Ik begrijp nog steeds echt niet waarom je als miljonair niet gewoon voor de zekerheid van een fatsoenlijk vliegtuig kiestquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Geborgen lichaam uit vliegtuigwrak is van profvoetballer Sala
Vooral raar dat hij al wist dat het vliegtuig niet helemaal goed werkte.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds echt niet waarom je als miljonair niet gewoon voor de zekerheid van een fatsoenlijk vliegtuig kiest
Is dit zo?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral raar dat hij al wist dat het vliegtuig niet helemaal goed werkte.
Was het geen retourtje, waarbij tijdens de heenvlucht hij het al gammel vond gaan? Waren berichten over toen.quote:
Bah bahquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was het geen retourtje, waarbij tijdens de heenvlucht hij het al gammel vond gaan? Waren berichten over toen.
Ja sorry maar dan ben je gewoon niet zo snugger ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was het geen retourtje, waarbij tijdens de heenvlucht hij het al gammel vond gaan? Waren berichten over toen.
Tja als zo'n piloot dan zegt dat het wel meevalt en hij het vaker meegemaakt heeft zal je dat dan toch wel geloven, veel mensen althans.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sorry maar dan ben je gewoon niet zo snugger ook.
Mwah weet niet hoor, als ik in een klein gammel vliegtuig zit wat bijna uit zn voegen barst dan schiet ik 10 Maria gebedjes dat ik veilig ben geland en wetende dat ik genoeg geld heb pak ik toch echt een fatsoenlijke vluchtquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja als zo'n piloot dan zegt dat het wel meevalt en hij het vaker meegemaakt heeft zal je dat dan toch wel geloven, veel mensen althans.
Veel mensen nemen vaak dat risico uit gemakzucht.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet niet hoor, als ik in een klein gammel vliegtuig zit wat bijna uit zn voegen barst dan schiet ik 10 Maria gebedjes dat ik veilig ben geland en wetende dat ik genoeg geld heb pak ik toch echt een fatsoenlijke vluchtOok al duurt het dan wat langer, want dat was natuurlijk zijn reden. Er was geen directe verbinding
Nopequote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel mensen nemen vaak dat risico uit gemakzucht.
Maar goed hij kan niet meer leren van zijn fout.
Hadden ze hem nog niet verzekerd?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope
Rip
Vind het ook wel vreemd dat de FA of een andere organisatie niet financieel meehelpt om die kosten te betalen. Cardiff houdt er cru gezegd niks aan over
als je het leest wat ie heeft gezegd in die whatsapp voice message lijkt het allemaal heel heftig en alsof ie in paniek was tijdens het neerstorten.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Geborgen lichaam uit vliegtuigwrak is van profvoetballer Sala
Hele selectie van City zou maar de oceaan in stortenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze hem nog niet verzekerd?
Geen idee hoe dat precies gaat.
Tja dat had je toen toch met die Braziliaanse club.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele selectie van City zou maar de oceaan in storten
Die kregen toen spelers aangeboden van andere ploegenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja dat had je toen toch met die Braziliaanse club.
Klopt.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kregen toen spelers aangeboden van andere ploegen
Nou ik lees net geen Advocaat, dus dat zal wel Fraser wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Wie denk je dat de nieuwe trainer van Feyenoord wordt?
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik lees net geen Advocaat, dus dat zal wel Fraser worden
Super interessante keuze
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik lees net geen Advocaat, dus dat zal wel Fraser worden
Super interessante keuze
Bidden voor Louisquote:
Zou echt een enorme stunt zijn. Laat die gelijk de hele structuur daar maar naar zijn hand zetten. Opgerot met die nono'squote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou die daar nog zin in hebben ja?
Daar is Van Gaal ook niet zo heel goed in hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou echt een enorme stunt zijn. Laat die gelijk de hele structuur daar maar naar zijn hand zetten. Opgerot met die nono's
Nja van Geel is ook wel redelijk klaar dusquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is Van Gaal ook niet zo heel goed in hoor.
Daarna zal Joris Mathijsen wel jullie TD worden.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja van Geel is ook wel redelijk klaar dus
Kevin Hofland trainerquote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna zal Joris Mathijsen wel jullie TD worden.
Topshow.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yes heb ze weer verdiend voor vandaag !
Moeite waard?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 01:01 schreef I. het volgende:
Keuringsdienst aan het kijken over vegetarische rookworst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |