Op Tinder, in de speeltuin. Waar niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit je openingszin op Tinder?
Helene even bij die dikke kont pakkenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Fresia ook pot is.
Rens gedraag je.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helene even bij die dikke kont pakken
Helene is toch bi?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn al die voetbal "vrouwen".quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hebben mensen nog respect voor elkaar. Waar zie je dat nog?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zulk taalgebruik zou op het haxball veld niet worden getolereerd.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Jackie Groenen en Anouk Hoogendijk het maar filmen als ze het samen doen.
Sympathieke knaap.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan krijg je Joffrey aan het roer.
Klopt, maar daar had ik geen zin in.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier zijn betere foto's van te vinden.
Zijn wel meer schaatsmeisjes die dat zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een heerlijk sexy meisje blijft dit
Paar %'tjes down. Maar net niet teveel.quote:
Batman Beginsquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel meer schaatsmeisjes die dat zijn.
Wat dat betreft, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
en Genee maar doorzwetsen met zijn stopwoordjes allemaal
Oneens, The Dark Knight is net even iets beter dankzij Ledger.quote:
Toch? Volgens mij op dit momentquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dat betreft, maar dat geheel terzijde.
Dagoduck is ook voor Bayern en Barcelona . Waarom weet die eigenlijk nietquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Dagoduck de enige AZ-supporter zit alleen in het voetbal topic en Charlotte3 zit weer bij VBL sc om tekeningen te bedelen.
Het heeft wel iets aandoenlijks, terwel de rest hier zit.
Genot.
Niet mee eens, maar ik respecteer je mening.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oneens, The Dark Knight is net even iets beter dankzij Ledger.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOAL.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dagoduck is ook voor Bayern en Barcelona . Waarom weet die eigenlijk niet
Tijd om Charlotte het haxball veld op te duwen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Dagoduck de enige AZ-supporter zit alleen in het voetbal topic en Charlotte3 zit weer bij VBL sc om tekeningen te bedelen.
Genot.
Charlotte moet snappen dat ze in VBL zit en er op vrijdagavond geen tekeningen worden gemaakt.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Genot.
@Dagoduckquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Genot.
Precies vuist op tafel en stiften, Edgar.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Charlotte moet snappen dat ze in VBL zit en er op vrijdagavond geen tekeningen worden gemaakt.
Ik die van jou ook *boks*quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar ik respecteer je mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |