Studentenbaantje?! Dus jij als student wist alles over isra punten en storingen?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
welk jaartal?
Het is namelijk een studentenbaantje en het is alweer enige tijd geleden dat ik gestudeerd heb.
Hoef je geen rechten voor te studeren hoor.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:40 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Studentenbaantje?! Dus jij als student wist alles over isra punten en storingen?
Dit ligt wel voor de hand aangezien ze zelf consultancy aanbieden mbt ServiceNOW implementaties.quote:
beter!quote:
waarom wil je dat zo graag weten? ik heb er zelf in verleden gewerkt zowel 1ste als 2de lijns op de technische helpdesk.Maar ik weet dat de software en systemen die ik gebruikte nu niet meer gebruikt worden. Deze zijn inmiddels allang vervangen door vernieuwde systemen en software die beter werken en met de huidige technieken werkenquote:Op zondag 10 februari 2019 17:26 schreef Kluun1985 het volgende:
Hey allemaal,
Zijn er hier misschien mensen die nu of in het verleden bij KPN hebben gewerkt? Zo ja, zou iemand mij aub kunnen vertellen van welk computersysteem de klantenservice gebruikmaakt om storingen te bekijken?
Bij voorbaat dank,
Kluun
Zal z’n nieuwe werkgever wel zijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:14 schreef bluedevil85 het volgende:
[..]
waarom wil je dat zo graag weten? ik heb er zelf in verleden gewerkt zowel 1ste als 2de lijns op de technische helpdesk.Maar ik weet dat de software en systemen die ik gebruikte nu niet meer gebruikt worden. Deze zijn inmiddels allang vervangen door vernieuwde systemen en software die beter werken en met de huidige technieken werken
Dat is een service management tool, geen diagnosetoolingquote:
ja met de interne opleiding wel. Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:40 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Studentenbaantje?! Dus jij als student wist alles over isra punten en storingen?
ServiceNow klopt wel, in ieder geval KPNzakelijk loopt al het contact via ServiceNow of telefonisch.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:48 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Dit ligt wel voor de hand aangezien ze zelf consultancy aanbieden mbt ServiceNOW implementaties.
Verder denk ik dat post-its voor deze ts al te ingewikkeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |