Dat kan zomaar weleens heel handig zijnquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:52 schreef quickstepster het volgende:
Ja, ik had de armband al langer in de smiezen, maar hij was best prijzig vond ik. Deze week stond hij opeens in de folder voor geen gelden tijdens het wachten spotte ik die ring. Bijkomend voordeel, nu weet ik ook mijn armband en ring maten meteen
Jij durft! Ik dacht meer aan online shoppenquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat kan zomaar weleens heel handig zijn![]()
Even plagen hoor tortel en duifjequote:Op woensdag 13 februari 2019 21:03 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Jij durft! Ik dacht meer aan online shoppen
Maar wie weet, ooit...
Ik heb een aantal van die ringen ja, vind ik heel mooi. Ook als gewone ringquote:Op donderdag 14 februari 2019 06:59 schreef Sarabi het volgende:
Paar jaar geleden veel op die site gekeken voor verlovings en trouwringen
Goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gro.... *ril*quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:19 schreef quickstepster het volgende:
Wat een lieve kaartjes!en je hebt gelijk Hestia, de grootste liefde is die voor jezelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |