Schandalig!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:24 schreef _Hestia_ het volgende:
Oh dat is idd wel een duur grapje dan als je nu naar een andere bios moet ervoor Sarabi. Maar mooi dat ze wel mooi waren. Veel plezier vanavond nog.
Cinderella, dan ben je al verder dan ik
Weet ook niet of ik vandaag wel verder dan in badjas op de bank sport kijken kom![]()
Toch niemand die er last van heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Schandalig!
Hier heeft zoonlief boodschappen gedaan en worstenbroodjes meegebracht![]()
Ha ha....mmmmmm, je hebt een puntquote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Toch niemand die er last van heeft![]()
Lief
Zoon van vriendlief heeft flink de griep te pakken, dus denk dat ik gewoon zo het hele weekend aan de bank vastgeplakt kan blijven zittenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha....mmmmmm, je hebt een punt
Spannende games met de kachel aan??quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:16 schreef quickstepster het volgende:
Bumner Hestia, wel extra veel lekkers voor jezelf![]()
Wij zij hier goed aan t klefbekken en gamen
Preciesquote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:16 schreef quickstepster het volgende:
Bumner Hestia, wel extra veel lekkers voor jezelf![]()
Wij zij hier goed aan t klefbekken en gamen
Waarom schrijf je met zoveel puntjes, ben je 11 ofzo?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We willen hier gewoon gezellig kletsen Yasmin.....advies vragen kan ook.....maar die discussies kunnen gewoon in andere topics.......vind ik dan
Ik ben 45 en ga niet uitleggen hoe en waarom ik zo schrijf.....quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom schrijf je met zoveel puntjes, ben je 11 ofzo?
Als je zelf zo achterlijk schrijft hoef je haar ook niet van alles uit te leggenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben 45 en ga niet uitleggen hoe en waarom ik zo schrijf.....
Ik hier een kommetje soep met twee broodjes erbijquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:17 schreef _Hestia_ het volgende:
Luie stand nog steeds aan, vond nog een bon van Domino's met 2e pizza voor 2 euro die dit weekend ingeleverd moest worden. Dus 2 verschillende pizza's besteld voor vandaag en morgen
Wat stond er bij jullie op het menu?
Lekker makkelijk dan toch. Soep met brood eet ik vaak op zondag, dan kijk ik ook altijd de hele dag voetbal/sport dus wil ik ook niet te moeilijk doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik hier een kommetje soep met twee broodjes erbij, zoonlief ging weer eens bij z'n vader, stiefmoeder en zus eten en gaat nog naar de scouting vanavond dus ik moest weer even voor mezelf zorgen!
Ha haquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dan toch. Soep met brood eet ik vaak op zondag, dan kijk ik ook altijd de hele dag voetbal/sport dus wil ik ook niet te moeilijk doen.
Heeft ie wel een thermoskan koffie voor je achtergelaten?
Oh wauw dat gaat wel heel snel vooruit danquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, moet zeggen dat zonder krukken makkelijker loopt nu dus kan nu ook weer iets anders vasthouden onderweg!
Verbaasd mij ook! Maar loop wel héél langzaam hoor en ik zit nog steeds meer dan dat ik loopquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:44 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh wauw dat gaat wel heel snel vooruit dan
Ja zal wel wennen zijn als je normaal zo'n actief beroep hebt. Maar langzaamaan nog en niet te snel forceren, hoe moeilijk dat ook is zonder geduldquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Verbaasd mij ook! Maar loop wel héél langzaam hoor en ik zit nog steeds meer dan dat ik loop
Ohja, geduld.....quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:16 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja zal wel wennen zijn als je normaal zo'n actief beroep hebt. Maar langzaamaan nog en niet te snel forceren, hoe moeilijk dat ook is zonder geduld
heb je in je luiertje gepoept? Of heb je ook nog iets leuks te vertellen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je zelf zo achterlijk schrijft hoef je haar ook niet van alles uit te leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |