het moet aan de begin van een zinquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:46 schreef Doublepain het volgende:
Zo werd @tagliano ook admin
Goed bezig @onlogisch
Oh serieus :’)quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
het moet aan de begin van een zin
Crewbash pak ik gewoon aan. Daar staan ook gewoon flinke bantijden op.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:44 schreef Elan het volgende:
Gisteren mocht het wel, vandaag niet en morgen wellicht weer wel.
Het moderatie-beleid van onlogisch in een notendop.
Die gozer is nog inconsequenter dan een wijf.
Wie wordt er gebashed dan? :!quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Crewbash pak ik gewoon aan. Daar staan ook gewoon flinke bantijden op.
@taglianoquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:49 schreef JanCees het volgende:
lo ik heb 2 notes voor dezelfde post
thanks modjes
Bannyquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Crewbash pak ik gewoon aan. Daar staan ook gewoon flinke bantijden op.
Je pakt vaak ook 2 stukken taart van dezelfde schaal.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:49 schreef JanCees het volgende:
lol ik heb 2 notes voor dezelfde post
thanks modjes
2 verschillende stukken jaquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je pakt vaak ook 2 stukken taart van dezelfde schaal.
Doe gewoon even normaal.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
2 verschillende stukken ja
achterlijke debiel
Ze houden het IQ bewust laag he bij de modselectiequote:Op donderdag 7 februari 2019 15:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
achterlijke debiel
Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze houden het IQ bewust laag he bij de modselectie
Lekker om zich heen trappen die gozer maar als het andersom een keer voor komt is het CREWBASHquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
achterlijke debiel
Hopelijk hoef je dan niet te fietsen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zaterdag windkracht 8 hier. Man man man.
Nee, looproute gelukkig vlakbij huis.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je dan niet te fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |