10 stuks, lees ik. Zullen ze die ene wel gauw missen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:08 schreef sacha het volgende:
[..]
Schotse Hooglanders zijn er uitgezet als grazers
Het hele dorp mag aan de Rendangquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
10 stuks, lees ik. Zullen ze die ene wel gauw missen.
Mo bedoel je voor mannen onder mekaarquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overdreven hygiënisch als de rest hier.
wat is abe?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo overdreven hygiënisch als de rest hier.
Als je het geaccepteerd dat je ballen gepiest wordt.quote:
Tilly is ook nogal van de latex handschoentjes en de desinfectie.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo bedoel je voor mannen onder mekaar
Nee, jij bent tof.quote:
Abe Lenstra was een hele goede voetballer van SC Heerenveen. Die kon miljoenen verdienen in het buitenland maar durfde Friesland niet te verlaten.quote:
nne abe dat an de muur stinkt?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Abe Lenstra was een hele goede voetballer van SC Heerenveen. Die kon miljoenen verdienen in het buitenland maar durfde Friesland niet te verlaten.
https://de.wikipedia.org/wiki/Abe_Lenstra
quote:
Ik kan inmiddels mijn handjes weer wassen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo bedoel je voor mannen onder mekaar
Je moet toch wat te hobbyen hebben als je niet kan kokenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tilly is ook nogal van de latex handschoentjes en de desinfectie.
Is dat alles?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ik kan inmiddels mijn handjes weer wassen.
Dora is natuurlijk een pseudoniem van TillyB.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je moet toch wat te hobbyen hebben als je niet kan koken
Op Texel kwam ik ook eens zo'n kudde tegen. Die lagen allemaal te grazen op het pad. Daar ben ik met knikkende knieën omheen gelopen terwijl die beesten me verveeld en herkauwend aankeken.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:14 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker knuffelen met een beest van 400 kilo!![]()
ehm... nee
Tilly Boenwas.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je moet toch wat te hobbyen hebben als je niet kan koken
Jij weet ook elke keer mij te overtroeven.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dora is natuurlijk een pseudoniem van TillyB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |