abonnement Unibet Coolblue
pi_184885410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 21:45 schreef _serial_ het volgende:
1) Niet tekenen bij postbedrijf
2) Bewijs bouwmarkt overleggen aan postbedrijf

Klaar.
Tja moeilijker is het niet.

En wat betreft die schadeclaim: :D :D :D
Alius aliud dicit
  vrijdag 8 februari 2019 @ 00:19:01 #52
483823 othmannl
Justice is coming
pi_184888888
Ik heb een advocaat gebeld, en hij zei dat ik geen bewijs aan postbedrijf moet geven maar aan CJIB zelf, en dat het postbedrijf het dan met het CJIB moeten uitzoeken.

[ Bericht 37% gewijzigd door Nizno op 08-02-2019 14:02:41 ]
pi_184888925
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:19 schreef othmannl het volgende:

[..]

Ik heb een advocaat gebeld, en hij zei dat ik geen bewijs aan postbedrijf moet geven maar aan CJIB zelf, en dat zei het dan met het CJIB moeten uitzoeken.
Je advocaat zei dat het CJIB het dan met zichzelf moet uitzoeken?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 00:30:55 #54
483823 othmannl
Justice is coming
pi_184889008
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:19 schreef othmannl het volgende:

[..]

Ik heb een advocaat gebeld, en hij zei dat ik geen bewijs aan postbedrijf moet geven maar aan CJIB zelf, en dat het postbedrijf het dan met het CJIB moeten uitzoeken.
Ik heb het aangepast
pi_184891543
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:19 schreef othmannl het volgende:

[..]

Ik heb een advocaat gebeld, en hij zei dat ik geen bewijs aan postbedrijf moet geven maar aan CJIB zelf, en dat het postbedrijf het dan met het CJIB moeten uitzoeken.
Jij hebt toch niets met het CJIB te maken, of heeft het CJIB jou persoonlijk aangeschreven?
Als dit niet het geval is, dan is het CJIB voor jou geen partij in deze.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 februari 2019 @ 14:07:30 #56
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184895325
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:19 schreef othmannl het volgende:

Ik heb een advocaat gebeld, en hij zei dat ik geen bewijs aan postbedrijf moet geven maar aan CJIB zelf, en dat het postbedrijf het dan met het CJIB moeten uitzoeken.
Heb jij zelf bericht gehad van het CJIB of een bericht van het postbedrijf dat jij moet tekenen dat jij de bestuurder bent geweest op die dag?
In geval van het tweede heb jij niets met het CJIB af te handelen en kun je gewoon het postbedrijf informeren dat jij niet tekent omdat jij die dag niet bij hun gewerkt hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_184895348
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:19 schreef othmannl het volgende:

Ik heb een advocaat gebeld, en hij zei dat ik geen bewijs aan postbedrijf moet geven maar aan CJIB zelf, en dat het postbedrijf het dan met het CJIB moeten uitzoeken.
Wat een rare advocaat heb jij gebeld... Jij hebt toch niks met het CJIB van doen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_184895465
Zover ik het begrijp uit de OP van TS heeft hij een brief ondertekent van het CJIB.

Die brief is hem toegestuurd via het bedrijf met de post.

Tenminste zo lees ik deze quote : "Dus ik moest tekenen bij een brief van CJIB dat ik de bestuurder op dat moment was.."

Hij heeft dus al schuld bekend in de zin van aangegeven dat hij op dat moment de bestuurder zou zijn geweest tegenover het CJIB.

Sowieso is de OP een warrig geheel en slecht geschreven stuk als ik eerlijk ben.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 februari 2019 @ 14:14:53 #59
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184895475
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat een rare advocaat heb jij gebeld... Jij hebt toch niks met het CJIB van doen?
Dat lijkt mij ook. Wij hebben een redelijke pool bedrijsauto's en de boetes komen hier binnen. Die worden door het bedrijf betaald en de werknemer mag het dan aan het bedrijf betalen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 8 februari 2019 @ 14:17:52 #60
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184895529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zover ik het begrijp uit de OP van TS heeft hij een brief ondertekent van het CJIB.

Die brief is hem toegestuurd via het bedrijf met de post.

Tenminste zo lees ik deze quote : "Dus ik moest tekenen bij een brief van CJIB dat ik de bestuurder op dat moment was.."

Hij heeft dus al schuld bekend in de zin van aangegeven dat hij op dat moment de bestuurder zou zijn geweest tegenover het CJIB.

Sowieso is de OP een warrig geheel en slecht geschreven stuk als ik eerlijk ben.
Zulke brieven ken ik niet. Wellicht heeft het bedrijf hem een schuldbekentenis gestuurd om zelf te ondertekenen.

De eigenaar van het voertuig, in dit geval het bedrijf, is de boete verschuldigd. Altijd.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 februari 2019 @ 14:17:55 #61
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184895531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zover ik het begrijp uit de OP van TS heeft hij een brief ondertekent van het CJIB.

Die brief is hem toegestuurd via het bedrijf met de post.

Tenminste zo lees ik deze quote : "Dus ik moest tekenen bij een brief van CJIB dat ik de bestuurder op dat moment was.."

Hij heeft dus al schuld bekend in de zin van aangegeven dat hij op dat moment de bestuurder zou zijn geweest tegenover het CJIB.

Sowieso is de OP een warrig geheel en slecht geschreven stuk als ik eerlijk ben.
Dat laatste is waar, maar het eerste zegt TS zelf nog niet getekend te hebben.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:53 schreef Leandra het volgende:
Heb je die brief van het CJIB getekend?
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:54 schreef othmannl het volgende:

[..]

Nee nog niet, ik was van plan morgen een advocaat te bellen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_184895586
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zover ik het begrijp uit de OP van TS heeft hij een brief ondertekent van het CJIB.

Die brief is hem toegestuurd via het bedrijf met de post.

Tenminste zo lees ik deze quote : "Dus ik moest tekenen bij een brief van CJIB dat ik de bestuurder op dat moment was.."

Hij heeft dus al schuld bekend in de zin van aangegeven dat hij op dat moment de bestuurder zou zijn geweest tegenover het CJIB.

Sowieso is de OP een warrig geheel en slecht geschreven stuk als ik eerlijk ben.
Ik lees wel dat hij een brief van het postbedrijf heeft gekregen (en dus NIET van het CJIB), hem GEVRAAGD is iets te ondertekenen, maar niet dat hij ook al daadwerkelijk ondertekend HEEFT.

Wat Nizno ook al zegt dus.

Maar TS zou idd wel iets meer duidelijkheid mogen verschaffen, meer dan "ik heb het aangepast".
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 februari 2019 @ 14:24:16 #63
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184895656
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:21 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik lees wel dat hij een brief van het postbedrijf heeft gekregen (en dus NIET van het CJIB), hem GEVRAAGD is iets te ondertekenen, maar niet dat hij ook al daadwerkelijk ondertekend HEEFT.

Wat Nizno ook al zegt dus.

Maar TS zou idd wel iets meer duidelijkheid mogen verschaffen, meer dan "ik heb het aangepast".
Dat was een reactie op
#55 TS had in 54 een foutje gemaakt dat het CJIB het met het CJIB had moeten uitzoeken. En daarna het geedit dat het bedrijf het moest regelen met het CJIB.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_184895733
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:24 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat was een reactie op
#55 TS had in 54 een foutje gemaakt dat het CJIB het met het CJIB had moeten uitzoeken. En daarna het geedit dat het bedrijf het moest regelen met het CJIB.
Dat laat onverlet dat TS wel heel karig is met het geven van informatie.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 10:21:52 #65
483823 othmannl
Justice is coming
pi_184911620
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:14 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook. Wij hebben een redelijke pool bedrijsauto's en de boetes komen hier binnen. Die worden door het bedrijf betaald en de werknemer mag het dan aan het bedrijf betalen.
Het is een boete, met een gerechtelijk verhoor, ik heb de brief van het Bedrijf ontvangen met bijlage van cjib dat ik moet tekenen dat ik het was, ze hebben mijn naam en alle gegevens al ingevuld. Ik heb gebeld naar het hoofdkantoor van het postbedrijf om te vragen hoe ze aan mijn naam zijn gekomen, mevrouw die ik aan de lijn kreeg zei ik ga het even voor je uit zoeken en bel ik je later, 2 dagen later geen belletje binnen.
pi_184911846
Dit is wat er aan de hand is :

quote:
Kennisgeving strafbaar feit
Hebt u een brief gekregen met een letter O? Dan hebt u een kennisgeving strafbaar feit van ons ontvangen met daarbij een antwoordformulier. U krijgt deze kennisgeving, omdat met uw voertuig een overtreding is gemaakt. Of omdat de eigenaar van het voertuig heeft gezegd dat u de bestuurder was. Wij controleren eerst of u eerder een vergelijkbare overtreding hebt gemaakt. Daarom moeten wij weten of u echt de bestuurder was.

Was u de bestuurder?
Bij de brief zit een antwoordformulier. Daarop kunt u invullen dat u de bestuurder was. Stuur het formulier binnen zeven werkdagen aan ons terug. Lukt dit niet? Dan kunt u ons bellen. U wordt dan telefonisch verhoord. Daarna sturen wij het dossier door naar het Openbaar Ministerie. Zij bepalen hoe het verder gaat
Werkgever postbedrijf heeft de boete ontvangen, en stuurt het antwoordformulier voor ingevuld naar TS op.

TS hoeft dit echter niet te tekenen, maar TS moet zeggen dat hij de bestuurder niet was (al dan niet aangetoond met prikklok lijst van bouwmarkt).

Daarna moet postbedrijf eventueel maar uitzoeken wie het wel was.

De schadeclaim zou ik niet eens proberen aan te denken, je baantje kan je dan wel vergeten.
Een foutje zoals dit zit in een klein hoekje, bijvoorbeeld bij de mevrouw op de administratie die net haar leesbril niet op heeft en daardoor de verkeerde regel in de administratie afleest.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 februari 2019 @ 18:11:26 #67
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184920164
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 10:21 schreef othmannl het volgende:

[..]

Het is een boete, met een gerechtelijk verhoor, ik heb de brief van het Bedrijf ontvangen met bijlage van cjib dat ik moet tekenen dat ik het was, ze hebben mijn naam en alle gegevens al ingevuld. Ik heb gebeld naar het hoofdkantoor van het postbedrijf om te vragen hoe ze aan mijn naam zijn gekomen, mevrouw die ik aan de lijn kreeg zei ik ga het even voor je uit zoeken en bel ik je later, 2 dagen later geen belletje binnen.
Dus heb jij inderdaad niets met het CJIB van doen dus daar naar toe hoef jij geen enkele actie te ondernemen.
Bellen naar het hoofdkantoor is inderdaad een goede actie.

Verder nu niets doen. Niet tekenen en gewoon afwachten wat het hoofdkantoor nu laat weten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_184925354
Misschien kun je in n de tijdlijn van Google Maps Ook nog zien waar je exact was ten tijde van de overtreding.
Succes verder.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 februari 2019 @ 22:11:50 #69
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184926037
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:41 schreef aegir_de_viking het volgende:
Misschien kun je in n de tijdlijn van Google Maps Ook nog zien waar je exact was ten tijde van de overtreding.
Succes verder.
Nergens voor nodig, zeggen dat je niet aan het werk was bij hun. Daarna mogen zij bewijs leveren van wel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:24:08 #70
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_185137839
Ben je al teruggebeld?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')