0-4 einduitslagquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus je toto moet ik niet heel serieus nemen

Gewoon afkopen. Net als je plekje in de hemelquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben heel erg verkouden. Kunnen jullie voor me bidden?

Bid ook voor mij please!quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:36 schreef El-Stinho het volgende:

Van dat Japanse spul in kokend water gooien en lekker stomen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:36 schreef El-Stinho het volgende:

Japanse spul?quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van dat Japanse spul in kokend water gooien en lekker stomen.

Zo vaak ben ik niet zwak of misselijk.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van dat Japanse spul in kokend water gooien en lekker stomen.

hentaiboekjes in kokend waterquote:

Ik ook niet hoor, maar dit is meer zodat je weer vrij kan ademen en het slijm los komt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo vaak ben ik niet zwak of misselijk.

Vanmiddag was ik al blij dat de les er na 90 minuten opzat (lol). Morgen nog een keerquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar dit is meer zodat je weer vrij kan ademen en het slijm los komt.
Want verkouden zijn is wel gewoon irritant.
 .
.

Wat voor les was het?quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanmiddag was ik al blij dat de les er na 90 minuten opzat (lol). Morgen nog een keer.
Stijn is opgegroeid met de dartpijl, ik met de Japanse druppels.quote:

financequote:Op donderdag 7 februari 2019 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor les was het?
[..]
Stijn is opgegroeid met de dartpijl, ik met de Japanse druppels.

Ach, daarna weekend.quote:

Hoop ik ook niet.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jouw grillburgerchallenge uitkomt.

een harige wurgslang?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb weer een zacht levend nek kussentje

Cutequote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb weer een zacht levend nek kussentje

Sneu.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Geborgen lichaam uit vliegtuigwrak is van profvoetballer Sala

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |