Ja dat is zulks een Nederlandse naamquote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mike kunnen ze 9 van de 10 keer niet eens spellen.
Hoe weten ze dan aan wie ze motten serveren?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
Nooit vraagt iemand mijn naam, zelfs niet bij Starbucks
aan degene die de koffie besteld heeft misschien?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe weten ze dan aan wie ze motten serveren?
Tja sommige mensen houden er nu eenmaal van om als een ongeschoren feministische soyboy hipster met een Macbook onder de arm een latte macchiato te bestellen.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:20 schreef itchycoo het volgende:
Überhaupt bij de Starbucks komen is al klachtwaardig. Veel te dure, overrated koffie, veelal verkocht in nog veel duurdere, krankzinnige variaties die de naam koffie niet eens meer waard zijn.
ah okee, ik moet beter lezen. jij bent die hipster.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik bestel er sinds altijd al gewoon een zwarte koffie of een cappuccino...
Beter Twitterquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:01 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ah okee, ik moet beter lezen. jij bent die hipster.
maar... dat laat jij dan nu even weten op facebook?
Starbucks kneuzen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:18 schreef Mikeytt het volgende:
![]()
Deze klacht gaat niet over mensen welke zwarte koffie bij de Starbucks kopen en dan gewoon verder gaan met het leven!
Het gaat hier om de mensen welke dit aan iedereen willen laten weten.![]()
Vanochtend in de rij als voorbeeld:
Barista: Goedemorgen, wat kan het zijn?
Klant: morgen! Doe maar een normale filterkoffie
B: Anders nog iets?
K: Nee, gewoon normale filterkoffie!
B: Welke naam kan ik noteren?
K: Gewoon filterkoffie, niks geks! Geen frappucimano honing karamel onzin! Lijkt alsof ik nog de enige ben die zijn koffie gewoon zwart drinkt haha!
Die barista keek ook echt met een gezicht vergelijkbaar met de Fok! smiley '' naar 'm
Klacht: Boomers die elke dag weer bij hipsterzaken koffie kopen en elke dag weer 4 keer moeten benadrukken dat ze alleen zwarte koffie drinken
Wie heeft het hier nou over hipsters? Was een conversatie tussen een baby boomer en een baristaquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:01 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ah okee, ik moet beter lezen. jij bent die hipster.
maar... dat laat jij dan nu even weten op facebook?
Boomer gespot die in een koffiezaak wil prediken dat hij alleen zwarte koffie drinktquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Starbucks kneuzen.![]()
Gewoon filterkoffie drinken en je schrijft je eigen naam maar op je eigen beker.
Ik kom nooit in een koffiezaak, ik heb zelf namelijk een koffiezetapparaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Boomer gespot die in een koffiezaak wil prediken dat hij alleen zwarte koffie drinkt
De generatie voor Geberatie X...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik kom nooit in een koffiezaak, ik heb zelf namelijk een koffiezetapparaat.![]()
Tevens; wat is een boomer?
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik kom nooit in een koffiezaak, ik heb zelf namelijk een koffiezetapparaat.![]()
Tevens; wat is een boomer?
Daar hoor ik niet bij.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De generatie voor Geberatie X...
"De mensen die geboren zijn tussen (grofweg) 1945 en 1955 worden doorgaans aangeduid als babyboomers."
dus niet boomers, dat zijn hondenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De generatie voor Geberatie X...
"De mensen die geboren zijn tussen (grofweg) 1945 en 1955 worden doorgaans aangeduid als babyboomers."
Boomers is een vrij normale afkorting van babyboomersquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:46 schreef itchycoo het volgende:
[..]
dus niet boomers, dat zijn honden
Ja? Vraag 100 mensen op straat of ze een babyboomer zijn en ze zeggen 'ja' of 'nee'. Vraag ze of ze een boomer zijn en 99 van de 100 zullen je vragend aankijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Boomers is een vrij normale afkorting van babyboomers
als je babyboomer gaat afkorten naar boomer op een forum gebruik je de term waarschijnlijk te vaakquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Boomers is een vrij normale afkorting van babyboomers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |