quote:
Dat viel best mee, was een verzinsel van Tim als ik het moet geloven want de mail lag er uit tot vanochtendquote:
Kreeg het ook niet helemaal meer, iets over Tim en iets over kistjes,quote:
Tim kwam op hoge poten naar Jens toe over dat er heel veel klachtenmailtjes waren. Maar dat is niet zo omdat de mail er uit lagquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg het ook niet helemaal meer, iets over Tim en iets over kistjes,
Mails voor anderen waar klachten over waren? Wacht maar tot de B&B-ers hun klachten op papier gaan zetten voor TimTim.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
[..]
Dat viel best mee, was een verzinsel van Tim als ik het moet geloven want de mail lag er uit tot vanochtend![]()
TimTim heeft zijn gasten gisteren amper geholpen. Zaten alleen aan tafel in de silo terwijl TimTim met zijn kleine meisje in de caravan aan het eten waren en het ontbijt is wéér door anderen verzorgd.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg het ook niet helemaal meer, iets over Tim en iets over kistjes,
Verdomd.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jeffrey over 20 jaar![]()
[ afbeelding ]
Ze leken mij vanochtend heel tevreden (wat ik ook niet snap) maar goedquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mails voor anderen waar klachten over waren? Wacht maar tot de B&B-ers hun klachten op papier gaan zetten voor TimTim.
Ja, ik las het. schandaligquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
TimTim heeft zijn gasten gisteren amper geholpen. Zaten alleen aan tafel in de silo en het ontbijt is wéér door anderen verzorgd.
ik dacht dat het hem was!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien nu al, nu die weet dat hij vader wordt met dat Westlandse mormel (ff haar naam kwijt)quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook stijlloos.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Adje is een beetje teleur gesteld
Christel heeft gewoon de vuile vaat van haar bezoek in een teil met water gezet
Adje was net klaar met de afwas
Hij had high tea gedaan en koekjes voor haar bezoek, hij vindt het jammer
De mensen schijnen gevraagd te hebben waar TimTim was toen zij zo alleen aan tafel in de loods zaten. En wie het ontbijt voor ze maakt maakt voor de gasten misschien niet zo uit maar wél voor de bewoners.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze leken mij vanochtend heel tevreden (wat ik ook niet snap) maar goed
Tim heeft geen ontbijt gemaakt, dat heeft Jessie gedaan. Tim zat te zeiken over dat mensen hun bed niet uitkwamen terwijl hij er zelf net uit was
Jessie.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien nu al, nu die weet dat hij vader wordt met dat Westlandse mormel (ff haar naam kwijt)
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De mensen schijnen gevraagd te hebben waar TimTim was toen zij zo alleen aan tafel in de loods zaten. En wie het ontbijt voor ze maakt maakt voor de gasten misschien niet zo uit maar wél voor de bewoners.
Is het ook, maar zo werkt dat nu eenmaal daar.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]Ik wilde geen uitspraken doen over gisteravond, omdat ik dat niet heb meegekregen. Maar zoals verwacht heeft ie niet geentertained zoals ie beloofd had
Hoe moeilijk kan het zijn af en toe om beurten de afwas te doen, begrijp dat niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, maar zo werkt dat nu eenmaal daar.
Chris doet nooit een flikker daar
Denk dat het de groep wel zal veranderenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jessie: tim naar huis is het begin van een nieuw utopia.
Dat is beter, optieven me die narcistquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jessie: tim naar huis is het begin van een nieuw utopia.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Die Ger kruipt ook behoorlijk ver in de reet van Jessie hoor
Tim naar huis is een voort uitgang voor Utopia zegt Jessie
Chris en His zijn zo goed om anderen voor hun karretje te spannen als er wat gedaan moet worden. Adje en Erik zijn daar het makkelijkst mee. Je hoeft het maar te vragen en ze doen het. Van kleine klusjes tot de hete kastanjes uit het vuur halen. Waarom bakken de mutsen zelf geen koekjes? Waarom bouwen ze zelf geen atelier? Maar goed, stank voor dank dat is alles wat je terugkrijgt bij de dames.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Adje is een beetje teleur gesteld
Christel heeft gewoon de vuile vaat van haar bezoek in een teil met water gezet
Adje was net klaar met de afwas
Hij had high tea gedaan en koekjes voor haar bezoek, hij vindt het jammer
Ik had er zelf ook veel meer van verwacht. Dat iedereen eens moest worden wakker geschut was duidelijk maar hij pakt het helemaal verkeerd aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jessie in utopia was het begin van het definitief naar de klote gaan van utopia zal die bedoelen.
Tim mag van mij nog wel blijven, die knikt geen ja en amen tegen Jessiequote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie zwanger? hoe heeft die dat voor elkaar gekregen!!
ohh wacht ff Westlandse Jessie
Geweldig, kijk dát vind ik nou weer leuk van Jessie. Die weet dondersgoed dat TimTim dan error krijgt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:29 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat het de groep wel zal veranderen![]()
Jessie wil best de dansles met Frennie samendoen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In mij beeldvorming zie ik Tim al voor de streams zitten als Frennie met Jessie danst
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar de mensen weten nu toch hoe ze zijn en blijven dingen voor hun doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:30 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Chris en His zijn zo goed om anderen voor hun karretje te spannen als er wat gedaan moet worden. Adje en Erik zijn daar het makkelijkst mee. Je hoeft het maar te vragen en ze doen het. Van kleine klusjes tot de hete kastanjes uit het vuur halen. Waarom bakken de mutsen zelf geen koekjes? Waarom bouwen ze zelf geen atelier? Maar goed, stank voor dank dat is alles wat je terugkrijgt bij de dames.
Jens gaat niet mee in alles hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is beter, optieven me die narcist
Ik hoor hem nu weer praten he, alles doet hij goed
Als hij weggaat dan gaat Jessie zeggen dat hij verder gaat met de danslessen met Franny
Jessie trekt Jens aardig mee in zijn denken, dat is jammer, want vond Jens best wel leuk
Jessie mag zo mee.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:28 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit is idd echt veranderd
jessie: Tim naar huis is het begin van een heel ander Utopia
Denk dat Frennie achter hem aan rent. En Mike is al heel lang klaar met Utopia. Misschien dat Lotus dan ook nog meegaatquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:31 schreef DKUp het volgende:
Tim, Tranny en Maaik eruit
Dat zou mooi zijn
Ze vallen mij beiden tegen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:30 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Chris en His zijn zo goed om anderen voor hun karretje te spannen als er wat gedaan moet worden. Adje en Erik zijn daar het makkelijkst mee. Je hoeft het maar te vragen en ze doen het. Van kleine klusjes tot de hete kastanjes uit het vuur halen. Waarom bakken de mutsen zelf geen koekjes? Waarom bouwen ze zelf geen atelier? Maar goed, stank voor dank dat is alles wat je terugkrijgt bij de dames.
Jens heeft echt wel zijn eigen meningquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is beter, optieven me die narcist
Ik hoor hem nu weer praten he, alles doet hij goed
Als hij weggaat dan gaat Jessie zeggen dat hij verder gaat met de danslessen met Franny
Jessie trekt Jens aardig mee in zijn denken, dat is jammer, want vond Jens best wel leuk
Jessie is dan wel weer eerlijk dat hij verwacht dat eerder een Gerrit, Sjellie of Brandon naar huis moet. Tim gaat niet naar huis (zolang hij tv maakt).quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Die Ger kruipt ook behoorlijk ver in de reet van Jessie hoor
Tim naar huis is een voort uitgang voor Utopia zegt Jessie
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie zwanger? hoe heeft die dat voor elkaar gekregen!!
ohh wacht ff Westlandse Jessie
Nee, niet in alles, maar wel in veel nogquote:
TimTim slijmt net zo hard bij Jessie als de rest hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tim mag van mij nog wel blijven, die knikt geen ja en amen tegen Jessie
Anders hebben we straks allemaal van die sekte leden die zich bij jessie aansluiten
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jessie mag zo mee.
Slechte acteur van allemaal.
En het ergste is, dat hij de enigste daar is die 24/7 loopt te acteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |