FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / KPN
Kluun1985zondag 10 februari 2019 @ 17:26
Hey allemaal,

Zijn er hier misschien mensen die nu of in het verleden bij KPN hebben gewerkt? Zo ja, zou iemand mij aub kunnen vertellen van welk computersysteem de klantenservice gebruikmaakt om storingen te bekijken?

Bij voorbaat dank,

Kluun
Ferzondag 10 februari 2019 @ 17:27
Topdesk
Faux.zondag 10 februari 2019 @ 17:28
Dit wil je weten omdat?
sjorsie1982zondag 10 februari 2019 @ 17:30
welk jaartal?
Het is namelijk een studentenbaantje en het is alweer enige tijd geleden dat ik gestudeerd heb.
#ANONIEMzondag 10 februari 2019 @ 17:37
ServiceNOW
bijdehandzondag 10 februari 2019 @ 17:37
Heb je geen eigen reeks?
Tyr80zondag 10 februari 2019 @ 17:39
Edge / SiS
Kluun1985zondag 10 februari 2019 @ 17:40
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
welk jaartal?
Het is namelijk een studentenbaantje en het is alweer enige tijd geleden dat ik gestudeerd heb.
Studentenbaantje?! Dus jij als student wist alles over isra punten en storingen?
DETELEVISIEKIJKERzondag 10 februari 2019 @ 17:48
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:40 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Studentenbaantje?! Dus jij als student wist alles over isra punten en storingen?
Hoef je geen rechten voor te studeren hoor.
#ANONIEMzondag 10 februari 2019 @ 17:48
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:37 schreef Cyanide- het volgende:
ServiceNOW
Dit ligt wel voor de hand aangezien ze zelf consultancy aanbieden mbt ServiceNOW implementaties.

Verder denk ik dat post-its voor deze ts al te ingewikkeld zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2019 17:51:43 ]
#ANONIEMzondag 10 februari 2019 @ 17:49
Windows 95
Quellerzondag 10 februari 2019 @ 17:52
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:37 schreef bijdehand het volgende:
Heb je geen eigen reeks ban?
:X
bijdehandzondag 10 februari 2019 @ 18:07
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:52 schreef Queller het volgende:

[..]

:X
beter!
bluedevil85zondag 10 februari 2019 @ 18:14
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:26 schreef Kluun1985 het volgende:
Hey allemaal,

Zijn er hier misschien mensen die nu of in het verleden bij KPN hebben gewerkt? Zo ja, zou iemand mij aub kunnen vertellen van welk computersysteem de klantenservice gebruikmaakt om storingen te bekijken?

Bij voorbaat dank,

Kluun
waarom wil je dat zo graag weten? ik heb er zelf in verleden gewerkt zowel 1ste als 2de lijns op de technische helpdesk.Maar ik weet dat de software en systemen die ik gebruikte nu niet meer gebruikt worden. Deze zijn inmiddels allang vervangen door vernieuwde systemen en software die beter werken en met de huidige technieken werken
Renezondag 10 februari 2019 @ 18:15
Suwinet
Tyr80zondag 10 februari 2019 @ 18:16
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:14 schreef bluedevil85 het volgende:

[..]

waarom wil je dat zo graag weten? ik heb er zelf in verleden gewerkt zowel 1ste als 2de lijns op de technische helpdesk.Maar ik weet dat de software en systemen die ik gebruikte nu niet meer gebruikt worden. Deze zijn inmiddels allang vervangen door vernieuwde systemen en software die beter werken en met de huidige technieken werken
Zal z’n nieuwe werkgever wel zijn.
Pietverdrietzondag 10 februari 2019 @ 18:21
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:37 schreef Cyanide- het volgende:
ServiceNOW
Dat is een service management tool, geen diagnosetooling
sjorsie1982zondag 10 februari 2019 @ 18:28
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:40 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Studentenbaantje?! Dus jij als student wist alles over isra punten en storingen?
ja met de interne opleiding wel. Zo moeilijk is het niet hoor.
#ANONIEMzondag 10 februari 2019 @ 18:31
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:48 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Dit ligt wel voor de hand aangezien ze zelf consultancy aanbieden mbt ServiceNOW implementaties.

Verder denk ik dat post-its voor deze ts al te ingewikkeld zijn.
ServiceNow klopt wel, in ieder geval KPNzakelijk loopt al het contact via ServiceNow of telefonisch.
Armani XLzondag 10 februari 2019 @ 18:33
Anoniem slotje

Shit...