abonnement Unibet Coolblue
pi_184939914
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Ben je dronken?
Hoezo?
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 17:23:53 #152
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184940151
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het hele storende blijft ook dat als je PSV en Ajax nu ziet voetballen kampioen worden echt wel mogelijk was geweest, laat staan tweede worden. Maar uit verliezen van Excelsior, PEC én de Graafschap maakt nu toch het verschil dat we niet kunnen aansluiten. Heel zonde, volgend seizoen spelen we waarschijnlijk met een zwakkere ploeg en een fatsoenlijke coach vinden gaat ook geen makkie worden.
_O-, classic GIBO.
  zondag 10 februari 2019 @ 17:31:29 #153
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184940343
We kunnen onze club nog zo naar beneden schrijven, maar we hebben de laatste paar wedstrijden totaal onnodig punten laten liggen tegen waardeloze tegenstanders. Ajax en PSV zijn de afgelopen weken behoorlijk de weg kwijt. Ik zie niet waarom Feyenoord niet mee hadden kunnen doen voor de eerste plekken.
Makkelijk tweede.
  zondag 10 februari 2019 @ 17:36:25 #154
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184940475
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We kunnen onze club nog zo naar beneden schrijven, maar we hebben de laatste paar wedstrijden totaal onnodig punten laten liggen tegen waardeloze tegenstanders. Ajax en PSV zijn de afgelopen weken behoorlijk de weg kwijt. Ik zie niet waarom Feyenoord niet mee hadden kunnen doen voor de eerste plekken.
1. Te weinig kwaliteit in verhouding met PSV/Ajax.
2. Matige coach.
3. Het is Feyenoord.
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 17:37:09 #155
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184940500
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We kunnen onze club nog zo naar beneden schrijven, maar we hebben de laatste paar wedstrijden totaal onnodig punten laten liggen tegen waardeloze tegenstanders. Ajax en PSV zijn de afgelopen weken behoorlijk de weg kwijt. Ik zie niet waarom Feyenoord niet mee hadden kunnen doen voor de eerste plekken.
Zou het toeval zijn dat we verloren hebben van De Graafschap, Fortuna, PEC en Excelsior? Dat was niet onnodig, dat was gewoon het gebrek van deze ploeg en trainer. Ajax en PSV waren voor de winter ongenaakbaar (kijk eens naar het doelsaldo), nu minder ja, maar Feyenoord heeft geen moment aanspraak mogen maken op meer. Ik waardeer je constante positivisme maar het is wat opportuun om dit nu te zeggen.
pi_184940731
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Zou het toeval zijn dat we verloren hebben van De Graafschap, Fortuna, PEC en Excelsior? Dat was niet onnodig, dat was gewoon het gebrek van deze ploeg en trainer. Ajax en PSV waren voor de winter ongenaakbaar (kijk eens naar het doelsaldo), nu minder ja, maar Feyenoord heeft geen moment aanspraak mogen maken op meer. Ik waardeer je constante positivisme maar het is wat opportuun om dit nu te zeggen.
Ik ben eens met wat je zegt hoor, maar de nederlaag bij De Graafschap uit en de nederlaag tegen Fortuna thuis waren wel onnodig. Als je de wedstrijden terugkijkt dan was een overwinning of gelijkspel ook mogelijk (en terecht) geweest. Ondanks dat ons spel niet goed was.

Maar goed, dat had dan mogelijk 6 punten gescheeld en hadden we nog steeds een straatlengte achtergestaan op PSV. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 10 februari 2019 @ 17:53:14 #157
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184940881
Als je niet denkt dat Feyenoord
mee kon spelen voor de titel of voor de tweede plek, mag je imo ook niet boos zijn over de prestaties dit seizoen.

Ik ben momenteel echt niet optimistisch, eerder het tegenovergestelde. Ik vrees dat het de komende seizoenen niet beter gaat worden. En ik denk oprecht dat dit seizoen, ondanks onze zwakke defensie, beter had gekund. Dan had de toekomst er toch iets rooskleuriger uitgezien.

Als je drie van de tien uitwedstrijden wint maar wel tien van de elf thuiswedstrijden, dan is het niet alleen kwaliteit, dan is het juist mentaliteit.
Makkelijk tweede.
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 18:00:22 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184941042
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je niet denkt dat Feyenoord
mee kon spelen voor de titel of voor de tweede plek, mag je imo ook niet boos zijn over de prestaties dit seizoen.
Dit is echt onzin. Juist die wedstrijden zoals PEC en Fortuna moet je op een andere manier spelen waardoor je ze wel wint. Vorig seizoen ging het ook al mis tegen de kleintjes. Het ligt daarom best wel in de lijn der verwachting dat dit Feyenoord met Gio moeite heeft in dat soort wedstrijden, maar dan kun je er toch nog wel boos om zijn?
  zondag 10 februari 2019 @ 18:06:14 #159
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184941201
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit is echt onzin. Juist die wedstrijden zoals PEC en Fortuna moet je op een andere manier spelen waardoor je ze wel wint. Vorig seizoen ging het ook al mis tegen de kleintjes. Het ligt daarom best wel in de lijn der verwachting dat dit Feyenoord met Gio moeite heeft in dat soort wedstrijden, maar dan kun je er toch nog wel boos om zijn?
Dit dus.
  zondag 10 februari 2019 @ 18:06:27 #160
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_184941205
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit is echt onzin. Juist die wedstrijden zoals PEC en Fortuna moet je op een andere manier spelen waardoor je ze wel wint. Vorig seizoen ging het ook al mis tegen de kleintjes. Het ligt daarom best wel in de lijn der verwachting dat dit Feyenoord met Gio moeite heeft in dat soort wedstrijden, maar dan kun je er toch nog wel boos om zijn?
Oftewel, die nederlagen waren onnodig aangezien die wedstrijden echt wel gewonnen hadden kunnen worden, en zonder die onnodige nederlagen hadden we gewoon nog bovenin meegespeeld.

Ben het wel met je eens dat die domme wedstrijden in de lijn der verwachting liggen, maar daarvoor zijn die nederlagen niet onoverkomelijk. En dat is precies het punt.
Makkelijk tweede.
  zondag 10 februari 2019 @ 18:11:25 #161
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184941335
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Oftewel, die nederlagen waren onnodig aangezien die wedstrijden echt wel gewonnen hadden kunnen worden, en zonder die onnodige nederlagen hadden we gewoon nog bovenin meegespeeld.

Ben het wel met je eens dat die domme wedstrijden in de lijn der verwachting liggen, maar daarvoor zijn die nederlagen niet onoverkomelijk. En dat is precies het punt.
We moeten die wedstrijden op een heel andere manier benaderen. En dat lukt op de een of andere manier niet. Maar tov PSV en Ajax hebben we toch echt wel een (veel) mindere selectie. We staan waar we horen, maar we staan wél te ver achter.
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 18:15:08 #162
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_184941415
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Oftewel, die nederlagen waren onnodig aangezien die wedstrijden echt wel gewonnen hadden kunnen worden, en zonder die onnodige nederlagen hadden we gewoon nog bovenin meegespeeld.

Ben het wel met je eens dat die domme wedstrijden in de lijn der verwachting liggen, maar daarvoor zijn die nederlagen niet onoverkomelijk. En dat is precies het punt.
Ja oke maar los van de wedstrijden tegen Ajax en PSV was het nooit echt bijzonder overtuigend. Ik geloof daarom niet dat het alleen een mentaal probleem is. In die wedstrijden misten we bijv. kwaliteiten op het middenveld en het tactisch vernuft van Gio om het anders te doen. En we krijgen nu nog een heel moeilijk programma he, het kan nog heel erg gaan tegenvallen.
  zondag 10 februari 2019 @ 18:15:44 #163
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184941433
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:15 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ja oke maar los van de wedstrijden tegen Ajax en PSV was het nooit echt bijzonder overtuigend. Ik geloof daarom niet dat het alleen een mentaal probleem is. In die wedstrijden misten we bijv. kwaliteiten op het middenveld en het tactisch vernuft van Gio om het anders te doen. En we krijgen nu nog een heel moeilijk programma he, het kan nog heel erg gaan tegenvallen.
Het zou mij oprecht niets verbazen als we nog 4e worden.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 10 februari 2019 @ 18:25:41 #164
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184941685
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit is echt onzin. Juist die wedstrijden zoals PEC en Fortuna moet je op een andere manier spelen waardoor je ze wel wint. Vorig seizoen ging het ook al mis tegen de kleintjes. Het ligt daarom best wel in de lijn der verwachting dat dit Feyenoord met Gio moeite heeft in dat soort wedstrijden, maar dan kun je er toch nog wel boos om zijn?
Dat ligt niet aan Gio zo gaat het al jaren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184942704
Gio zit er ook al jaren, onder Koeman kwam dit veel minder voor.
  zondag 10 februari 2019 @ 19:07:24 #166
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184942760
Dick houdt de deur open...

Van Geel gaat het natuurlijk volgende maand nog een keer proberen.
pi_184942790
Dick zou wel goed zijn voor de discipline misschien.

Kan een andere TD volgend jaar een goede trainer zoeken.
  zondag 10 februari 2019 @ 19:11:18 #168
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184942833
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:09 schreef macca728 het volgende:
Dick zou wel goed zijn voor de discipline misschien.

Kan een andere TD volgend jaar een goede trainer zoeken.
Van Geel gaat voorlopig echt niet weg.
pi_184943797
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:07 schreef fetX het volgende:
Dick houdt de deur open...

Van Geel gaat het natuurlijk volgende maand nog een keer proberen.
Ik hoorde ook zoiets op Fox voor de Wedstrijd van FC Utrecht.

Dan zal het wel alsnog rond komen ja....

Laten we het dan maar van de positieve kant bekijken, hij is in ieder geval tactisch goed, en lijkt me wel iemand die - door zijn ervaring - snel ziet wat er beter moet binnen een organisatie en dat er ook doorheen weet te krijgen.

Op alle andere fronten zou het een onbegrijpelijke keuze zijn natuurlijk. Maar goed, voor een jaartje is het misschien nog heilzaam, wie zal het zeggen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 10 februari 2019 @ 19:57:34 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_184943819
Dickie, die Michiel Kramer boven Venema verkiest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 10 februari 2019 @ 20:13:46 #171
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_184944139
quote:
Hein Vanhaezebrouck wordt in verband gebracht met Feyenoord, meldt Het Nieuwsblad in België. Vanhaezebrouck (54) staat op de lijst van technisch directeur Martin van Geel (foto), die echter de voorkeur lijkt te geven aan een trainer van Nederlandse komaf.

Van Geel kiest vooralsnog liever een trainer in de categorie Henk Fraser, aldus Het Nieuwsblad. Vanhaezebrouck werd door bepaalde analisten al naar voren geschoven als mogelijke opvolger van Giovanni van Bronckhorst, maar staat daadwerkelijk op de lijst, aldus Het Nieuwsblad, dat zich baseert op Nederlandse bronnen.

Feyenoord heeft nog geen contact opgenomen met de Belgische trainer. Vanhaezebrouck is clubloos na zijn ontslag bij Anderlecht in december. Hij werd opgevolgd door Fred Rutten. Van Haezebrouck maakte jarenlang furore in het Belgische voetbal. Hij was hoofdtrainer bij KSV Ingelmunster, SW Harelbeke, White Star Lauwe, KV Kortrijk, KRC Genk en Anderlecht.

Naast Fraser lijkt ook Maurice Steijn van VVV-Venlo een trainer te zijn die in het plaatje van Feyenoord past. 'Net als bij Anderlecht worden ook Phillip Cocu en Martin Jol genoemd, maar dat is gezien hun respectievelijk PSV- en Ajax-verleden onwaarschijnlijk', schrijft Het Nieuwsblad.

Feyenoord leek in zee te gaan met Dick Advocaat, maar die heeft de club laten weten dat hij niet in gaat stappen. De buitenwacht was behoorlijk kritisch op de keuze van de Rotterdammers om voor Advocaat te gaan. Daar bleek de 71-jarige trainer gevoelig voor.
pi_184944944
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 09:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Er zijn maar 2 opties voor mij

[ afbeelding ]

Ik zet hem op 1

Feyenoord moet dat contract gewoon afkopen die hij net getekend heeft

optie 2 blijft Fraser
Als kakkerlak om Stam smeken _O-
pi_184945029
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 20:53 schreef aso-van-onder het volgende:

[..]

Als kakkerlak om Stam smeken _O-
doe niet zo dom idioot

Stam gaat heus niet komen omdat hij net getekend heeft

Ik vind hem 1 van de 2 meest geschikte op dit moment om gio op te volgen

dat is heel wat anders dan wat jij interpreteeert

Ik zie hem wel ten hag opvolgen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_184946897
Volgend jaar kabouter Ten Hag...
pi_184948566
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:36 schreef fetX het volgende:

[..]

1. Te weinig kwaliteit in verhouding met PSV/Ajax.
2. Matige coach.
3. Het is Feyenoord.
Met dit matige team had je van De Graafschap Excelcior ADO, Zwolle en Fortuna gewoon kunnen winnen met meer inzet en beleving, en dan had je gewoon serieus meegedaan ook al heb je een mindere selectie dan die 2.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')