abonnement Unibet Coolblue
pi_184940226
Hey allemaal,

Zijn er hier misschien mensen die nu of in het verleden bij KPN hebben gewerkt? Zo ja, zou iemand mij aub kunnen vertellen van welk computersysteem de klantenservice gebruikmaakt om storingen te bekijken?

Bij voorbaat dank,

Kluun
Niet doen
pi_184940258
Topdesk
.
  zondag 10 februari 2019 @ 17:28:16 #3
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184940280
Dit wil je weten omdat?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_184940330
welk jaartal?
Het is namelijk een studentenbaantje en het is alweer enige tijd geleden dat ik gestudeerd heb.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_184940514
ServiceNOW
pi_184940517
Heb je geen eigen reeks?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 10 februari 2019 @ 17:39:42 #7
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184940567
Edge / SiS
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_184940591
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
welk jaartal?
Het is namelijk een studentenbaantje en het is alweer enige tijd geleden dat ik gestudeerd heb.
Studentenbaantje?! Dus jij als student wist alles over isra punten en storingen?
Niet doen
pi_184940777
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:40 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Studentenbaantje?! Dus jij als student wist alles over isra punten en storingen?
Hoef je geen rechten voor te studeren hoor.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_184940780
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:37 schreef Cyanide- het volgende:
ServiceNOW
Dit ligt wel voor de hand aangezien ze zelf consultancy aanbieden mbt ServiceNOW implementaties.

Verder denk ik dat post-its voor deze ts al te ingewikkeld zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2019 17:51:43 ]
pi_184940802
Windows 95
pi_184940861
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:37 schreef bijdehand het volgende:
Heb je geen eigen reeks ban?
:X
pi_184941226
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:52 schreef Queller het volgende:

[..]

:X
beter!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_184941396
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:26 schreef Kluun1985 het volgende:
Hey allemaal,

Zijn er hier misschien mensen die nu of in het verleden bij KPN hebben gewerkt? Zo ja, zou iemand mij aub kunnen vertellen van welk computersysteem de klantenservice gebruikmaakt om storingen te bekijken?

Bij voorbaat dank,

Kluun
waarom wil je dat zo graag weten? ik heb er zelf in verleden gewerkt zowel 1ste als 2de lijns op de technische helpdesk.Maar ik weet dat de software en systemen die ik gebruikte nu niet meer gebruikt worden. Deze zijn inmiddels allang vervangen door vernieuwde systemen en software die beter werken en met de huidige technieken werken
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 18:15:20 #15
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_184941421
Suwinet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 10 februari 2019 @ 18:16:35 #16
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184941450
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:14 schreef bluedevil85 het volgende:

[..]

waarom wil je dat zo graag weten? ik heb er zelf in verleden gewerkt zowel 1ste als 2de lijns op de technische helpdesk.Maar ik weet dat de software en systemen die ik gebruikte nu niet meer gebruikt worden. Deze zijn inmiddels allang vervangen door vernieuwde systemen en software die beter werken en met de huidige technieken werken
Zal z’n nieuwe werkgever wel zijn.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 10 februari 2019 @ 18:21:23 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184941559
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:37 schreef Cyanide- het volgende:
ServiceNOW
Dat is een service management tool, geen diagnosetooling
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184941755
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:40 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Studentenbaantje?! Dus jij als student wist alles over isra punten en storingen?
ja met de interne opleiding wel. Zo moeilijk is het niet hoor.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_184941858
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:48 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Dit ligt wel voor de hand aangezien ze zelf consultancy aanbieden mbt ServiceNOW implementaties.

Verder denk ik dat post-its voor deze ts al te ingewikkeld zijn.
ServiceNow klopt wel, in ieder geval KPNzakelijk loopt al het contact via ServiceNow of telefonisch.
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 18:33:53 #20
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')