Heb het met de laptop gedaan, maar een muis is toch wel erg handig ja.quote:Op donderdag 7 februari 2019 03:19 schreef Already_in_use het volgende:
Ik heb straks een keer meegedaan. Maar ik kan dat niet met de laptop. Moet bij elke handeling kijken welke knop ik in moet drukken.
Vind sowieso een gewone PC makkelijker dan een laptop.quote:Op donderdag 7 februari 2019 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb het met de laptop gedaan, maar een muis is toch wel erg handig ja.
zo'n scrol knopje is dan weer erg makkelijkquote:Op donderdag 7 februari 2019 03:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vind sowieso een gewone PC makkelijker dan een laptop.
Kan niet met die dingen overweg.
Dat gescroll is zwaar irritant.
Zou't?quote:Op donderdag 7 februari 2019 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
zo'n scrol knopje is dan weer erg makkelijk![]()
als er maar geen zout op komt
Doe jij ook zout op je gekookte eitje?quote:Op donderdag 7 februari 2019 03:29 schreef devzero het volgende:
Nee, we slapen allemaal... of zijn aan het spelen
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel]
Ik slurp mijn zacht gekookte eitjes wel langzaam leegquote:Op donderdag 7 februari 2019 03:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Doe jij ook zout op je gekookte eitje?
Ik was net op Discord en daar zag ik een reactie van Koen voorbij komen..en toen vroeg ik me af hoe het gegaan was de reis enz.quote:
Zo zacht dat je ze kan slurpen ja?quote:Op donderdag 7 februari 2019 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik slurp mijn zacht gekookte eitjes wel langzaam leeg
Ik ben echt al tijden niet op discord geweest. Daarom mis ik ook al die foto's van flippieequote:Op donderdag 7 februari 2019 03:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik was net op Discord en daar zag ik een reactie van Koen voorbij komen..en toen vroeg ik me af hoe het gegaan was de reis enz.![]()
Flauwelul.
Niets mis met een beetje glibberig hoorquote:Op donderdag 7 februari 2019 03:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zo zacht dat je ze kan slurpen ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |