We zitten nog maar op de helft na 1 uur en een kwartier, dus zal wel tegen half 2 zijn afgelopen denk ik.quote:
Is vaak zo met tieners tegenwoordig. Met de juiste make-up lijk je al gauw 20+.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:38 schreef grazz het volgende:
[..]
We zitten nog maar op de helft na 1 uur en een kwartier, dus zal wel tegen half 2 zijn afgelopen denk ik.
Mijn nichtje van net 18 hoeft ook nooit id laten zien want vooral de make up iddquote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is vaak zo met tieners tegenwoordig. Met de juiste make-up lijk je al gauw 20+.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mijn nichtje van net 18 hoeft ook nooit id laten zien want vooral de make up iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nu komt Sheppard!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:34 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar had Australië 1 topic hier met slechts 4 bladzijdes, van december tot mei. Nu zitten we al in deel twee.
Lokquote, Sheppard!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:34 schreef Greys het volgende:
Vorig jaar had Australië 1 topic hier met slechts 4 bladzijdes, van december tot mei. Nu zitten we al in deel twee.
Ze nemen wat meer de tijd dan de BBC gisterenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:41 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Dacht dat het veel sneller zou gaan
Courtney Act en saai? Is dat mogelijk?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:45 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
ja, electric fields, de rest was saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |