Het is ook heel coolquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het echt cool, dat buikdansen
Is het intensief als starter?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is ook heel cool
Vanavond komen er weer een paar nieuwe meiden, benieuwd wat ze er van vinden.
Nee de beginnerslessen zijn wel heel anders dan de andere lessenquote:
Paaldansen vind ik ook wel gaaf, maar dat schijnt écht heel zwaar te zijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee de beginnerslessen zijn wel heel anders dan de andere lessen
Alles wordt heel rustig opgebouwd.
Daar moet je echt heel sterk voor zijn volgens mijquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Paaldansen vind ik ook wel gaaf, maar dat schijnt écht heel zwaar te zijn![]()
Niet te vergelijken natuurlijk, vroeg het me gewoon af
Ik hou het voorlopig mooi bij de fitness en het wandelen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar moet je echt heel sterk voor zijn volgens mij
Gaaf! De honkbalclub hier is en heel hechte club. Altijd leuk om te zien.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig mooi bij de fitness en het wandelen.
Zodra B oud genoeg is en z'n zwemdiploma's heeft wil ik samen op honk/softbal.
Hoe komt het?quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:01 schreef LPFAN het volgende:
Guess what, we hebben weer een hond te logeren hoor
De vrouw waar het hondje woont is weer eens zo gek als een deur en is met spoed opgenomen dus nu woont ie weer op de stichting tot ze weer ontslagen wordt.quote:
Ik zal even kijken wanneer ze weer een thuiswedstrijd hebben, lijkt me wel leuk om eens te kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaaf! De honkbalclub hier is en heel hechte club. Altijd leuk om te zien.
Jeetjequote:Op woensdag 6 februari 2019 17:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
De vrouw waar het hondje woont is weer eens zo gek als een deur en is met spoed opgenomen dus nu woont ie weer op de stichting tot ze weer ontslagen wordt.
Wel tof!quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wanneer ze weer een thuiswedstrijd hebben, lijkt me wel leuk om eens te kijken.
Meisjesdroom dit dat, maar mocht nooit
[..]
Jeetje![]()
Sterkte..
Dacht ik al.. sneu voor het beestje ookquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wel tof!
Ja zelfde hondje als andere keren ;p
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dacht ik al.. sneu voor het beestje ook
Ja zeg dat wel...quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dacht ik al.. sneu voor het beestje ook
Kan hij niet herplaatst worden?quote:
Okéquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:13 schreef LPFAN het volgende:
Ze is harstikke goed voor hem in haar gekke manier.
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oké![]()
Hoe gaat dat in z'n werk? Baasje raakt psychotisch, belt dan zelf naar jullie? Wie laat weten dat het hondje weer opgehaald moet worden?
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:16 schreef Samzz het volgende:
Klinkt toch best heel verantwoordelijk van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |