Ditquote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:55 schreef Em31 het volgende:
Zelfs de gedumpte nummers zijn beter dan wat de UK had
Heb je het juryoptreden gisteren gehoord van Sheppard? Slecht gezongen was dat, daar gaat de jury echt niet voor.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:55 schreef grazz het volgende:
Jury: Sheppard
Kijkers: Kate
uiteindelijk wint Sheppard denk ik, sorry Electric Fields
Nope, maar begrijp nu waarom ze bij de jury 3e zijn gewordenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:56 schreef libranl het volgende:
[..]
Heb je het juryoptreden gisteren gehoord van Sheppard? Slecht gezongen was dat, daar gaat de jury echt niet voor.
3e vind ik nog vrij redelijke score eigenlijk gezien de beelden gisterenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Nope, maar begrijp nu waarom ze bij de jury 3e zijn geworden
Denk aan je bloeddrukquote:
was het zo erg? anders kijk ik straks ff terug. Nummer vind ik wel lekker hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:58 schreef libranl het volgende:
[..]
3e vind ik nog vrij redelijke score eigenlijk
Die zijn inderdaad nog overquote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:55 schreef Aoibhin het volgende:
Het kan haast niet anders dan een van de drie favorieten worden en ben met elk van die tevreden. Dus ben eigenlijk niet zenuwachtig.
Ja ik vond het erg slecht gezongen en act ook niet zo bijzonder (gisteren tenminste). Vandaag niet gezien. Maar kon me niet voorstellen dat Australië voor Sheppard zou kiezen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 12:59 schreef grazz het volgende:
[..]
was het zo erg? anders kijk ik straks ff terug. Nummer vind ik wel lekker hoor
Nee hoor, ik ook!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind Zero Gravity wel tof. Volgens mij ben ik een van de enige hier
Nee, ik vind het ook wel een leuke winnaar. De nummer 2 was wel mijn favoriet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind Zero Gravity wel tof. Volgens mij ben ik een van de enige hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |