Kom maar kijken, 3/4 man nu!quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is het druk? Ik ga wel even de laptop pakken. Kijken of die het trekt.
heb laptop uit 2010, maar kan wel games tot pakweg 2012 spelen, want heb wel dedicated grafische kaart, maar deze blijkbaar nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 23:22 schreef Already_in_use het volgende:
Wat moet je doen met dat spel?
En waarom kan jouw kleptop dat niet aan?
Want dan ga ik geen moeite doen om de mijne te pakken als het toch niet werkt.
wadan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is niet eens voor mij de reden dat ik niet kan spelem
Okay teveel info voor mij lol.quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb laptop uit 2010, maar kan wel games tot pakweg 2012 spelen, want heb wel dedicated grafische kaart, maar deze blijkbaar niet
Gewoon kijken of het werktquote:Op woensdag 6 februari 2019 23:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay teveel info voor mij lol.
Ik heb daar echt geen verstand van. Computers en dat jargon allemaal.
Moest eerst nog ff mijn wachtwoord van FOK! zien te scoren.quote:
Ben jij er ook bij dat eierenschieten?quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon iedereen de moeder schieten met je game-pc van 5000 eu toch.
moet naar m'n nest anders kwam ik meedoenquote:Op woensdag 6 februari 2019 23:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben jij er ook bij dat eierenschieten?
quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben jij er ook bij dat eierenschieten?
Heb je geen laptop of PC?quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:42 schreef madam-april het volgende:
... ik voel me buitengesloten als mobiele user
Ik ben er nog..Ik was in dat spel. Maar ik snap er geen drol van. Hoe je moet lopen en schieten enz.quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:42 schreef madam-april het volgende:
Dan gaat ie ook kapot hè mutsquote:Op woensdag 6 februari 2019 23:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jawel maar zit ik nooit op eigenlijk 😅
Logisch toch als het nieuw isquote:Op woensdag 6 februari 2019 23:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben er nog..Ik was in dat spel. Maar ik snap er geen drol van. Hoe je moet lopen en schieten enz.
N00b
Bijdehandjes gegeten?quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan gaat ie ook kapot hè muts
quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jawel maar zit ik nooit op eigenlijk 😅
Thanx.quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Logisch toch als het nieuw is.
Rechtsbovenin zie je een tandwiel: daar zie je hoe je toetsenbord staat ingesteld.
Ik zou instellen dat je met de linkermuisknop schiet en met de rechtermuisknop ''aim''.
Dat is makkelijker.
En verder is voor nu ook ''enable chat'' belangrijk: dan kun je met ons chatten! Links onderin!
pekker luntjes scoren terwijl de rest aan het klutsen is dan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:42 schreef madam-april het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |