Kamperen is wel kut.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:02 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ga er naar toe, sta gewoon op de camping, wat kan mij het schelen wat een ander daar van gaat vinden

Nee dat is geen feit en dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik vind er niets van, ik benoem alleen een feit.

Dat boeit niemand als je dronken bent hoorquote:

Proleet.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee dat is geen feit en dat weet je zelf ook wel

Dan zou mij dat heel erg boeien.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat boeit niemand als je dronken bent hoor

Dan ben je niet dronken genoeg.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou mij dat heel erg boeien.
Ben je dronken en moet je nog slapen op een luchtbedje ook terwijl het bloedheet is.

Ik heb een eigen caravan, stroom, en wc + douche, gaat prima hoorquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou mij dat heel erg boeien.
Ben je dronken en moet je nog slapen op een luchtbedje ook terwijl het bloedheet is.

Dat is geen kamperen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen caravan, stroom, en wc + douche, gaat prima hoor

Caravan valt nog wel mee ja.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen caravan, stroom, en wc + douche, gaat prima hoor

Heb wel een huisje op wielen, nu voel ik mij een kamper dankjewelquote:

Ja en bijna de hele week voor mijzelf, alleen op de zaterdag komt mijn vriendin dus het is bijna beter als thuisquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Caravan valt nog wel mee ja.

sow koekoekquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
durf je weer nu het goed gaat
glory fucking hunter

Lekker zeg.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:10 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja en bijna de hele week voor mijzelf, alleen op de zaterdag komt mijn vriendin dus het is bijna beter als thuis

quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
durf je weer nu het goed gaat
glory fucking hunter

Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Om daar maar meteen even op in te haken zijn mijn vakanties ook geboekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |