abonnement Unibet Coolblue
pi_186824179
Hier even verder


quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 07:57 schreef Jason22 het volgende: [..] Heel indrukwekkend! Dit gaat voor een wow-moment zorgen bij de kijkers! Grote kans dat dit de nummer 1 wordt in de odds na vanavond en uiteindelijk ook de winst pakt!
Ja dit gevoel heb ik nu ook sterk. Als er verder niet echt iemand indruk kan maken. Zie de jury dit ook wel veel punten geven.
pi_186824192
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 20:06 schreef TLC het volgende:
Mens wat is dit een ongelooflijk kutnummer, en dat staat notabene 6de bij de odds :')
Komt door de geweldige staging. En laten we wel wezen, Rise Like a Phoenix was ook vreselijke kitsch. Ik zie dit wel winnen hoor, zeker als er ook nog overal bij wordt verteld dat het over postnatale depressie gaat.
pi_186824199
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:17 schreef Em31 het volgende:
Hier even verder
[..]

Ja dit gevoel heb ik nu ook sterk. Als er verder niet echt iemand indruk kan maken. Zie de jury dit ook wel veel punten geven.
Jury beoordeelt zang/compositie gelukkig nog steeds hoger dan een act. Mede de reden dat Nederland met o.a. OGENE gewoon top 5 scoorde, dus ik denk dat dat wel mee zal vallen.
pi_186824214
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jury beoordeelt zang/compositie gelukkig nog steeds hoger dan een act. Mede de reden dat Nederland met o.a. OGENE gewoon top 5 scoorde, dus ik denk dat dat wel mee zal vallen.
Dit wordt geweldig goed gezongen... en de compositie is weliswaar over the top, maar niet slecht.
pi_186824220
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:20 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dit wordt geweldig goed gezongen... en de compositie is weliswaar over the top, maar niet slecht.
Goed gezongen bedoel ik dan ook niet. Het lied zelf is niet heel goed. Dat blijkt ook uit de odds onder andere.
pi_186824240
Hier nogmaals het filmpje voor wie het wil zien:
ruisgoncalves twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 01:16:40 Here is a minute from Australia (Jury Show)! #Eurovision https://t.co/28AMzoVTQf reageer retweet
pi_186824249
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Goed gezongen bedoel ik dan ook niet. Het lied zelf is niet heel goed. Dat blijkt ook uit de odds onder andere.
Het is niet iets wat je even lekker thuis opzet. Maar eigenlijk doet dit wat Rusland wil doen: het is puur geschreven om indruk te maken op het podium. En blijkbaar lukt dat.
pi_186824258
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Het is niet iets wat je even lekker thuis opzet. Maar eigenlijk doet dit wat Rusland wil doen: het is puur geschreven om indruk te maken op het podium. En blijkbaar lukt dat.
Zeker, maar ik denk niet dat de jury's dit in de top 3 gaan zetten overall. Daarvoor is het lied zelf te zwak en heeft het ook zware concurrentie van Rusland die in hetzelfde vaarwater zit.
pi_186824275
Zet Rusland en Australië naast elkaar en je hebt een Disneyfilm. :P
pi_186824312
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:17 schreef Em31 het volgende:
Hier even verder
[..]

Ja dit gevoel heb ik nu ook sterk. Als er verder niet echt iemand indruk kan maken. Zie de jury dit ook wel veel punten geven.
Ja, want ook de zang is geweldig. Tel daarbij op dat Australië altijd al een van de lievelingetjes van de jury was. Die gaan daar sowieso wel in de top 3 eindigen. Via de televoting zie ik ze het dan vervolgens wel binnenhalen.
leven zoals het leven is
pi_186824327
DIE 1 MINUUT VAN DE JURYPERFORMANCE. Ik ga huilen. Hoe haar jurk beweegt, zo mooi. Dit heeft alles, het totaalplaatje. Als Nederland niet wint, dan alsjeblieft dit, punt. O+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_186824330
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:28 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Ja, want ook de zang is geweldig. Tel daarbij op dat Australië altijd al een van de lievelingetjes van de jury was. Die gaan daar sowieso wel in de top 3 eindigen. Via de televoting zie ik ze het dan vervolgens wel binnenhalen.
Gaat zeker wel punten binnenhalen, maar het is nu geen oorwurm waar je denkt; Goh dit moet winnen. Dat is het voordeel wat Nederland o.a. heeft.
pi_186824344
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:29 schreef Nexum het volgende:
DIE 1 MINUUT VAN DE JURYPERFORMANCE. Ik ga huilen. Hoe haar jurk beweegt, zo mooi. Dit heeft alles, het totaalplaatje. Als Nederland niet wint, dan alsjeblieft dit, punt. O+
Liever niet en niet zozeer voor Australie, maar ik hoor de comments alweer; Alweer een winnaar waarvan de inzending geen hit is geworden etc etc. Begrijpelijk wel.
pi_186824356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Liever niet en niet zozeer voor Australie, maar ik hoor de comments alweer; Alweer een winnaar waarvan de inzending geen hit is geworden etc etc. Begrijpelijk wel.
Sinds wanneer moet een songfestivalwinnaar een hit zijn? Niet alle songfestivalwinnaars gaan het goed doen op de radio en daar is niks mis mee :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_186824366
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:31 schreef Nexum het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet een songfestivalwinnaar een hit zijn? Niet alle songfestivalwinnaars gaan het goed doen op de radio en daar is niks mis mee :P
Een hit geeft aan dat een bepaalde inzending breed wordt gedragen. Als AUS wint is het meer om de carnaval eromheen dan om daadwerkelijk het liedje. Staging is belangrijk hoor, maar het blijft een SONGcontest.
pi_186824382
Dat ze sowieso veel jurypunten binnenhaalt omdat ‘Australie altijd het lievelingetje van de jury is’ krijg ik sowieso de kriebels van. Zelfde idee als met Zweden.

Ze moet jurypunten halen door de zang, performance en nummer, en dat laatste, daar schort het voor mij aan.

Die minuut van het fragment is de eerste minuut. De beste minuut van het nummer in mijn ogen. Daarna komt die rare beat erin en is voor mij echt het momentum weg.
pi_186824386
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:28 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Ja, want ook de zang is geweldig. Tel daarbij op dat Australië altijd al een van de lievelingetjes van de jury was. Die gaan daar sowieso wel in de top 3 eindigen. Via de televoting zie ik ze het dan vervolgens wel binnenhalen.
Jup, ik vrees met grote vreze :P
pi_186824417
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Een hit geeft aan dat een bepaalde inzending breed wordt gedragen. Als AUS wint is het meer om de carnaval eromheen dan om daadwerkelijk het liedje. Staging is belangrijk hoor, maar het blijft een SONGcontest.
Ah, zo. Ik hoor wat je zegt. Ja, of dit breed gaat worden ontvangen weet ik niet. Maar het is mijn favoriet en ik vind het lied heel goed. Dus ik hoop dat het wint als Nederland niet wint :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_186824476
Ik weet niet echt of het zou winnen. Het is niet dat Australië de enige is met goede vocals. Zij verschijnt slechts 3 minuten op mensen hun TV, ik weet niet of die 3 minuten meer impressie gaan maken dan Duncan’s of Sergey’s 3 minuten.

Een derde of vierde plek zie ik haar wel halen, maar eerste echt niet denk ik.
pi_186824752
Als je dan Australië ziet optreden:
UnitedSingdom twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 08:20:02 Seriously though you’re telling me @kaneurovision @eurovision then can’t manage to do a lamp correctly for The Netherlands? Can’t do the wall for Malta? Yet can do this?! Hmm. https://t.co/G3GsHxHLDQ reageer retweet
  dinsdag 14 mei 2019 @ 09:01:53 #171
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_186824784
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:59 schreef Em31 het volgende:
Als je dan Australië ziet optreden:
UnitedSingdom twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 08:20:02 Seriously though you’re telling me @:kaneurovision @:eurovision then can’t manage to do a lamp correctly for The Netherlands? Can’t do the wall for Malta? Yet can do this?! Hmm. https://t.co/G3GsHxHLDQ reageer retweet
Dit. Vind het echt heel apart allemaal, maar goed.
pi_186824822
Hoezo was Malta’s LED wall niet mogelijk? Cyprus heeft toch ook extra leds? Huh

En van die bal vind ik ergens nog begrijpelijk want je moet dan in 30sec een bal laten hangen aan een super hoog plafond met een motorisch systeem waardoor die bal naar beneden kan komen.
pi_186824836
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:59 schreef Em31 het volgende:
Als je dan Australië ziet optreden:
UnitedSingdom twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 08:20:02 Seriously though you’re telling me @:kaneurovision @:eurovision then can’t manage to do a lamp correctly for The Netherlands? Can’t do the wall for Malta? Yet can do this?! Hmm. https://t.co/G3GsHxHLDQ reageer retweet
Steekpenningen ofzo zou mij niks verbazen. ESF is natuurlijk de place to be omtrent fraude en corruptheid, dus wie weet :P
pi_186824842
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 08:33 schreef Mandy040986 het volgende:
Dat ze sowieso veel jurypunten binnenhaalt omdat ‘Australie altijd het lievelingetje van de jury is’ krijg ik sowieso de kriebels van. Zelfde idee als met Zweden.

Ze moet jurypunten halen door de zang, performance en nummer, en dat laatste, daar schort het voor mij aan.

Die minuut van het fragment is de eerste minuut. De beste minuut van het nummer in mijn ogen. Daarna komt die rare beat erin en is voor mij echt het momentum weg.
Ik betwijfel ook of dit de volle drie minuten blijft boeien.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_186824870
Dit gaat alleen maar om de act, ik mag toch hopen dat Europa daar doorheen kijkt en luistert
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')