Waarover zei hij dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:44 schreef eNGine10 het volgende:
Disgrace for dartsMvG is weer eens duidelijk
King, die het volgens mvg niet eens probeerde.quote:
Die gooide de ronde daarvoor ook al in de 80 gemiddeld. Rug zal het wel weer begeven hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
King, die het volgens mvg niet eens probeerde.
quote:Een schande dat mijn favoriete darter Kyle Anderson met zijn kwaliteiten met 6-5 van Dudbridge heeft verloren in de tweede ronde van PC3. Ik hoop dat Kyle Anderson dit jaar 1 major gaat winnen en dat hij volgend jaar dan eindelijk zijn PL debuut mag maken #rtl7darts
Dit zeggen terwijl The Rock nu op de andere stream isquote:Op zondag 17 februari 2019 13:24 schreef T3hTommay het volgende:
John Michael is niet bepaald op dieet he?
Allejezus. Fair enough.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit zeggen terwijl The Rock nu op de andere stream is
[ afbeelding ]
quote:Een schande dat Dekker met zijn kwaliteiten met 6-0 heeft verloren van de irritante klootzak Chisnall in de eerste ronde van PC4 #rtl7darts
0 uit 4 nuquote:Op zondag 17 februari 2019 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Whitlock is ook weer klaar dit weekend. Jack Daniels mag ingeschonken worden
Even een Greebe doen, voel je je uiteindelijk een stuk beter.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:30 schreef T3hTommay het volgende:
Als je zo lang loopt te sukkelen met een splinter moet de hele hand er maar af hoor.
Inderdaad, Simon zou bij de paradarters ook iets meer kans maken denk ik.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:31 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Even een Greebe doen, voel je je uiteindelijk een stuk beter.
Clemens nu maar één winstpartij tot nu toe en dat was op event 1.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Robben wint met 6-1. 109 gemiddeld haha.
Hij gooit niet slecht nochtans. Komt goed.quote:Op zondag 17 februari 2019 13:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clemens nu maar één winstpartij tot nu toe en dat was op event 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |