Wat een rotlevenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer moet ik weer binnen blijven met een dekentje op de bank en netflix en een bakkie warm iets
is/was @home dan van UPC?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Door die merge met Ziggo werd mijn extern contract met @:Home toentertijd beëindigt
Je durft geen Thee meer te zeggen eh?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer moet ik weer binnen blijven met een dekentje op de bank en netflix en een bakkie warm iets
ik wilnie op vakantiequote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je durft geen Thee meer te zeggen eh?
tuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren reageerde hij bij jou niet , maar je moet natuurlijk ook wel wat zinnigs neerzetten
ja gezelligquote:
hoe? Ik zit mobiel!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:01 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Murp heb je hem? ik word er debiel van al
Ik heb geen idee ik dacht dat je een notificatie kreeg dan? ik werd getagged door iemand die dat deedquote:
kun je toch testenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:03 schreef Recce het volgende:
Krijg je een berichtje als iemand je naam gebruikt met een @?
@Reccequote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet iemand even mijn naam met een @ schrijven.
@Reccequote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moet iemand even mijn naam met een @ schrijven.
Heb een aantal symptomen, maar heb nogal een oogfobie als het op ingrepen en onderzoeken aankomt...quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je staar? Daar kun je heel eenvoudig aan geholpen worden, het doet ook geen pijn.
je wordt toch verdoofd? niet dat je zo'n mesje op je ziet afkomenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb een aantal symptomen, maar heb nogal een oogfobie als het op ingrepen en onderzoeken aankomt...
Dat kan ik me voorstellen, maar een staaroperatie is snel klaar en je voelt niets. Het is maar dat je dat weet mocht het toch nodig zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb een aantal symptomen, maar heb nogal een oogfobie als het op ingrepen en onderzoeken aankomt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |