hoe deel ik die link? ik kan wel een game aanmaken, maar dat is algemeen waar iederen aan kan mee doen lijkt het op?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:01 schreef _--_ het volgende:
Vroegahhh was er in web een schaaktopic en het was best leuk. Nu is dat topic ergens verdronken dus ik dacht ik open hier 1.
FOK!kers met elkaar spelen:
Download lichess op je mobiel of ga naar de website van lichess. Maak een account of speel als guest en deel de link om met mede fokkers te spelen. Toeschouwen ook mogelijk.
Mooi topic komt nog wel.
Zijn meerdere opties, als het goed is staat er ergens play with a friend.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:08 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
hoe deel ik die link? ik kan wel een game aanmaken, maar dat is algemeen waar iederen aan kan mee doen lijkt het op?
gevondenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zijn meerdere opties, als het goed is staat er ergens play with a friend.
Was leuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:09 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
gevonden
https://lichess.org/TdVJT23v
wie doet er mee?
niveau: beginner, 10 jaar geleden voor het laatst gedaan
In het begin penetreerde je me wel bijna met je queen. Maar toen kwamen de vergissingen.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben je nog steeds zo slecht?
Al kijkend word ik duizelig.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:11 schreef Antaris het volgende:
Dit moet je gaan spelen, echt leuk.
[ afbeelding ]
https://lichess.org/ooY85KoFquote:Op zondag 10 februari 2019 00:19 schreef Linkse_krijger het volgende:
Daag me maar uit. Ben ingelogd als linksekrijger
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:11 schreef Antaris het volgende:
Dit moet je gaan spelen, echt leuk.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
https://lichess.org/ooY85KoF
weet niet zo goed hoe ik verder moet uitnodigen
Iemand die wil?quote:Op zondag 10 februari 2019 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
speel binnenkort weer tegen je
@:robjegeus
druk danquote:Op zondag 10 februari 2019 19:18 schreef Tailless het volgende:
[..]
ik ga ondertussen wat anders doen ff avond eten
nog een keer tailless is er niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:16 schreef phoenyx het volgende:
sorry mijn fout, wou gewoon even meekijken
Wij nog een potje dan maar dan ik zonder toren ofzo? Weet niet of dat mogelijk is maar lijkt me welquote:
Even wachten totdat m'n ouders slapen, straks worden ze boos.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:13 schreef phoenyx het volgende:
gevonden, ik zwart zonder rechterrook https://lichess.org/6rlWUczH
edit: of linkerrook zo lijkt het
https://lichess.org/2ntTQmFm nu wel togquote:Op zondag 10 februari 2019 22:35 schreef phoenyx het volgende:
[..]
https://lichess.org/lQOrJx2N0opk
speel wat tegen linksekrijger ;p
volgende keer gewoon gelijk ;pquote:Op zondag 10 februari 2019 22:44 schreef Linkse_krijger het volgende:
Met een toren extra voor mij was het uiteindelijk iets te makkelijk. Uiteindelijk verloor ik de eerste pot wel
Bring it on.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:54 schreef phoenyx het volgende:
Vanavond iemand of gaan we shelshockers spelen?
Dat spel is echt zwaar cringe.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:54 schreef phoenyx het volgende:
Vanavond iemand of gaan we shelshockers spelen?
je had nog een toren waarmee je schaak kon zetten maar je dacht dat je al was verloren?quote:
kind hier krijst ook de hele tijd, ga flesje maken, maar dat getetter aan je oor en wodka helpt ook niet meequote:Op maandag 11 februari 2019 19:22 schreef _--_ het volgende:
[..]
je had nog een toren waarmee je schaak kon zetten maar je dacht dat je al was verloren?
ja en kind krijsen en maakte al 2 domme fouten ervoor door gezemel aan mijn kop. Nu gaan ze allemaal slapen dus nu gewoon klaar ervoorquote:Op maandag 11 februari 2019 19:22 schreef _--_ het volgende:
[..]
je had nog een toren waarmee je schaak kon zetten maar je dacht dat je al was verloren?
Klik link maar.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:29 schreef phoenyx het volgende:
[..]
ja en kind krijsen en maakte al 2 domme fouten ervoor door gezemel aan mijn kop. Nu gaan ze allemaal slapen dus nu gewoon klaar ervoor
Is bullet, 15 seconden. Doe nou maar.quote:Op maandag 11 februari 2019 19:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Die is vrijblijvend.. wil gewoon met rating anders is het gewoon niks
Mogelijk, zal even kijken of het uitkomt.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:00 schreef phoenyx het volgende:
@:Linkse_krijger vanavond misschien even een keertje? Voor 8 uur het liefst, merk nu al dat ik wat losser word namelijk
Kan het straks, de kip is nu net klaarquote:Op zondag 24 februari 2019 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik wil wel een potje nu. Zolang ik maar geen account hoef te maken.
quote:Op zondag 24 februari 2019 18:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Kan het straks, de kip is nu net klaar
Oke nou ja kunnen straks alsnog wel spelen als je wil, tijd speelt altijd wel mee ja ;pquote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ow, wow de tijd
Sorry, ik lette daar niet op. Je stond er trouwens wel beter voor.
Eet eerst je kip maarquote:Op zondag 24 februari 2019 18:14 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke nou ja kunnen straks alsnog wel spelen als je wil, tijd speelt altijd wel mee ja ;p
zie het nu pas, kreeg de @ niet mee zo lijkt hetquote:Op zondag 24 februari 2019 19:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
Iemand anders mag natuurlijk ook.
https://lichess.org/TCVh49hEquote:Op maandag 25 februari 2019 18:28 schreef phoenyx het volgende:
Nog mensen die vanavond zit hebben ergens?
Misschien zo tijd/zin?quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:28 schreef thabit het volgende:
Ik zit ook op lichess; daar heet ik manoftheforest
Ja heeft een rating systeem maar je kan ook vrijblijvend doen (en dan hoef je ook geen account aan te maken)quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:06 schreef manny het volgende:
heeft dat leeches een soort rating systeem ? dan kan ik eerst even oefenen met de andere kneuzen
Ik heb geen idee. Mag aannemen van welquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:02 schreef thabit het volgende:
[..]
Kun je zo'n link ook vanuit de app volgen?
Speel je ook bij een club?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:15 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja dit was way out of my league, gg thabit
Nee juist niks, doe het voor de lol met alcohol op. Bedoel toen ik 1900 zag wist ik al wel dat ik geen kans had maar dat ik zo snel op mijn flater ging bij de openingen is wel jammer maar ja iets wat ik eigenlijk ook al wel wist ;p Maar goed jij merkte ook wel dat ik niet bij een club zit neem ik aan ;pquote:
Kan ik uit een paar snelschaakpotjes niet direct concluderen eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee juist niks, doe het voor de lol met alcohol op. Bedoel toen ik 1900 zag wist ik al wel dat ik geen kans had maar dat ik zo snel op mijn flater ging bij de openingen is wel jammer maar ja iets wat ik eigenlijk ook al wel wist ;p Maar goed jij merkte ook wel dat ik niet bij een club zit neem ik aan ;p
1+0?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:24 schreef thabit het volgende:
[..]
Kan ik uit een paar snelschaakpotjes niet direct concluderen eigenlijk.
2+5 en hij won 3 keer in de opening (van de 3 keer toen geloofde ik het welquote:
even zien hoe snel ik word neergehaald.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
2+5 en hij won 3 keer in de opening (van de 3 keer toen geloofde ik het wel)
Bedoel is en was leuk maar met zo'n groot verschil is het voor beide niet echt geweldig
Hoe heet jij op lichess?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:34 schreef _--_ het volgende:
[..]
even zien hoe snel ik word neergehaald.
Kom hier vaker, we kunnen veel van jou leren. Heb je een fide rating?quote:
Nee, maar mijn KNSB-rating zit ergens rond de 1850.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Kom hier vaker, we kunnen veel van jou leren. Heb je een fide rating?
Nice!quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee, maar mijn KNSB-rating zit ergens rond de 1850.
Je staat wel in de top 2700 https://www.schaken.nl/ratingquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:01 schreef thabit het volgende:
Nou ja, ten opzichte van (groot)meesterniveau stelt het allemaal geen fuck voor.
Daar ben ik nog slechter in.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:14 schreef thabit het volgende:
Doen jullie ook weleens schaakvarianten, zoals crazyhouse of atoomschaak of zo?
Samequote:Op donderdag 28 februari 2019 23:42 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Daar ben ik nog slechter in.
Ik heb trouwens echt ontzettend vaak dat ik er goed voor sta (aldus stockfish na analyse), maar dan gewoon totaal random een toren we geef of zo
Dan ben ik toch wel benieuwd waar Stockfish vindt dat jij goed stond.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:47 schreef _--_ het volgende:
[..]
Same
Net zelfs gebeurt met thabit.
Hehequote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:30 schreef thabit het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel benieuwd waar Stockfish vindt dat jij goed stond.
Ja ik liever nu ook niet, druk met fokken en over een uur heb ik hier weer 2 kinderen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:20 schreef thabit het volgende:
[..]
Nu geen tijd helaas (twee kleine kinderen die aandacht opeisen).
doe maar proberen.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:28 schreef thabit het volgende:
[..]
Is een soort doorgeefschaak voor 1 tegen 1.
potje ?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:07 schreef thabit het volgende:
En zo is dat Crazyhouse echt een nagelbijtertje. Voor je het weet sta je mat.
zwart is niet echt mijn favo kleur XDquote:Op maandag 4 maart 2019 20:13 schreef Linkse_krijger het volgende:
Thanks Geytenbeekje, we waren redelijk gewaagd aan elkaar.
Je speelt wel graag wat minder voor de hand liggende openingen, op zich wel geinig. Ik ben toch geneigd om e4 te openen, die openingen ken ik redelijk. Al zijn de Siciliaanse openingen wel complex en heb ik eigenlijk geen zin om die te gaan lerenquote:Op maandag 4 maart 2019 20:14 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
zwart is niet echt mijn favo kleur XD
Ik speel eigenlijk het liefst reti of van geetquote:Op maandag 4 maart 2019 20:15 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je speelt wel graag wat minder voor de hand liggende openingen, op zich wel geinig. Ik ben toch geneigd om e4 te openen, die openingen ken ik redelijk. Al zijn de Siciliaanse openingen wel complex en heb ik eigenlijk geen zin om die te gaan leren
nog 1 potje om het echt af te leren ?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:15 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je speelt wel graag wat minder voor de hand liggende openingen, op zich wel geinig. Ik ben toch geneigd om e4 te openen, die openingen ken ik redelijk. Al zijn de Siciliaanse openingen wel complex en heb ik eigenlijk geen zin om die te gaan leren
Netjesquote:Op maandag 30 september 2019 11:27 schreef thabit het volgende:
Afgelopen zaterdag is de KNSB-competitie weer begonnen. Mijn partij eindigde zo:
[ afbeelding ]
Hangt ervanaf welke kleur hij is.quote:
Potje?quote:Op maandag 30 september 2019 20:19 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hangt ervanaf welke kleur hij is.
En hoe het spel zelf verliep, ziet er namelijk naar uit dat ze 1 zet in het voren dachten.
Log maar in op lichess, dan daag ik je wel uit.quote:Op maandag 30 september 2019 20:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik drink en ik zit niet op een schaakclub. Maar prima weer, maak maar eentje aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |