Ik had nog nooit van deze stad gehoord.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zeg ikIn het verkeerde topic
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2019 22:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Oeh goed gevonden zeg. Dit lijkt me wel correct.
Zoetermeer!quote:Op zondag 10 februari 2019 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Omdat ik zeker weet dat mijn antwoord goed was, hier een nieuwe opgave. Deze zal wat gemakkelijker zijn
[ afbeelding ]
Jammer!quote:Op zondag 10 februari 2019 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat denkt, maar
Overbodige ‘correct’quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 10 februari 2019 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van deze stad gehoord.
Het is oostelijker, maar niet in genoemde landenquote:Op maandag 11 februari 2019 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht even Kapuzinerberg in Salzburg, maar dat is het niet. Het is oostelijker, denk ik. Tsjechië of Slowakije?
Ja, been there. Dit is Graz.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Omdat ik zeker weet dat mijn antwoord goed was, hier een nieuwe opgave. Deze zal wat gemakkelijker zijn
[ afbeelding ]
Motovun?quote:Op zondag 10 februari 2019 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, maar de foto was niet van mijzelf. Ik had daar toen zelf maar weinig foto's gemaakt namelijk.quote:Op maandag 11 februari 2019 06:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was een leuke foto om naar te zoekenBen je er zelf geweest?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
quote:Op maandag 11 februari 2019 09:30 schreef miro86 het volgende:
[..]Ho Chi Minh City
Zeg dat tegen de SaigonezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
quote:Op zondag 10 februari 2019 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van deze stad gehoord.
Lijkt op Bodhi tree temple, Anuradhapura, Sri Lanka.quote:Op maandag 11 februari 2019 17:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Om de boel weer op te starten een makkelijke.
[ afbeelding ].
Daar lijkt het inderdaad op. Keer twee.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:09 schreef Blik het volgende:
Lijkt op Bodhi tree temple, Anuradhapura, Sri Lanka.
Maar ik zie volgens mij een Indonesische vlag op de achtergrond
Jakarta?quote:Op maandag 11 februari 2019 19:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op. Keer twee..
Nope.quote:
Yep. Het is mij gelukt.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:22 schreef laziness het volgende:
https://www.indoindians.com/6-fun-things-to-do-in-yogyakarta/
Daar heb ik gelopen. Nancy. In het verlengde van Place Stanislas. Volgens sommigen het mooiste plein van Frankrijk.quote:
Nancy in het geheel wordt volgens mij zeer onderschat. Je hoort er nooit iemand over... Uiteraard is dit correctquote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar heb ik gelopen. Nancy. Net buiten Place Stanislas. Volgens sommigen het mooiste plein van Frankrijk.
Wij vonden het een mooie stad. En we gingen daar ontbijten in Brasserie Excelsior, schitterende art nouveau!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:39 schreef Cinemaniak het volgende:
Nancy in het geheel wordt volgens mij zeer onderschat. Je hoort er nooit iemand over... Uiteraard is dit correct
Hint #1: Zelfde continent als de vorige opgave.quote:
Het centrum van de stad ligt aan de kant waarvandaan de foto is genomen, maar het is niet Saumur.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
De brug lijkt op Pont Cessart over de Loire in Saumur, Frankrijk, maar ik kan de rest nog niet helemaal thuisbrengen Misschien bekijk ik het vanaf de verkeerde kant.
Die hebben gewoon copy/paste gedaan van "mijn" brug in Saumur!quote:
Correct!quote:
Gelijkenis is inderdaad treffend.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Die hebben gewoon copy/paste gedaan van "mijn" brug in Saumur!![]()
Je bent me net voor.quote:
Tja, als je een goed ontwerp hebt, waarom dan moeilijk doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gelijkenis is inderdaad treffend.
Osloquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor het geval mijn gok goed was (), de volgende:
(zal ook niet al te lastig zijn)
[ afbeelding ]
quote:
Benieuwd naar de volgende opgave!quote:
Komop kroketjequote:
RIPquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:11 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb net een kroketje gegeten. Het zal toch niet...
Ik ken eigenlijk helemaal geen steden die zo schuin zijn gebouwd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |