Anders kan hij niet gamen in de klas.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:52 schreef Faux. het volgende:
1500 euro voor laptop ICT? Bij informatica WO hadden we genoeg aan een laptop van 400 euro. 300 euro als je goed zocht.
Waar heb je in vredesnaam zo'n dure laptop voor nodig?
Moest minimaal 16gb aan ram en een i5 zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:52 schreef Faux. het volgende:
1500 euro voor laptop ICT? Bij informatica WO hadden we genoeg aan een laptop van 400 euro. 300 euro als je goed zocht.
Waar heb je in vredesnaam zo'n dure laptop voor nodig?
Klinkt inderdaad alsof TS een dikke gamelaptop of een mooie Apple wil. Beide zijn niet nodig voor een ICT-opleiding. TS, je hebt 400 euro zeg je, daar kan je makkelijk alles mee doen wat je opleiding van je verwacht. En anders zet je er Linux op. Leuk projectje icm je opleidingquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:54 schreef Chinless het volgende:
[..]
Anders kan hij niet gamen in de klas.
En
2 honden buiten zetten, bespaart moeder een hoop geld.
En nu even antwoorden waar ik iets aan heb. Ik ga niet de honden uit de deur zetten.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:54 schreef Chinless het volgende:
[..]
Anders kan hij niet gamen in de klas.
En
2 honden buiten zetten, bespaart moeder een hoop geld.
Link? Wat gaan jullie in vredesnaam doen met 16gb aan ram?quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:55 schreef Mauricejuhh15 het volgende:
[..]
Moest minimaal 16gb aan ram en een i5 zijn.
Zijn nog wel wat andere dingen. Maar daar ga ik niet op inquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:56 schreef Janneke141 het volgende:
Een PGB omdat je moeite hebt met wiskunde. Die is nieuw voor mij.
Alsdan kost het nog geen 1500, de helft ook niet.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:55 schreef Mauricejuhh15 het volgende:
[..]
Moest minimaal 16gb aan ram en een i5 zijn.
Heb geen link, vroeg aan m'n toekomstige leraar wat de specificaties moesten zijn. Hij zij datquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Link? Wat gaan jullie in vredesnaam doen met 16gb aan ram?
Tja, als je dingen in je OP zet die niet kloppen en aangedragen suggesties in dit topic je niet bevallen, wat wil je dan?quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:57 schreef Mauricejuhh15 het volgende:
[..]
Zijn nog wel wat andere dingen. Maar daar ga ik niet op in
Je leraar is gek. Denk je dat alle andere mensen die je opleiding doen wel ff 1500 eu klaar hebben liggen voor een laptop? Tuurlijk niet, omdat t een debiele eis is die niet te onderbouwen is.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:58 schreef Mauricejuhh15 het volgende:
[..]
Heb geen link, vroeg aan m'n toekomstige leraar wat de specificaties moesten zijn. Hij zij dat
Zei*quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:58 schreef Mauricejuhh15 het volgende:
[..]
Heb geen link, vroeg aan m'n toekomstige leraar wat de specificaties moesten zijn. Hij zij dat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |