Lekker handigquote:Op zondag 10 februari 2019 18:14 schreef _Hestia_ het volgende:
Ook lekker gevaarlijk, want het was met een gasfles
Omgeving afgezet vanwege brandende gasfles in kelderbox Apeldoorn
Dat was irritant ja ha ha.....en oh wat een helden die wel durfde te ziplinen!quote:Op zondag 10 februari 2019 19:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha ja en hij deed zelfs nog goed mee aan een opdracht
Ja ik heb het liefst ook gewoon elke week iemand die weggaat hoor
En ik ben ook te autistisch voor 2 opdrachten, dan test, dan nog een opdracht en dan geen executie
Je moet wel de _ voor en achter mn naam zetten, anders werkt die notification nietquote:Op zondag 10 februari 2019 20:17 schreef quickstepster het volgende:
Hey liefjes, fijn dat het nog beter gaat @:Cinderella! @:Hestia, is de appelkoek/cake al op?
Ik moet nog even landen. Onderweg naar huis, heerlijk weekend gehad! Kaartje en plectrums vielen erg in de smaak. Ik kreeg meteen een miniserenade met behulp van een van de plectrums![]()
Verder veel gekletst, veel te weten gekomen over elkaar en superfijne intieme momenten gehad. We zijn echt heel blij met elkaar
Wel leuk voor hem.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:39 schreef quickstepster het volgende:
Hoor net dat lief binnenkort twee weken naar t buitenland mag voor z'n werk. Supertof! Jammer genoeg precies in de periode dat we samen vrij wilden zijn. Dus dat moeten we opschuiven. En ik moet vrees ik mijn geduld gaan oefenen
Ik kan er uren naar kijken als een man voor me kooktquote:Op maandag 11 februari 2019 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
Kan ik echt niet handelen als er iemand om me heen staat te drentelen als ik aan het koken ben.
Kijk dat kan, maar dan wel met je tengeltjes overal afblijven en geen commentaar.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kan er uren naar kijken als een man voor me kookt![]()
Beloofd!quote:Op maandag 11 februari 2019 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk dat kan, maar dan wel met je tengeltjes overal afblijven en geen commentaar.
En daarna nog even aan jouw mossel?quote:Op maandag 11 februari 2019 15:13 schreef Sarabi het volgende:
Besloten met Valentijnsdag zelf sushi te makenglaasje champagne er bij.
Verder geen plannen dit jaar.
Voor knuffelen tijdens het koken heeft ie wel timing nodigquote:Op maandag 11 februari 2019 18:02 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb meestal ook een toeschouwer/gesprekspartner/knuffelaar. Prima hoor
quote:Op maandag 11 februari 2019 17:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kan er uren naar kijken als een man voor me kookt![]()
Hihi, heb echt zo'n hekel aan koken....dat laat ik graag voor me doen....quote:Op maandag 11 februari 2019 18:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En nee de sushi ga ik wel alleen maken. Hij moet overdag gewoon werken.
Oh, dat lukt aardig. Als ik even moet wachten. Of hij pakt me even van achteren vast als ik in pannen sta te roerenquote:Op maandag 11 februari 2019 18:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voor knuffelen tijdens het koken heeft ie wel timing nodig![]()
Bedoelde juist dat jij niet vergeet te roeren als het nodig isquote:Op maandag 11 februari 2019 18:26 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Oh, dat lukt aardig. Als ik even moet wachten. Of hij pakt me even van achteren vast als ik in pannen sta te roerenhij blijft goed op afstand als ik messen vast heb
Cutequote:Op maandag 11 februari 2019 19:13 schreef quickstepster het volgende:
Ja, we zijn twee hele verliefde kleffies hoor
Gebruik je het woord klefbekken ook tegen je vriend?quote:Op maandag 11 februari 2019 19:13 schreef quickstepster het volgende:
Ja, we zijn twee hele verliefde kleffies hoor
Zullen we helpen zoeken?quote:Op maandag 11 februari 2019 19:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik moet ook maar gauw op zoek naar een klefbekkie
Je bent wel lekker bezig MCH, maar jahoor, dat doe ikquote:Op maandag 11 februari 2019 19:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Gebruik je het woord klefbekken ook tegen je vriend?
Kom maar door met jullie klefbekkenliefde!quote:Op maandag 11 februari 2019 19:43 schreef quickstepster het volgende:
Tot die tijd sturen we gewoon klefbekkenliefde door naar je Cinderella
[..]
Je bent wel lekker bezig MCH, maar jahoor, dat doe ik
Lief!quote:Op maandag 11 februari 2019 20:21 schreef quickstepster het volgende:
*straalt liefde in![]()
![]()
![]()
*
Meer dan genoeg om te delen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door _Hestia_ op 12-02-2019 10:03:59 ]
Dit was geen relatie. Lijkt mij handig als die eerst zijn eigen shit fixt. De situatie klopte van geen kant.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:08 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik ben er echt klaar mee. Ik trek dit echt niet meer en met dit is hij gewoon echt een grens over gegaan. Ik ben zo begripvol en lief geweest elke keer, maar ik ga er zelf aan onderdoor zo. Ik ben meer waard dan dit. Ik ga hier echt kapot aan elke keer en een relatie kan niet alleen maar leuk zijn, maar dit is wel het andere uiterste.
Jullie zijn lief
Heb volgens mij al eerder gezegd dat ik het gevoel kreeg dat hij het vooral voor 1 ding deed.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:08 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik ben er echt klaar mee. Ik trek dit echt niet meer en met dit is hij gewoon echt een grens over gegaan. Ik ben zo begripvol en lief geweest elke keer, maar ik ga er zelf aan onderdoor zo. Ik ben meer waard dan dit. Ik ga hier echt kapot aan elke keer en een relatie kan niet alleen maar leuk zijn, maar dit is wel het andere uiterste.
Jullie zijn lief
Maar je bent ook wel vreselijk naïef geweest vanaf het begin. Klinkt hard maar zoals je het mij voorgespiegeld hebt is dat wel hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:08 schreef _Hestia_ het volgende:
Jullie zijn lief
Klopt, tegen beter weten in toch hopen dat het anders loopt. Thnx.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar je bent ook wel vreselijk naïef geweest vanaf het begin. Klinkt hard maar zoals je het mij voorgespiegeld hebt is dat wel hoe de vork in de steel zit.
Dit jaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wel verstandig van die vriendin inderdaad en lief van haar.....
Succes in de sportschool!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:52 schreef _Hestia_ het volgende:
Ja ook al woont ze ver weg, zo blij met haar
En jullie zijn ook super lief, dankjulliewel![]()
Nu maar even naar de sportschool om me af te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |