quote:Op zondag 10 februari 2019 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Wel als er na die overtreding een doelpunt volgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus bij overtredingen niet, daar ging het eigenlijk om
Puntje 1 is datquote:Op zondag 10 februari 2019 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel als er na die overtreding een doelpunt volgt.
Klopt. Maar je stond wel met 2-0 achter. En de penalty voor Utrecht vond ik duidelijker dan die eventuele voor Luuk. Ondanks de uitslag hebben ze (mn 2e helft) gewoon goed gespeeld en gestreden. Dit itt Ajax gisteren. Stemt mij wel positiefquote:Op zondag 10 februari 2019 18:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hmm ik niet. Utrecht ontsnapt imo gewoon. Sure, wij maken de late gelijkmaker, maar Utrecht heeft echt 90 minuten lang met negatief betonvoetbal tegen lopen houden.
Ook weer zo raar; van de 85ste tot de 90ste minuut is er in zuivere speeltijd nog geen 30 seconden gespeeld. Eerst dat gedoe met penalty/geen penalty, toen die wissel en tot slot nog de ' blessure' van Klaiber. Vervolgens is de extra speeltijd exact 4 minuten
Blessuretijd is echt een lachertje. Daar moeten ze eens wat aan gaan doen. Tegen Feyenoord was dat bijvoorbeeld ook, stond 2-1, constant tijdrekken in de reguliere speeltijd en die Gozubuyuk maar zijn horloge wijzen. Geeft die, uit mijn hoofd, 3 minuten extra tijdquote:Op zondag 10 februari 2019 18:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gaat het wel?
[..]
Hmm ik niet. Utrecht ontsnapt imo gewoon. Sure, wij maken de late gelijkmaker, maar Utrecht heeft echt 90 minuten lang met negatief betonvoetbal tegen lopen houden.
Ook weer zo raar; van de 85ste tot de 90ste minuut is er in zuivere speeltijd nog geen 30 seconden gespeeld. Eerst dat gedoe met penalty/geen penalty, toen die wissel en tot slot nog de ' blessure' van Klaiber. Vervolgens is de extra speeltijd exact 4 minuten
quote:Op zondag 10 februari 2019 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ja, puntje uitgelopen!
Penalty voor Luuk was 100%, net als die voor Utrecht.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar je stond wel met 2-0 achter. En de penalty voor Utrecht vond ik duidelijker dan die eventuele voor Luuk. Ondanks de uitslag hebben ze (mn 2e helft) gewoon goed gespeeld en gestreden. Dit itt Ajax gisteren. Stemt mij wel positief
Beide penalties waren vrij duidelijk wmb.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar je stond wel met 2-0 achter. En de penalty voor Utrecht vond ik duidelijker dan die eventuele voor Luuk. Ondanks de uitslag hebben ze (mn 2e helft) gewoon goed gespeeld en gestreden. Dit itt Ajax gisteren. Stemt mij wel positief
Volgende week gewoon Gakpo basis hoop ik.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Top wel dat Bommel er een 16 en 19-jarige ingooit tav 2 gelouterde spelers.
Ja dat wijzen naar het horloge is gewoon een popi jopi manier om aan te geven dat je het zogenaamd wel allemaal ziet. Mensen die hier met droge ogen beweren dat PSV 'een puntje wint' sporen sowieso niet. Je hebt er gewoon 2 verloren, schei toch uit.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blessuretijd is echt een lachertje. Daar moeten ze eens wat aan gaan doen. Tegen Feyenoord was dat bijvoorbeeld ook, stond 2-1, constant tijdrekken in de reguliere speeltijd en die Gozubuyuk maar zijn horloge wijzen. Geeft die, uit mijn hoofd, 3 minuten extra tijdFeyenoord met een wissel en wat hooghouden/tijdrekken voor dat ze de ingooien nemen etc., en hij fluit doodleuk na 3 minuten af.
Speel je een halve minuut tot een minuut van 3 minuten (wat al aan de lage kant was imo).
Hebben natuurlijk alle ploegen last van, en mogen ze imo best eens wat aan gaan doen.
Die het ook nog beiden waar maakten!quote:Op zondag 10 februari 2019 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Top wel dat Bommel er een 16 en 19-jarige ingooit tav 2 gelouterde spelers.
Huilenquote:
Het is niet alsof dit niet lang en breed bekend is. De spelregelcommissie wil hier simpelweg niets aan doen.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blessuretijd is echt een lachertje. Daar moeten ze eens wat aan gaan doen. Tegen Feyenoord was dat bijvoorbeeld ook, stond 2-1, constant tijdrekken in de reguliere speeltijd en die Gozubuyuk maar zijn horloge wijzen. Geeft die, uit mijn hoofd, 3 minuten extra tijdFeyenoord met een wissel en wat hooghouden/tijdrekken voor dat ze de ingooien nemen etc., en hij fluit doodleuk na 3 minuten af.
Speel je een halve minuut tot een minuut van 3 minuten (wat al aan de lage kant was imo).
Hebben natuurlijk alle ploegen last van, en mogen ze imo best eens wat aan gaan doen.
Eerste doelpunt vergeten?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Gakpo liet meer zien dan Lozano en Bergwijn
Je zou bijna denken dat de verdediging van Utrecht al flink wat minuten in de benen had terwijl hij nog fris was idd.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Zeiden ze vorige week ook. Die jongen heeft gewoon talent.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de verdediging van Utrecht al flink wat minuten in de benen had terwijl hij nog fris was idd.
Dat zeker, maar dat betekent niet dat hij momenteel al beter is dan Lozano of Bergwijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zeiden ze vorige week ook. Die jongen heeft gewoon talent.
Viel erg lekker in jaquote:Op zondag 10 februari 2019 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |