quote:
Dat viel best mee, was een verzinsel van Tim als ik het moet geloven want de mail lag er uit tot vanochtendquote:
Kreeg het ook niet helemaal meer, iets over Tim en iets over kistjes,quote:
Tim kwam op hoge poten naar Jens toe over dat er heel veel klachtenmailtjes waren. Maar dat is niet zo omdat de mail er uit lagquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg het ook niet helemaal meer, iets over Tim en iets over kistjes,
Mails voor anderen waar klachten over waren? Wacht maar tot de B&B-ers hun klachten op papier gaan zetten voor TimTim.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
[..]
Dat viel best mee, was een verzinsel van Tim als ik het moet geloven want de mail lag er uit tot vanochtend![]()
TimTim heeft zijn gasten gisteren amper geholpen. Zaten alleen aan tafel in de silo terwijl TimTim met zijn kleine meisje in de caravan aan het eten waren en het ontbijt is wéér door anderen verzorgd.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg het ook niet helemaal meer, iets over Tim en iets over kistjes,
Verdomd.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jeffrey over 20 jaar![]()
[ afbeelding ]
Ze leken mij vanochtend heel tevreden (wat ik ook niet snap) maar goedquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mails voor anderen waar klachten over waren? Wacht maar tot de B&B-ers hun klachten op papier gaan zetten voor TimTim.
Ja, ik las het. schandaligquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
TimTim heeft zijn gasten gisteren amper geholpen. Zaten alleen aan tafel in de silo en het ontbijt is wéér door anderen verzorgd.
ik dacht dat het hem was!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien nu al, nu die weet dat hij vader wordt met dat Westlandse mormel (ff haar naam kwijt)quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook stijlloos.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Adje is een beetje teleur gesteld
Christel heeft gewoon de vuile vaat van haar bezoek in een teil met water gezet
Adje was net klaar met de afwas
Hij had high tea gedaan en koekjes voor haar bezoek, hij vindt het jammer
De mensen schijnen gevraagd te hebben waar TimTim was toen zij zo alleen aan tafel in de loods zaten. En wie het ontbijt voor ze maakt maakt voor de gasten misschien niet zo uit maar wél voor de bewoners.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze leken mij vanochtend heel tevreden (wat ik ook niet snap) maar goed
Tim heeft geen ontbijt gemaakt, dat heeft Jessie gedaan. Tim zat te zeiken over dat mensen hun bed niet uitkwamen terwijl hij er zelf net uit was
Jessie.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misschien nu al, nu die weet dat hij vader wordt met dat Westlandse mormel (ff haar naam kwijt)
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De mensen schijnen gevraagd te hebben waar TimTim was toen zij zo alleen aan tafel in de loods zaten. En wie het ontbijt voor ze maakt maakt voor de gasten misschien niet zo uit maar wél voor de bewoners.
Is het ook, maar zo werkt dat nu eenmaal daar.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]Ik wilde geen uitspraken doen over gisteravond, omdat ik dat niet heb meegekregen. Maar zoals verwacht heeft ie niet geentertained zoals ie beloofd had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |