Broodje bapaoquote:Op zondag 10 februari 2019 14:13 schreef dud0r het volgende:
Heb honger maar geen idee wat ik wil eten. Denk dat ik zo maar even langs de supermarkt ga. Kijken of er nog wat lekkers in de aanbieding is.
Iets wat niet #viesdik is haagsquote:
viesquote:
Deze film met zoonlief in de bios gezien.....zo hard gelachen om al die bange mensen in de zaalquote:
Wat is dat?quote:Op zondag 10 februari 2019 14:17 schreef dud0r het volgende:
Misschien dat ik een Surinaams broodje voor mezelf maak
?quote:Op zondag 10 februari 2019 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
Geen idee wat er hier gaande is maar ineens restaurant vol mooie vrouwen
homijnquote:
Grijp je kans dan maar!quote:Op zondag 10 februari 2019 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
Geen idee wat er hier gaande is maar ineens restaurant vol mooie vrouwen
nopequote:Op zondag 10 februari 2019 14:21 schreef dud0r het volgende:
Jullie hebben nog nooit een broodje bij de Surinamer gehaald?
Lul niet zo stom. Jij bent echt wel bij die achter de Theresia straat geweestquote:
truequote:Op zondag 10 februari 2019 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lul niet zo stom. Jij bent echt wel bij die achter de Theresia straat geweest
Te verlegenquote:
Nu weet ik nog niet wat een Surinaams broodje is.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lul niet zo stom. Jij bent echt wel bij die achter de Theresia straat geweest
Dit bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet wat een Surinaams broodje is.
Even googlen?quote:Op zondag 10 februari 2019 14:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet wat een Surinaams broodje is.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-02-2019 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Belangrijke pot wel.quote:
doe ik ookquote:Op zondag 10 februari 2019 14:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga jij eens voetballen kijken.....
Gewoon naar schaatsen zappen danquote:
hoi nummer 21.quote:
Moet nog wel beetje op gang komen maar wel prima programma vanmiddagquote:
Ze bewaren de snelste voor het laatst inderdaad....quote:Op zondag 10 februari 2019 14:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet nog wel beetje op gang komen maar wel prima programma vanmiddag
Raar om te horen inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2019 14:52 schreef eNGine10 het volgende:
Lekker hoor Wijfjewat een naam trouwens.
twitter:Thierrij twitterde op zondag 10-02-2019 om 15:01:36Tering, wat een stel lamme zakken staan er in het veld! Lever je contract lekkah in en pleurt op. Ken je naar de meubelboulevard met je wijf elke zondag! #alsdatdaniswatjewilt #emmado reageer retweet
quote:Op zondag 10 februari 2019 15:02 schreef Homijn het volgende:
Gemiddelde ADO-fan op Twitter:twitter:Thierrij twitterde op zondag 10-02-2019 om 15:01:36Tering, wat een stel lamme zakken staan er in het veld! Lever je contract lekkah in en pleurt op. Ken je naar de meubelboulevard met je wijf elke zondag! #alsdatdaniswatjewilt #emmado reageer retweet
quote:Op zondag 10 februari 2019 15:02 schreef Homijn het volgende:
Gemiddelde ADO-fan op Twitter:twitter:Thierrij twitterde op zondag 10-02-2019 om 15:01:36Tering, wat een stel lamme zakken staan er in het veld! Lever je contract lekkah in en pleurt op. Ken je naar de meubelboulevard met je wijf elke zondag! #alsdatdaniswatjewilt #emmado reageer retweet
We hebben goud gewonnenquote:
Log eens uitquote:
Grote jongen hoor!quote:Op zondag 10 februari 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik kreeg @:mansjester er ook mad mee
Nee ik bedoel wequote:
Dat valt best mee....quote:Op zondag 10 februari 2019 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bijzonder knap, altijd dezelfde die winnen.
Weet jij toevallig de tussenstand bij FC Emmen?quote:
ADO ook nietquote:Op zondag 10 februari 2019 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je gaat niet meer winnen.
ja hoorquote:Op zondag 10 februari 2019 15:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kun je nog blijven kijken?
Nog even volhouden dan...quote:Op zondag 10 februari 2019 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn net begonnen aan de 2e helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |