Niet iedereen neemt een week vrij voor een Kingdom Hearts game.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Traag, ik heb die allang ( en als 144e vd wereld)
Beztequote:Op maandag 11 februari 2019 17:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt een week vrij voor een Kingdom Hearts game.
... ok vlag, rustig an..quote:
Ik vind het knap dat hij niet in een zwart gat gevallen is.quote:
Je moet wel een enorm trieste sukkel zijn als je denkt dat dit iets is om over op te scheppenquote:Op maandag 11 februari 2019 12:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Traag, ik heb die allang ( en als 144e vd wereld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Beetje dik doen met je gameprestaties is niks mis mee.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet wel een enorm trieste sukkel zijn als je denkt dat dit iets is om over op te scheppen
Iemand zomaar uitschelden voor trieste sukkel daarentegen....quote:Op maandag 11 februari 2019 19:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Beetje dik doen met je gameprestaties is niks mis mee.
quote:Op maandag 11 februari 2019 19:29 schreef KennyPowers het volgende:
300 euro koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Goh voel je je beledigd ofzoquote:Op maandag 11 februari 2019 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet wel een enorm trieste sukkel zijn als je denkt dat dit iets is om over op te scheppen
mijn internet piemol is al 19 platinums grootquote:Op maandag 11 februari 2019 19:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Beetje dik doen met je gameprestaties is niks mis mee.
nee, ga maar naar dat stink topic van apex daarvoorquote:
Dat topic ruikt vet lekker manquote:Op maandag 11 februari 2019 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ga maar naar dat stink topic van apex daarvoor
Ik vond het niet zo super interessant. Maar misschien mis ik nog wat. Kom later deze week nog wel een keer meedoen!quote:
quote:Op maandag 11 februari 2019 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ga maar naar dat stink topic van apex daarvoor
quote:Op maandag 11 februari 2019 19:29 schreef KennyPowers het volgende:
300 euro koekoekmeteen besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
nee hij is ook gratis alles battle royale te downloaden.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 09:13 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik neem aan dat er niet alleen een CE van 300 euro van die game uit komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |