abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184940226
registreer om deze reclame te verbergen
Hey allemaal,

Zijn er hier misschien mensen die nu of in het verleden bij KPN hebben gewerkt? Zo ja, zou iemand mij aub kunnen vertellen van welk computersysteem de klantenservice gebruikmaakt om storingen te bekijken?

Bij voorbaat dank,

Kluun
You have to keep following the path set for you in life!
pi_184940258
Topdesk
.
  zondag 10 februari 2019 @ 17:28:16 #3
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_184940280
Dit wil je weten omdat?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_184940330
registreer om deze reclame te verbergen
welk jaartal?
Het is namelijk een studentenbaantje en het is alweer enige tijd geleden dat ik gestudeerd heb.
  zondag 10 februari 2019 @ 17:37:30 #5
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_184940514
ServiceNOW
pi_184940517
Heb je geen eigen reeks?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 10 februari 2019 @ 17:39:42 #7
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184940567
registreer om deze reclame te verbergen
Edge / SiS
"We aren't people, we are text."
- Japanman Sakyusan -
pi_184940591
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
welk jaartal?
Het is namelijk een studentenbaantje en het is alweer enige tijd geleden dat ik gestudeerd heb.
Studentenbaantje?! Dus jij als student wist alles over isra punten en storingen?
You have to keep following the path set for you in life!
pi_184940777
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:40 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Studentenbaantje?! Dus jij als student wist alles over isra punten en storingen?
Hoef je geen rechten voor te studeren hoor.
  zondag 10 februari 2019 @ 17:48:49 #10
480915 Linkse_krijger
Drie keer rechts is ook links
pi_184940780
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:37 schreef Cyanide- het volgende:
ServiceNOW
Dit ligt wel voor de hand aangezien ze zelf consultancy aanbieden mbt ServiceNOW implementaties.

Verder denk ik dat post-its voor deze ts al te ingewikkeld zijn.
pi_184940802
Windows 95
pi_184940861
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:37 schreef bijdehand het volgende:
Heb je geen eigen reeks ban?
:X
pi_184941226
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:52 schreef Queller het volgende:

[..]

:X
beter!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_184941396
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:26 schreef Kluun1985 het volgende:
Hey allemaal,

Zijn er hier misschien mensen die nu of in het verleden bij KPN hebben gewerkt? Zo ja, zou iemand mij aub kunnen vertellen van welk computersysteem de klantenservice gebruikmaakt om storingen te bekijken?

Bij voorbaat dank,

Kluun
waarom wil je dat zo graag weten? ik heb er zelf in verleden gewerkt zowel 1ste als 2de lijns op de technische helpdesk.Maar ik weet dat de software en systemen die ik gebruikte nu niet meer gebruikt worden. Deze zijn inmiddels allang vervangen door vernieuwde systemen en software die beter werken en met de huidige technieken werken
  zondag 10 februari 2019 @ 18:15:20 #15
72712 Renesite
Deze exkutmod is geverifieerd
pi_184941421
Suwinet
 | <3 Triquester...
HET IS REN MET EEN STREEPJE-OP-DE-LAATSTE-E!!!!
  zondag 10 februari 2019 @ 18:16:35 #16
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184941450
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:14 schreef bluedevil85 het volgende:

[..]

waarom wil je dat zo graag weten? ik heb er zelf in verleden gewerkt zowel 1ste als 2de lijns op de technische helpdesk.Maar ik weet dat de software en systemen die ik gebruikte nu niet meer gebruikt worden. Deze zijn inmiddels allang vervangen door vernieuwde systemen en software die beter werken en met de huidige technieken werken
Zal z’n nieuwe werkgever wel zijn.
"We aren't people, we are text."
- Japanman Sakyusan -
  zondag 10 februari 2019 @ 18:21:23 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184941559
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:37 schreef Cyanide- het volgende:
ServiceNOW
Dat is een service management tool, geen diagnosetooling
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184941755
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:40 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Studentenbaantje?! Dus jij als student wist alles over isra punten en storingen?
ja met de interne opleiding wel. Zo moeilijk is het niet hoor.
  Grappenmaker zondag 10 februari 2019 @ 18:31:48 #19
388507 d4v1d
Wat vind je van de Singel?
pi_184941858
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:48 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Dit ligt wel voor de hand aangezien ze zelf consultancy aanbieden mbt ServiceNOW implementaties.

Verder denk ik dat post-its voor deze ts al te ingewikkeld zijn.
ServiceNow klopt wel, in ieder geval KPNzakelijk loopt al het contact via ServiceNow of telefonisch.
Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
D4v1d is wel een baas _O_
Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
Ik vind jou echt een onwijs leuke user.
pi_184941933
Anoniem slotje

Shit...
Let's all go play Nagasaki. We can all get vaporized. Hold my hand. let's turn to ash. I see you on the other side.
Let's all go play Nagasaki. What a lovely way to die. A final show and we all go. So no one has to say goodbye.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')