dat zei ik ook al laatst in mijn mailtje naar de admins maar daar trapten ze niet inquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe is de afkorting voor “kosten koper” TR-waardig?
je hebt ook de persoonlijkheid van een kartonnen doosquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:59 schreef McGrath het volgende:
ik woon liever in een kartonnen doos, met een huis kijk je zo snel neer op andere mensen
jij hebt het lichaam van een kartonnen doosquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt ook de persoonlijkheid van een kartonnen doos
quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt het lichaam van een kartonnen doos
quote:
De scores hieronder zijn nog in testfase. Er kunnen nog schijnbaar onverklaarbare sprongen omhoog of omlaag plaatsvinden. Niet van alle dagen worden stats berekend.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
DANNY WAAROM ZIJN MIJN PUNTEN NAAR BENEDEN DANNY
Je moet er een '@' teken voor zetten dan ziet hij het.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:16 schreef TARDIS. het volgende:
DANNY WAAROM ZIJN MIJN PUNTEN NAAR BENEDEN DANNY
Wit/grijze ontlasting. Normaal heeft je poep een bruine chocolade-/pindakaasachtige kleur. Deze bruine kleur ontstaat door omzetting van bilirubine in de dunne darm. Bilirubine is een afbraakproduct van hemoglobine, het stofje dat rode bloedcellen hun kleur geeft. Als er geen of te weinig bilirubine in je poep zit, krijgt deze een lichte, grijze kleur. Dit kan veroorzaakt worden door een afsluiting van de galwegen, bijvoorbeeld door galstenen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:17 schreef Solotov het volgende:
Mijn kak is grijs en das niet zo goed volgens mij
Klinkt erg chill jaquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wit/grijze ontlasting. Normaal heeft je poep een bruine chocolade-/pindakaasachtige kleur. Deze bruine kleur ontstaat door omzetting van bilirubine in de dunne darm. Bilirubine is een afbraakproduct van hemoglobine, het stofje dat rode bloedcellen hun kleur geeft. Als er geen of te weinig bilirubine in je poep zit, krijgt deze een lichte, grijze kleur. Dit kan veroorzaakt worden door een afsluiting van de galwegen, bijvoorbeeld door galstenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |