Lekker een uur in de rij staan bij Walibi voor twee minuten alle kanten op geschud wordenquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben ook geen fan van pretparken (vooral niet van het wachten)
ja, laatste keer dat ik er geweest was had ik ruzie met mokkies lolquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker een uur in de rij staan bij Walibi voor twee minuten alle kanten op geschud worden
Ik hoor jouquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:37 schreef Tjacka het volgende:
ik heb niks met treinen of autos of andere onzin
Ik gooide vroeger mijn autootjes uit het zolderraam zo de vijver in.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:37 schreef Tjacka het volgende:
ik heb niks met treinen of autos of andere onzin
Oh dat heb ik niet zo snel.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, laatste keer dat ik er geweest was had ik ruzie met mokkies lol
ik vond alleen die stuntautootjes koelquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gooide vroeger mijn autootjes uit het zolderraam zo de vijver in.
Bestuurbare auto was ook wel leuk.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vond alleen die stuntautootjes koel
omdat ik dan dingen stuk kon maken
Ach meestal ga je met meer mensen naar zo'n park, dus lost de rest het wel op terwijl ik hersendood zit na te denken waarom ik eigenlijk ben meegegaan.quote:
ben je in het tikibad geweestquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach meestal ga je met meer mensen naar zo'n park, dus lost de rest het wel op terwijl ik hersendood zit na te denken waarom ik eigenlijk ben meegegaan.
Ook mokerirritant door die teringlange rijen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je in het tikibad geweest
zo ja,
wat vond je daar van
Kan geen kwaad als jij minder gaat etenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:00 schreef O_o_ het volgende:
Drukke dag, ik moet nog eten. Tijd om eens te stoppen.
Wel leuke glijbanen man bij Tikie. Ik vind dat zwembad in Den Bosch ook wel vet met die snelle glijbanen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook mokerirritant door die teringlange rijen.
Kan je beter een ander leuk subtropisch zwembad ergens zoeken met een toffe wildwaterbaan.
Smeer er eens wat zalf op, Rens. Misschien helpt je madheid dat.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan geen kwaad als jij minder gaat eten
Waarom pak je mijn advies zo negatief op?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:04 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Smeer er eens wat zalf op, Rens. Misschien helpt je madheid dat.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel leuke glijbanen man bij Tikie. Ik vind dat zwembad in Den Bosch ook wel vet met die snelle glijbanen.
Ja deze. Glijbanen zonder zo'n band zijn nog vetter daar.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Ziet er wel tof uit ja.
Je bent nog steeds kwaad omdat ik je zusje te grazen nam.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom pak je mijn advies zo negatief op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |