- vang geen vallend mesquote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:51 schreef ssjgoku het volgende:
Nu kopen, kan je nog wat vangen.
Na next swing verkopen.
Protip of the day, knowledge is power.
- Daarom de rocket ook verlaten na 1 boost. En niet 3.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 21:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
- vang geen vallend mes
- spring niet op een opstijgende raket
Ik krijg een beetje een Carlos Matos gevoel bij BitcoinHEX.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:31 schreef metallicelmo het volgende:
Daarom BitcoinHEX over een aantal weken, het enige waar ik naar uit kijk. Een token die gratis is voor Bitcoin holders, en dan maar eens kijken of de game theory erachter echt werkt. Free money. We gaan het zien
Richard Heart is nogal butthurt dat zijn BTC portfolio flink rekt is gegaan. Hij heeft geproefd aan het grote geld en wil dat graag weer hebben. Daarom heeft hij dit project bedacht, waarmee hij hoopt dat hij op korte termijn zijn BTC weer wat waard gaat worden, plus wat extra's omdat het zijn eigen scam project is. Het lijkt meer op BitConnect dan op een eerlijke verdeling van BitcoinHEX onder BTC holders.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:31 schreef metallicelmo het volgende:
Daarom BitcoinHEX over een aantal weken, het enige waar ik naar uit kijk. Een token die gratis is voor Bitcoin holders, en dan maar eens kijken of de game theory erachter echt werkt. Free money. We gaan het zien
x3 bijna hierquote:Op woensdag 13 februari 2019 10:11 schreef MaGNeT het volgende:
LTO inmiddels x2.
Ik zou na de Vostok airdrop eens gaan kijken naar deze coin maar als het zo doorgaat hoeft dat niet meer
ssjgoku god, stapt altijd in en uit op juiste momentquote:Op woensdag 13 februari 2019 10:27 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
x3 bijna hier![]()
Had hem voor 0.035.
Tijd om uit te stappen voor nu
I wish.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
ssjgoku god, stapt altijd in en uit op juiste moment
Lol voor elke bitcoinheks die uitgegeven wordt houdt ie er zelf 1. Maar is heus legit verder.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:31 schreef metallicelmo het volgende:
Winst pakken is nooit fail.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:44 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
I wish.
Maar dit ging goedIk ben content.
Je zult nu zien, dat die gewoon doorschiet naar 0.30, en dit uitstappen dus dikke fail was ;p
Edit: Ik gaf gister nog aan, dat die nog wat omhoog zou gaan
Is dat weer zo'n coin die je gratis krijgt en meteen kan dumpen om er nog een paar Satoshi aan over te houden omdat je er verder toch niks mee kan? Een paar jaar geleden was er een hele golf van die coins toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:31 schreef metallicelmo het volgende:
HEYHEYHEYquote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een Carlos Matos gevoel bij BitcoinHEX.
Als het verder gratis te claimen valt hoor je mij niet klagen hoorquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol voor elke bitcoinheks die uitgegeven wordt houdt ie er zelf 1. Maar is heus legit verder.
Je kan dumpen als er een exchange beschikbaar is maar er zijn whale penalties dus mensen met grote wallets / mtgox / exchanges verliezen 75% van hun geclaimde tokens als ze wallets gebruiken die groter zijn dan 1000 btc. Verder werkt het staken en de rente die je ontvangt volledig via een smart contract dus het loont om je coins vast te zetten. Voor hoelang bepaal je helemaal zelf. Misschien wordt het niets, maar misschien ook wel. Als de token vanaf dag één gratis is en je bent er vroeg bij valt er weinig te verliezen als je er niets van verwacht. Kan alleen maar meevallen tochquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n coin die je gratis krijgt en meteen kan dumpen om er nog een paar Satoshi aan over te houden omdat je er verder toch niks mee kan? Een paar jaar geleden was er een hele golf van die coins toch?.
Is een beetje alsof je meedoet met een weggeefactie van de Action meedoet. Gratis kutzooi af te halen waar je eigenlijk geen kut aan hebt. Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:55 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Als het verder gratis te claimen valt hoor je mij niet klagen hoor
Had ik maar 1000 BTC in mijn walletquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:58 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Je kan dumpen als er een exchange beschikbaar is maar er zijn whale penalties dus mensen met grote wallets / mtgox / exchanges verliezen 75% van hun geclaimde tokens als ze wallets gebruiken die groter zijn dan 1000 btc. Verder werkt het staken en de rente die je ontvangt volledig via een smart contract dus het loont om je coins vast te zetten. Voor hoelang bepaal je helemaal zelf. Misschien wordt het niets, maar misschien ook wel. Als de token vanaf dag één gratis is en je bent er vroeg bij valt er weinig te verliezen als je er niets van verwacht. Kan alleen maar meevallen toch
Waarom niet alles tegelijk?quote:Op woensdag 13 februari 2019 18:01 schreef ssjgoku het volgende:
Dat LTO gaat maar gestaag door.
Amazing. Niet alles eraf gehaald, altijd in delen doen ;-)
Geleerd van het verleden!
Ik heb mijn inleg eruit gehaald met beetje winst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |