Dat kan zomaar weleens heel handig zijnquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:52 schreef quickstepster het volgende:
Ja, ik had de armband al langer in de smiezen, maar hij was best prijzig vond ik. Deze week stond hij opeens in de folder voor geen gelden tijdens het wachten spotte ik die ring. Bijkomend voordeel, nu weet ik ook mijn armband en ring maten meteen
Jij durft! Ik dacht meer aan online shoppenquote:Op woensdag 13 februari 2019 20:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat kan zomaar weleens heel handig zijn![]()
Even plagen hoor tortel en duifjequote:Op woensdag 13 februari 2019 21:03 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Jij durft! Ik dacht meer aan online shoppen
Maar wie weet, ooit...
Ik heb een aantal van die ringen ja, vind ik heel mooi. Ook als gewone ringquote:Op donderdag 14 februari 2019 06:59 schreef Sarabi het volgende:
Paar jaar geleden veel op die site gekeken voor verlovings en trouwringen
Goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gro.... *ril*quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:19 schreef quickstepster het volgende:
Wat een lieve kaartjes!en je hebt gelijk Hestia, de grootste liefde is die voor jezelf!
Ik snap je inderdaad wel.....het is ook zo waar.....quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:57 schreef quickstepster het volgende:
Tja, kriebels, maar wel waar. Als je niet van jezelf houdt, hoe kan je dan van anderen houden?
Helaas denken heel veel mensen daar compleet anders over.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:57 schreef quickstepster het volgende:
Tja, kriebels, maar wel waar. Als je niet van jezelf houdt, hoe kan je dan van anderen houden?
Wat??quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zie net op Insta in het kader van Valentijn dat goudkneus dus al die chick had en ze blijkbaar nu ook getrouwd zijn
Misschien is dat trouwen een grap maar de rest van de foto's zegt wel genoeg.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wauw.....vond hem al een rare snuiter, maar dit is wel bizar.....
Hoezo denk je dan dat ie getrouwd is?quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien is dat trouwen een grap maar de rest van de foto's zegt wel genoeg.
Omdat ze allemaal foto's van hun samen heeft gepost met hartjes en zoenen en laatste foto ook met de tekst net getrouwd...quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoezo denk je dan dat ie getrouwd is?
Huh WTFquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zie net op Insta in het kader van Valentijn dat goudkneus dus al die chick had en ze blijkbaar nu ook getrouwd zijn
Zijn ze in het buitenland getrouwd dan of was hij alweer terug van vakantie?quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal foto's van hun samen heeft gepost met hartjes en zoenen en laatste foto ook met de tekst net getrouwd...
De laatste tijd dacht ik al steeds vaker dat die zich vreemd gedroeg. Dus dat verhaal dat die met een vriendin op vakantie ging en dan eventueel misschien later gevoelens ontwikkelde klopte denk ik al niet. Het was toen al zijn chick en die vakantie was al zo gepland.quote:
Ze zijn alweer terug. Ook geen trouwkleding aan ofzo. Maar ja je kan gewoon naar de gemeente toch zonder ceremonie.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zijn ze in het buitenland getrouwd dan of was hij alweer terug van vakantie?
Overbodige vraag nu zeker of jij ooit nog iemand durft te vertrouwen zeker! Wat een waardeloze streek dit.....quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De laatste tijd dacht ik al steeds vaker dat die zich vreemd gedroeg. Dus dat verhaal dat die met een vriendin op vakantie ging en dan eventueel misschien later gevoelens ontwikkelde klopte denk ik al niet. Het was toen al zijn chick en die vakantie was al zo gepland.
Nou ja het vertrouwen was daarvoor al ver te zoeken maar dit helpt niet neequote:Op donderdag 14 februari 2019 16:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Overbodige vraag nu zeker of jij ooit nog iemand durft te vertrouwen zeker! Wat een waardeloze streek dit.....
Echt weird hoor. Kan zijn dat ze een grapje maakt dat ze getrouwd zijn omdat het Valentijnsdag is (net als van die mensen die op 1 april zeggen dat ze zwanger zijnquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De laatste tijd dacht ik al steeds vaker dat die zich vreemd gedroeg. Dus dat verhaal dat die met een vriendin op vakantie ging en dan eventueel misschien later gevoelens ontwikkelde klopte denk ik al niet. Het was toen al zijn chick en die vakantie was al zo gepland.
Maar ja begrijp dan niet dat die zo open en bloot op Tinder zat.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:13 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Echt weird hoor. Kan zijn dat ze een grapje maakt dat ze getrouwd zijn omdat het Valentijnsdag is (net als van die mensen die op 1 april zeggen dat ze zwanger zijn) maar toch, wat een kneus dan zeg
Dan vertrouw je idd niemand meer
Ja lekker alternatief ofzo :pquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Of inderdaad zonder gemeente of wat dan ook voor hunzelf getrouwd.....
Ja precies lekker naïef van hem dan. Maar echt sommige mensen iddquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ja begrijp dan niet dat die zo open en bloot op Tinder zat.
Wat nou als ik toendertijd allemaal romantische berichtjes op zijn insta post zou zetten ofzo. Zoiets komt toch uit?
En bij hem staat niks... Dat doe je alleen als bepaalde mensen dit niet mogen zien.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja zoiets......bizar dit zeg!
Zou kunnen.....of misschien is hij niet zo'n fanatieke instagrammer? Vrouwen delen denk ik wel makkelijker romantische dingen....quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En bij hem staat niks... Dat doe je alleen als bepaalde mensen dit niet mogen zien.
Ja dat denk ik ook. Sowieso wel actieve instagrammer. ook veel volgers. Dus een trouwerij zou je er denk ik wel op zetten. Of tenminste iets.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou kunnen.....of misschien is hij niet zo'n fanatieke instagrammer? Vrouwen delen denk ik wel makkelijker romantische dingen....
Hij vond het irritant dat jij hem doorhad......quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Sowieso wel actieve instagrammer. ook veel volgers. Dus een trouwerij zou je er denk ik wel op zetten. Of tenminste iets.
Maar goed was dus niet te vertrouwen en dat had ik al van het begin. Zei em toen ook al dat die te smooth was en dat vond die maar irritant :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |