Lief van je. Maar je mag stoppen met bolken. Ik moet nog even boodschappen doen dus kan er niet vol voor gaan zitten.quote:
nu mijn huisquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
Heel mijn huis is schoon
Was een productief dagje
ik heb vanavond toch niks te doenquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lief van je. Maar je mag stoppen met bolken. Ik moet nog even boodschappen doen dus kan er niet vol voor gaan zitten.
Ik pak morgenochtend wel weer wat terug.
Je bent een schat
doei, nu is het chill tijdquote:
wat eet jequote:
lasagnequote:Op woensdag 6 februari 2019 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb vanavond toch niks te doen
Ga zo even pizza eten dat wel
[..]
doei, nu is het chill tijd
[..]
wat eet je
wat voor auto?quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben aan het kijken voor een nieuwe auto voor mijn vriendin
lekkerquote:
kan ze boodschappen voor je doenquote:Op woensdag 6 februari 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben aan het kijken voor een nieuwe auto voor mijn vriendin
klein, middel groot?quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weet nog niet. Zit beetje rond te kijken overal.
klein. Heb zelf een prima auto.quote:
opel corsa nieuwquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klein. Heb zelf een prima auto.
Ze heeft nu ook een kleine auto maar die is bijna op.
quote:
of de karl is ook wel leuk autootjequote:Op woensdag 6 februari 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja daar zit ik ook naar te kijken
eetse!quote:
dank jequote:Op woensdag 6 februari 2019 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
of de karl is ook wel leuk autootje
[..]
eetse!
Renault clio estate is ook wel geinigquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
of de karl is ook wel leuk autootje
[..]
eetse!
Beter dan best klein voor een grote wagen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beetje groot wel voor kleine wagen
Moppiequote:Op woensdag 6 februari 2019 19:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beter dan best klein voor een grote wagen.
whehequote:Op woensdag 6 februari 2019 19:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beter dan best klein voor een grote wagen.
laptopquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gezellig aan tafel met telefoon
Ja, waarom nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus? En je vrouw vind dat goed
eensquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is toch niet gezellig?
Tijdens eten altijd telefoons, ipad en laptops weg
Ja joh, ben allang klaar met etenquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is toch niet gezellig?
Tijdens eten altijd telefoons, ipad en laptops weg
Zo is het.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pizza binnen 10 minuten
Maar andere gerechten toch zeker wel minimaal half uur.
Weten jouw vrouw en kinderen dat jij op FOK! zit?quote:
dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Weten jouw vrouw en kinderen dat jij op FOK! zit?
Maar ik vraag me dat bij jou ook af?quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af.
Zelfde vraag aan haags
Vraag ik me bij iedereen afquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dat bij jou ook af?
ja dat weet hijquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dat bij jou ook af?
we vragen het gewoon steeds weerquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:46 schreef Already_in_use het volgende:
Dat deed ie slim die haloa. Gewoon snel eruit naaien en mijn vraag onbeantwoord laten.
Kijkt ie nooit niet mee ofzo?quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet hij
Hij vroeg het net nog, wat type je snel, je zit zeker weer op dat forum
nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kijkt ie nooit niet mee ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |