Dat was meloewaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:47 schreef gianni61 het volgende:
mapima heeft een hersenbloeding gehad
zou wel leuk zijn als deze dis ook even als audio file zou verschijnenquote:
Nou nee, als je de foto's van beide hebt gezien ga ik duidelijk voor meloewaquote:
meloewa is niet de enige waarbij hersenen kunnen bloeden.quote:
ik ga voor afdrogen, met de staart tussen de benen weer naar huisquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen winnen en afdrogen
ik weet het niet. de tieten van meloewa heb ik nooit naakt gezien..quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou nee, als je de foto's van beide hebt gezien ga ik duidelijk voor meloewa
Groot gelijkquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou nee, als je de foto's van beide hebt gezien ga ik duidelijk voor meloewa
Ik hoop het voor je hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ga voor afdrogen, met de staart tussen de benen weer naar huis
Nee ze bedoelen dat Meloewa de hersenbloeding had. Dit is denk ik Mapima's nieuwe account?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
maar mapima deed de hoink diss en meloewa deze of wat is er allemaal AAN DE HAND HIER
Ben ook wel benieuwd naar jouw voorkeur...quote:
Van mapima wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het niet. de tieten van meloewa heb ik nooit naakt gezien..
Daar heb je een punt, dacht alleen dat mapima psychose had en meloewa hersenbloeding.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meloewa is niet de enige waarbij hersenen kunnen bloeden.
mapima heeft hier nu duidelijk ook last van
ik welquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het niet. de tieten van meloewa heb ik nooit naakt gezien..
ja ik had het toch niet over een hersenbloeding of welquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ze bedoelen dat Meloewa de hersenbloeding had. Dit is denk ik Mapima's nieuwe account?
Heyyyyquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik had het toch niet over een hersenbloeding of wel
2NutZ mongool
De dikke tieten, de volle lippen en het lange haar van Meloewa natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar jouw voorkeur...
[..]
Van mapima wel?
[..]
Daar heb je een punt, dacht alleen dat mapima psychose had en meloewa hersenbloeding.
Ah vandaar ik heb er nooit om gevraagd... kreeg wel ongevraagd twitter shit enzo van haarquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
stuurde ze ooit eens rond in dm als je er om vroeg in een topic
stuur doorquote:
ja, niet bijzonder, maar ook niet slechtquote:
ja dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah vandaar ik heb er nooit om gevraagd... kreeg wel ongevraagd twitter shit enzo van haar
Kan ook niet anders inderdaad ondanks dat mapima helemaal niet zo lelijk was ofzo, althans wat ik heb gezien er van.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De dikke tieten, de volle lippen en het lange haar van Meloewa natuurlijk.
Vond dat men sowieso te hard was op haar uiterlijk hier. Haar innerlijk was wel raar.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stuur door
[..]
ja, niet bijzonder, maar ook niet slecht
Is jouw vriendin daar akkoord mee?quote:
Meloewa lag mij ook beter, mapima was volgens mij echt totaal verknipt en meloewa gewoon een beetje licht in het bolletjequote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ook niet anders inderdaad ondanks dat mapima helemaal niet zo lelijk was ofzo, althans wat ik heb gezien er van.
Ik heb de hele dag al koppijn, begon met verslapen vanmorgen en de luchtcirculatie/airco hier piept kanjerhard vandaagquote:
Heb liever dat je dat soort ongein gewoon voor je houdt en het goede voorbeeld geeft als KLB modquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou dan niet.
Geef ik je een compliment is het nog niet goed.
Ik ben het nog aan het leren vriend, kun je niet wat soepeler zijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb liever dat je dat soort ongein gewoon voor je houdt en het goede voorbeeld geeft als KLB mod
degene die dit heeft gedaan: je moeder houdt niet van jequote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
Welke lul verwijdert nou die Vanillekwark-dis?
quote:
Daar ben ik niet de aangewezen persoon voor helaasquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben het nog aan het leren vriend, kun je niet wat soepeler zijn?
Ik denk dat dit wel goed verwoord is, ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Meloewa lag mij ook beter, mapima was volgens mij echt totaal verknipt en meloewa gewoon een beetje licht in het bolletje
Zeker.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!
?
Was mijn perceptie wel correct dat jij een vriendin had al een tijd?
Het zit ook nooit eens mee zeg. Sterkte, hopelijk ga je het redden <3quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al koppijn, begon met verslapen vanmorgen en de luchtcirculatie/airco hier piept kanjerhard vandaag
Nou ja ik ga nog niet dood denk ik hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het zit ook nooit eens mee zeg. Sterkte, hopelijk ga je het redden <3
Bedankt voor je eerlijke antwoord.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar ben ik niet de aangewezen persoon voor helaas
Haha is goedquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Nou, ik heb een eigen disstrack gekregen. Traantje weggepinkt hoor.
Ik blijf gewoonquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:58 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:
Goed. Gelijk die onzinnige 'complimenten' de kop indrukken.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb liever dat je dat soort ongein gewoon voor je houdt en het goede voorbeeld geeft als KLB mod
https://picosong.com/DJzD/quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als deze dis ook even als audio file zou verschijnen
Daar ben ik dan weer wel de aangewezen persoon voor inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Goed. Gelijk die onzinnige 'complimenten' de kop indrukken.
sowww zomaar ff iets posten wat door de mods verwijderd is, echt weer een zwarte rebel hoor hahaquote:
Ah oké. Ben je al lekker actief aan het posten in het dating topic?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Aan zijn pohi te zien wel hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oké. Ben je al lekker actief aan het posten in het dating topic?
huh wat ik post de hoink diss minstens eens per maand, ook toen ik blauw was?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sowww zomaar ff iets posten wat door de mods verwijderd is, echt weer een zwarte rebel hoor haha
moet jij wetenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
huh wat ik post de hoink diss minstens eens per maand, ook toen ik blauw was?
Zeker weten. Altijd goed om helder en duidelijk te zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer wel de aangewezen persoon voor inderdaad
Jeetje, dat lijkt me niet gezond. Ben je naar de dokter geweest? Of heb je enig idee hoe dat kan?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou ja ik ga nog niet dood denk ik haha
Had laatst wel de hele wc volgescheten met bloed
Stoerquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
huh wat ik post de hoink diss minstens eens per maand, ook toen ik blauw was?
Thx vriendquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten. Altijd goed om helder en duidelijk te zijn.
ik zag het. meteen opgeslagen voor het nageslachtquote:
Oja daar had ik ook naar kunnen kijken natuurlijk.quote:
Mij ook niet maar was eenmalig dus wilde er niet voor naar de dokter.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jeetje, dat lijkt me niet gezond. Ben je naar de dokter geweest? Of heb je enig idee hoe dat kan?
haha nee je hebt alleen typkankerquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Had ook keer bloed in mijn poep maar was in de winter en dan krijg ik altijd een schrale anus dus was gewoon een scheurtje hahaha ik dacht even dat ik kontkanker had ofzo lol
Ik ging ook van het ergste uit inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Had ook keer bloed in mijn poep maar was in de winter en dan krijg ik altijd een schrale anus dus was gewoon een scheurtje hahaha ik dacht even dat ik kontkanker had ofzo lol
Heb je misschien een challenge met je vrienden gedaan waarbij je glas moest eten?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij ook niet maar was eenmalig dus wilde er niet voor naar de dokter.
Heb geen idee. Mijn bruine anjer ziet er verder prima uit denk ik, zonder toeters en bellen. Hopelijk blijft het hierbij.
Ben je er al aan gewend?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha nee je hebt alleen typkanker
Ik zou toch maar even je prostaat laten controleren door de dokterquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je misschien een challenge met je vrienden gedaan waarbij je glas moest eten?
Snap ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ging ook van het ergste uit inderdaad
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zou toch maar even je prostaat laten controleren door de dokter
Is goed.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zou toch maar even je prostaat laten controleren door de dokter
Akkoord.quote:
Heb weleens van schrale lippen gehoord in de winter, maar de anus? Die zit toch er altijd heerlijk warmpjes bij.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Alle beste vrienden hebben wel eens ups en downs of scheve lijnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
We zitten gelukkig weer regelmatig op een lijn
Nee ik moet van mijn moeder altijd naar buiten als ik scheetjes moet laten.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb weleens van schrale lippen gehoord in de winter, maar de anus? Die zit toch er altijd heerlijk warmpjes bij.
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle beste vrienden hebben wel eens ups en downs of scheve lijnen natuurlijk.
Samen met nutz op dezelfde lijn is de beste lijnquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
We zitten gelukkig weer regelmatig op een lijn
Wat een naar mensquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle beste vrienden hebben wel eens ups en downs of scheve lijnen natuurlijk.
[..]
Nee ik moet van mijn moeder altijd naar buiten als ik scheetjes moet laten.
Ja, wil jij haar wat manieren bijleren?quote:
Heb net een t-shirt besteld met deze zinquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Samen met nutz op dezelfde lijn is de beste lijn
iel smerig was je je niet ofzo?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
een wondje in de anus is wel naar, steeds jeuk enzo en pijn als je moet vegen na het poepen
Fijn dat je je hier ook in kan vinden makker.quote:
Nee natuurlijk niet ik zit nog vol liefdesverdriet.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oké. Ben je al lekker actief aan het posten in het dating topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |