Koninklijke HFC was te eenvoudig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:59 schreef Flippiee het volgende:
Jammer dat het een eredivisieclub moet zijn
En terechtquote:
Vitesse.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kom op mensjes.
Hun grootste fan is yats.
Waar ik naar op zoek was was het woord 'stal of ' ossestal'. Een boo is een eenvoudige stal op het land die in de winter gebruikt werd om de koeien in te huisvesten. Het was te lang lopen om iedere dag helemaal terug naar boerderij te moeten. In de winter woonde de 'booheer' er ook permanent, gewoon in dezelfde ruimte als het vee.quote:
Die van die stal had ik nooit geweten, de nieuwe vraag welquote:Op zondag 24 februari 2019 17:35 schreef Frsh het volgende:
[..]
Waar ik naar op zoek was was het woord 'stal of ' ossestal'. Een boo is een eenvoudige stal op het land die in de winter gebruikt werd om de koeien in te huisvesten. Het was te lang lopen om iedere dag helemaal terug naar boerderij te moeten. In de winter woonde de 'booheer' er ook permanent, gewoon in dezelfde ruimte als het vee.
Nieuwe vraag:
In welke beroemde film zit Little Green Bag van George Baker Selection?
Nope, al ligt het wel in de bergen.quote:
Liechtensteinquote:Op maandag 25 februari 2019 00:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, al ligt het wel in de bergen.
Dat is hemquote:
Netjes!quote:
Zou zeggen Peking. En hij ging sowieso met de trein.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik lees graag het financieel dagblad.
Volgende vraag: Waar wordt de top tussen Trump en Kim Jong-Un gehouden?
Bonuspunt als je weet hoe Kim Jong-Un er naar toe reist.
Hanoi, Vietnam en per trein inderdaad.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik lees graag het financieel dagblad.
Volgende vraag: Waar (welke stad + land) wordt de top tussen Trump en Kim Jong-Un gehouden?
Bonuspunt als je weet hoe Kim Jong-Un er naar toe reist.
Jaaaaaquote:Op maandag 25 februari 2019 19:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hanoi, Vietnam en per trein inderdaad.
Gister nog lekker in de krant gelezenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef eNGine10 het volgende:
Volgende vraag: Wie wordt ook wel gezien als de nieuwe Holleeder?
Yesssquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gister nog lekker in de krant gelezen
Ridouan iig, achternaam ben ik ff vergeten
De Nederlanders voeren de Theems op?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:04 schreef skysherrif het volgende:
Welk uniek feit volktrok zich in Engeland in het jaar 1688
Hint je zit heel warm in deze quotequote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hint?
Het is 40 jaar na de Glorious Revolution als ik me niet vergis
Jep hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is het gewoon de Glorious Revolution?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |