nou hou die liever maar in je broek a3quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:08 schreef formule het volgende:
Adriaan lacht zijn ballen uit zijn broek als Billy binnenkomt
franny 0,13quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Opdat wij niet mogen vergeten....Kijk die Brandon dan!![]()
[ afbeelding ]
Zijn arm wordt met de dag bruiner, dus dat kan niet anders. Ik heb er niet aan meegewerkt, dat is zeker.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Opdat wij niet mogen vergeten....Kijk die Brandon dan!![]()
[ afbeelding ]
quote:
die verzint ook echt alles ter plekkequote:Op donderdag 7 februari 2019 11:11 schreef Dotteke het volgende:
Tim zegt dat beloofd is dat als hun een keer het geld niet hadden de BV zou betalen
met die vega zooi van a3 is hij zo weer wegquote:Op donderdag 7 februari 2019 11:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]En dan na twee maanden weer naar huis omdat ie zijn vlees en vrouw mist?
Tim heeft geen idee hoeveel boekingen er zijn, want ik zit niet zoveel achter de computer manquote:Op donderdag 7 februari 2019 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die verzint ook echt alles ter plekke
Gertjan is een sukkel. Denkt ook dat hij wat is. Robert wil ook Jessie komen helpen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Las ook ergens dat die Gertjan terug wilde komen, om Jessie te helpen...nou doe maar niet. Jessie mag best wel wat hulp gebruiken maar niet door die Gertjan.
Nee, dat verzint hij niet, dat is wel beloofd altijd.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Fout of niet, ze is verdorie zo'n beetje de enigste die zichzelf is daar.quote:
Jah joh dan verwatert het een beetje, man...quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tim heeft geen idee hoeveel boekingen er zijn, want ik zit niet zoveel achter de computer man
Lol.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Tim zegt dat Shelly niet mee helpt met de B&B en dat hij alles alleen moet doen
Tim zegt dat er nog steeds mailtje binnen komen, maar dat hij niet veel achter de pc zit en niet ziet wat er binnen komt
Jens vraagt of hij een overzichtje wil maken
Tim hoopt dat de groep hun belofte houd dat de tent nooit weg zou gaan.
Nee hoor, dat klopt. Was ook een lokkertje om de musketiers weer bij de groep te krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ZO run je een B&B ..notquote:Op donderdag 7 februari 2019 11:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tim heeft geen idee hoeveel boekingen er zijn, want ik zit niet zoveel achter de computer man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |