heel uidelijkquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk dat je geen overvolle winkels gewend bent... Das een andere aanbieding
Ik kijk altijd later die pleuris reclamequote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:09 schreef chufi het volgende:
man man man .. VI mannetjes over RobGeus
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik krijg die Murp niet meer weg
damn is het al zo laat...bankhangenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:09 schreef chufi het volgende:
man man man .. VI mannetjes over RobGeus
voor op de bankquote:
koekjes? ik heb geen koekjesquote:
Nou daar zijn de meningen over verdeeld of dat slecht is, in je slaap verbrand je ook calorieënquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
koekjes? ik heb geen koekjes...wacht ik heb cakejes en chocola
![]()
maar het is al te laat om te snoepen
...wat een kutleven heb ik toch
ja maar het gaat bij mij niet echt om de calo's...meer om de koolhydratenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou daar zijn de meningen over verdeeld of dat slecht is, in je slaap verbrand je ook calorieën
Ahquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar het gaat bij mij niet echt om de calo's...meer om de koolhydraten
Bier is op.quote:
Ik ook nooit, maar zag een bonus aanbiedingquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
koekjes? ik heb geen koekjes...wacht ik heb cakejes en chocola
![]()
maar het is al te laat om te snoepen
...wat een kutleven heb ik toch
Had jij nou ook dat kookboek gewonnen van de postcode loterij?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nooit, maar zag een bonus aanbieding
Of al alles opgemaakt.quote:
Niet gewonnen.. ontvangen als dank voor deelnamequote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Had jij nou ook dat kookboek gewonnen van de postcode loterij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |