Daar heb ik gelopen. Nancy. In het verlengde van Place Stanislas. Volgens sommigen het mooiste plein van Frankrijk.quote:
Nancy in het geheel wordt volgens mij zeer onderschat. Je hoort er nooit iemand over... Uiteraard is dit correctquote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar heb ik gelopen. Nancy. Net buiten Place Stanislas. Volgens sommigen het mooiste plein van Frankrijk.
Wij vonden het een mooie stad. En we gingen daar ontbijten in Brasserie Excelsior, schitterende art nouveau!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 10:39 schreef Cinemaniak het volgende:
Nancy in het geheel wordt volgens mij zeer onderschat. Je hoort er nooit iemand over... Uiteraard is dit correct
Hint #1: Zelfde continent als de vorige opgave.quote:
Het centrum van de stad ligt aan de kant waarvandaan de foto is genomen, maar het is niet Saumur.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
De brug lijkt op Pont Cessart over de Loire in Saumur, Frankrijk, maar ik kan de rest nog niet helemaal thuisbrengen Misschien bekijk ik het vanaf de verkeerde kant.
Die hebben gewoon copy/paste gedaan van "mijn" brug in Saumur!quote:
Correct!quote:
Gelijkenis is inderdaad treffend.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Die hebben gewoon copy/paste gedaan van "mijn" brug in Saumur!![]()
Je bent me net voor.quote:
Tja, als je een goed ontwerp hebt, waarom dan moeilijk doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gelijkenis is inderdaad treffend.
Osloquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor het geval mijn gok goed was (), de volgende:
(zal ook niet al te lastig zijn)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |