(Via Songfestivalweblog.nl)quote:De BBC heeft bekend gemaakt dat in februari de inzending voor Tel Aviv gekozen wordt vanuit Salford. Er zijn wederom zes artiesten, echter zijn er deze keer maar drie liedjes. De presentatie is weer in handen van Mel Giedroyc en Måns Zelmerlöw.
De drie nummers worden in twee versies gebracht door twee verschillende artiesten. In de eerste stemronde wordt beslist welke versie doorgaat naar de superfinale en vallen er dus ook drie artiesten af. Daarna wordt de keus gemaakt tussen de drie overgebleven kanshebbers.
De uitzending is op BBC Two, maar een exacte datum is er nog niet.
Ik ook hoor echt stukken beter en ik vind het een symphatieke jongen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:00 schreef Em31 het volgende:
Ik luister hier liever naar dan naar Frankrijk als ik moest kiezen
Mwah voor nu ben ik nog team #lavendayakayooooquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:00 schreef Em31 het volgende:
Ik luister hier liever naar dan naar Frankrijk als ik moest kiezen
Jaa dat sowiesoquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mwah voor nu ben ik nog team #lavendayakayoooo
Misschien dat Australië daar verandering in brengt
Hee zo'n lijstjes topic kunnen we ook wel weer openenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:02 schreef Nexum het volgende:
Eurovision 2019 - My Top 5 (So Far)
1. 🇦🇱 Albania
2. 🇫🇷 France
3. 🇪🇸 Spain
4. 🇬🇧 United Kingdom
5. 🇨🇿 Czech Republic
Doe!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hee zo'n lijstjes topic kunnen we ook wel weer openen
quote:
ESF / [2019] Je huidige top tot nu toequote:
Topquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
ESF / [2019] Je huidige top tot nu toe
Liep wat vast met de titel dus voel je vrij om het te veranderen hoor![]()
VK gaat zeker hoger eindigen dan voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:22 schreef Momo... het volgende:
Misschien gedurfde stelling: Als ze dit goed doen in Tel Aviv kan dit top 10 eindigen.
Let's talk about sex babyquote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:18 schreef ato het volgende:
Ik heb het liedje nog in mijn hoofd, maar het lijkt ook ergens op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |