quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja deze. Glijbanen zonder zo'n band zijn nog vetter daar.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:07 schreef O_o_ het volgende:
Al wil ik je ouders sowieso bedanken dat ze haar hazenlip niet hebben laten opereren. Pijpt beter.
Advocaat heeft Feyenoord afgewezen. De club is nog niet dood dusquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook tof. Enige minpunt is dat je ellendig veel trappen op moet met een band.
Nu Henk Fräser dusquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Advocaat heeft Feyenoord afgewezen. De club is nog niet dood dus
Wel sneu dat ze Advocaat als eerste hebben gevraagd. Ik ben helemaal niet tegen trainers uit het buitenland. Al doet die van Vitesse het niet zo goed.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Geel die geen enkele andere kandidaat heeft gesproken, wat een genot.
De traditionele top-drie doet daar toch zelden aan, Ajax ook nooit meer (Olsen de laatste?).quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel sneu dat ze Advocaat als eerste hebben gevraagd. Ik ben helemaal niet tegen trainers uit het buitenland. Al doet die van Vitesse het niet zo goed.
Momenteel zijn er geen goede Nederlandse trainers beschikbaar dus dan moet je toch wat.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De traditionele top-drie doet daar toch zelden aan, Ajax ook nooit meer (Olsen de laatste?).
Maar qua Nederlandse trainers zie ik niet snel iets geschikts voor Feyenoord nee.
Het probleem bij Feyenoord is dat er al geen enkele visie is voor een bepaalde spelstijl die ze willen hanteren, of dat ze echt meer jeugd willen brengen. Het is gewoon aankloten, wat middelmaat huren in de zomer en dan vol voor de beker.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Momenteel zijn er geen goede Nederlandse trainers beschikbaar dus dan moet je toch wat.
Speelstijl van Feyenoord is toch al 20 jaar HARD WERKUH en spelen met PASSIEquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het probleem bij Feyenoord is dat er al geen enkele visie is voor een bepaalde spelstijl die ze willen hanteren, of dat ze echt meer jeugd willen brengen. Het is gewoon aankloten, wat middelmaat huren in de zomer en dan vol voor de beker.
En daar verliest Ajax dan met 6-2 van.
Daarom stomen ze Dirk Kuyt al klaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Speelstijl van Feyenoord is toch al 20 jaar HARD WERKUH en spelen met PASSIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |