Ben benieuwd morgenquote:Op zondag 10 februari 2019 21:09 schreef PrisTheShiz het volgende:
de luizenmoeder was weer ouwerwets gruwelijk
Ja hoor.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:12 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgeniedereen een fijn weekend gehad?
Ja lekker rustigquote:Op maandag 11 februari 2019 09:12 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgeniedereen een fijn weekend gehad?
Heel wisselendquote:Op maandag 11 februari 2019 09:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja lekker rustig![]()
Nu genieten van het mooie weer, de zon schijnt
Hoe waren de biosfilms?
We hebben nauwelijks winter gehadquote:Op maandag 11 februari 2019 09:41 schreef Poes. het volgende:
De 14 daagse geeft ook temperaturen van >8gr aan, hopelijk is het nu weer gebeurd met de winter en gaan we richting de lente
Waar ging die over?quote:Op maandag 11 februari 2019 09:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel wisselend
Free Solo was wel by far het beste, heel indrukwekkend.
Joh! Pakken sneeuw gehad jaquote:Op maandag 11 februari 2019 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben nauwelijks winter gehad
Had nog wel sneeuw gevraagd voor mijn verjaardag.
Boe dat klinkt engquote:Op maandag 11 februari 2019 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Jullie zijn gekHet is maandenlang boven de 30gr geweest. Nu wil ik ook wel iets langer onder de 10gr.
@:Poes Free Solo gaat over een jongen die doet berg beklimmen zonder touwen en zekeringen. Het is een docu dus erg spannend.
Pure aidsquote:Op maandag 11 februari 2019 09:48 schreef Samzz het volgende:
En die ijswind is ook eindelijk weg. Jezus.
Heb je een linkje voor me?quote:Op maandag 11 februari 2019 12:08 schreef LPFAN het volgende:
Smartwatch besteld bij Wish,betaalde alleen de verzendkosten. Geen idee dus of het wat is maar kom ik wel achter over een paar weken.
Ff kijken of ik hem nog kan vinden, heb hem onder mijn moeder haar account besteld omdat ik nu nog niet zelf kan natuurlijkquote:
Deze:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |