vooral dresseren-->observatie, opmerkzaamheid.
btw, over reageren gesproken..ik vergat wat een paar maanden geleden :@ , dus nu : thx voor feliciteren, lief :*
True, true.

Ja, zag op 1 jan dat je verjaardag genoemd werd en had geen zin om in te loggen met al die aanwezige idioten op dat moment (allen gelijk kijken of ze toen in de sc zaten ;) ), nee geintje.. Maar feliciteerde je dus maar ff met PM :D . Dm vind ik dan net weer te corny daarvoor, of zooow :P
love & heet
pi_184945464
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:16 schreef Voxs het volgende:

[..]

Het is vooral een kwestie van intelligentie verder te kijken dan de eigen referentiekaders ( en daar dan ook juiste verbanden in te leggen etc etc. )
Ik vind het altijd moeilijk om dat te vergelijken met intelligentie. Doe je dat dan suggereer je immers dat je zonder enige test de intelligentie bij een ander kan meten en daarbij een oordeel vormen. Ik deed dat jaren, vond mensen echt dom, en je komt dan niet verder dan koetjes en kalfjes praat. Later dacht ik dat dat best aanmatigend van mij was.

Ik zeg niet dat jij het doet hoor. Zelf pas ik nu op met wat ik over de vermeende intelligentie van een ander zeg. Dat is ales.
  zondag 10 februari 2019 @ 21:21:15 #285
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_184945473
quote:
11s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:16 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

They live
They eat chicken with hormones and medicine and They die.

Cool hok voor je kip, lekker ruim ^O^ . Springt ie er niet uut?
love & heet
pi_184945480
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:18 schreef sly-nl het volgende:

[..]

True, true.

Ja, zag op 1 jan dat je verjaardag genoemd werd en had geen zin om in te loggen met al die aanwezige idioten op dat moment (allen gelijk kijken of ze toen in de sc zaten ;) ), nee geintje.. Maar feliciteerde je dus maar ff met PM :D . Dm vind ik dan net weer te corny daarvoor, of zooow :P
Corny :D Naj, ik had gelezen en wilde je nog terug pm-en, maar die opmerking over dresseren/verstrooidheid was echt. Ik vergeet dat dan weer, terwijl ik het wel waardeer. Dus excuus, het was niet moedwillig negeren.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_184945488
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 20:52 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Hè wat? Ik weet nergens van.
Toen ik een tijdje geleden hier schreef dat DM the root of all evil is, vatte je dat persoonlijk op omdat wij toen net een paar dagen daarvoor met elkaar ge-DM-t hadden.
pi_184945526
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:08 schreef Voxs het volgende:
Je kan mensen ook enigszins dresseren in verwachtingen omtrent je reageergedrag :+
Ik zeg altijd dat ik m'n bril niet bij me had.
  zondag 10 februari 2019 @ 21:25:13 #289
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_184945547
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:16 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Hoi Sly.Hoe is het met je rug?
Ja, thnks for asking. Nog wel wat last maar wel weer aan het sporten. Hoe ist in Frysland? Nog tijdje scharrel gehad met Friezin uut Drachten. Ken je dat? Mooie omgeving daar ook. Beetsterzwaag en area ook erg leuk, Misschien wat voor Soury..

Met jou alles oke?
love & heet
pi_184945562
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:21 schreef Marsani het volgende:

[..]

Ik vind het altijd moeilijk om dat te vergelijken met intelligentie. Doe je dat dan suggereer je immers dat je zonder enige test de intelligentie bij een ander kan meten en daarbij een oordeel vormen. Ik deed dat jaren, vond mensen echt dom, en je komt dan niet verder dan koetjes en kalfjes praat. Later dacht ik dat dat best aanmatigend van mij was.

Ik zeg niet dat jij het doet hoor. Zelf pas ik nu op met wat ik over de vermeende intelligentie van een ander zeg. Dat is ales.
Mensen die boos worden als je ze dom noemt zijn vaak ook dom.
  zondag 10 februari 2019 @ 21:26:34 #291
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_184945573
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:21 schreef Voxs het volgende:

[..]

Corny :D Naj, ik had gelezen en wilde je nog terug pm-en, maar die opmerking over dresseren/verstrooidheid was echt. Ik vergeet dat dan weer, terwijl ik het wel waardeer. Dus excuus, het was niet moedwillig negeren.
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:21 schreef Voxs het volgende:

[..]

Corny :D Naj, ik had gelezen en wilde je nog terug pm-en, maar die opmerking over dresseren/verstrooidheid was echt. Ik vergeet dat dan weer, terwijl ik het wel waardeer. Dus excuus, het was niet moedwillig negeren.
Ik voelde me niet geniggerd, maar wel gelijk in regressie :P :D
love & heet
pi_184945587
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:21 schreef Marsani het volgende:

[..]

Ik vind het altijd moeilijk om dat te vergelijken met intelligentie. Doe je dat dan suggereer je immers dat je zonder enige test de intelligentie bij een ander kan meten en daarbij een oordeel vormen. Ik deed dat jaren, vond mensen echt dom, en je komt dan niet verder dan koetjes en kalfjes praat. Later dacht ik dat dat best aanmatigend van mij was.

Ik zeg niet dat jij het doet hoor. Zelf pas ik nu op met wat ik over de vermeende intelligentie van een ander zeg. Dat is ales.
Oh, maar ik bedoel niet de doorsnee gemeten intelligentie en classificatie in punten. Meer de intelligentie verbanden te kunnen leggen etc. Dat heeft uiteraard wel met die typische intelligentie te maken, maar ook mensen die niet hoog scoren op die IQ schaal kunnen heel intelligent zijn in het mensen 'lezen'.
Aan de ander kant, als mensen laten blijken niet buiten hun eigen referentiekader te kunnen redeneren, enkel vanuit hun eigen ego roeptoeteren..tjs dan noem ik dat dom. Ook al hebben ze een master in dit of dat.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_184945597
quote:
4s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ik m'n bril niet bij me had.
Ook een hele goede! :D
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_184945598
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Toen ik een tijdje geleden hier schreef dat DM the root of all evil is, vatte je dat persoonlijk op omdat wij toen net een paar dagen daarvoor met elkaar ge-DM-t hadden.
Ah. Toen was ik vast niet serieus.
pi_184945616
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:25 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Ja, thnks for asking. Nog wel wat last maar wel weer aan het sporten. Hoe ist in Frysland? Nog tijdje scharrel gehad met Friezin uut Drachten. Ken je dat? Mooie omgeving daar ook. Beetsterzwaag en area ook erg leuk, Misschien wat voor Soury..

Met jou alles oke?
Beetsterzwaag is echt een mooie omgeving.Ik had Soury nog wat tips gegeven in de omgeving Grou.Iets meer water.En Drachten ken ik ook wel.
Zou ik zelf niet willen wonen.
En met mij alles goed.Onkruid vergaat niet. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184945617
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:26 schreef sly-nl het volgende:

[..]

[..]

Ik voelde me niet geniggerd, maar wel gelijk in regressie :P :D
lol!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  zondag 10 februari 2019 @ 21:29:02 #297
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_184945619
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:27 schreef Voxs het volgende:

[..]

Oh, maar ik bedoel niet de doorsnee gemeten intelligentie en classificatie in punten. Meer de intelligentie verbanden te kunnen leggen etc. Dat heeft uiteraard wel met die typische intelligentie te maken, maar ook mensen die niet hoog scoren op die IQ schaal kunnen heel intelligent zijn in het mensen 'lezen'.
Aan de ander kant, als mensen laten blijken niet buiten hun eigen referentiekader te kunnen redeneren, enkel vanuit hun eigen ego roeptoeteren..tjs dan noem ik dat dom. Ook al hebben ze een master in dit of dat.
Eens, ondanks alles :'(
love & heet
pi_184945622
Even schildergedoe kijken.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_184945633
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:27 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ah. Toen was ik vast niet serieus.
En ik me heel de avond uitputten in excuses.
  zondag 10 februari 2019 @ 21:30:40 #300
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_184945657
quote:
4s.gif Op zondag 10 februari 2019 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ik m'n bril niet bij me had.
Wat hedde Ge voor merk douchegel gebruikt?
love & heet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')